abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97762034
Lars praat ook nog niet zo goed hoor mclaura. En een vreemde snapt al helemaal niks van hem.

Memmel, gefeliciteerd met je lieve Morris!!!!!

Octo, Bonaire... Oh wat heerlijk zeg!

Wat mij wel opvalt hier in het topic is dat er veel meer reacties komen op vervelende dingen als op leuke dingen.
Dat merk ik u vooral nu het met Lars heel erg goed gaat. Goddank natuurlijk, maar het is ook wel eens fijn als er op leuke dingen gereageerd wordt. Blijkbaar blijven leuke berichten minder goed hangen. Ik zal me er zelf ook wel schuldig aan maken hoor...
Soms ben ik er ook wel even flauw van en neem ik me voor om minder te posten, maar het lukt me alleen nooit haha. Vind het altijd veel te leuk hier, en ben oprecht in jullie dreumesjes geïnteresseerd
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 5 juni 2011 @ 22:27:19 #152
252405 oeke
Moeke
pi_97762293
He verdorie Ca.ra, wat vervelend dat Thomas zich nog steeds niet helemaal lekker voelt. ;(
Hele dikke zoen voor jullie. :*

Ravi, beterschap! :*

Ik las dat het met Amelie zo goed gaat. Althans wat leegloop betreft. *O*
Wat heerlijk! Ik hoop mee dat de buikpijn snel overgaat en dat jullie meisje er gewoon gauw overheen groeit. Dikke zoenen voor je dansertje! O+

Wat klinken jullie vakantie fijn, Octo en Sorbo! O+
Vervelend van de tandenpijn voor Hannah en de jetlag.
Fijn om even echt met zijn drietjes te zijn Sorbo, en alle aandacht aan het hier en nu met Isabeau te geven.

Gek genoeg vergeet ik altijd hoe oud elk kindje is. Gewoon elk kindje groeit zoals hij/zij gaat. Dat Ko nu 2 wordt vind ik natuurlijk heel bijzonder, maar ik vind hem eigenlijk niet ouder dan Niels of Thijs of Thomas. Gek he? Daardoor vergelijk ik eigenlijk nooit.
Dus Twinks heeft gelijk, Ko wordt een upgraded dreumes. :P

Oja, ik zal nu vast van alles vergeten, mijn oprechte excuses daarvoor, maar ik heb genoten van alle dreumesstreken na 4 dagen afwezigheid. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 5 juni 2011 @ 22:39:58 #153
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_97763165
Oeke, zijn jullie nog op de tuin geweest? Zal wel he, met het mooie weer.

Thomas is net even halfwakker geworden, voor het eerst deze avond. Ik heb hem een slokje drinken gegeven (als hij een meisje was zou zijn stemgeluid nu onder sexy hees vallen) en zo te horen is hij weer lekker gaan slapen. Hij voelde qua temperatuur weer beter aan, ik hoop dat hij morgen weer wat beter te pas is. Hij slaapt nu verdorie meer dan hij als baby ooit gedaan heeft ;)

Dat van hoe oud ieder kindje is vergeet ik ook altijd. Soms dan kijk ik nog eens in de OP of signature, alhoewel ik me bedenk dat ik het al tijden niet meer gedaan heb. Leeftijd zal wel steeds minder uitmaken nu ze wat groter worden.

[ Bericht 47% gewijzigd door Ca.ra op 05-06-2011 22:45:33 ]
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zondag 5 juni 2011 @ 22:47:05 #154
252405 oeke
Moeke
pi_97763567
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:39 schreef Ca.ra het volgende:
Oeke, zijn jullie nog op de tuin geweest? Zal wel he, met het mooie weer.
Ja, net 4 dagen! Het was heerlijk. Ko loopt zo lekker rond te rennen, beestjes, bloemen en zijn eigenste zandbak (BAK!)
We hebben ook aardbeien, maar ik heb hem nog niet laten zien waar ze groeien, ben veel te bang voor dezelfde taferelen als vorig jaar bij de druif. Ko die op stapels tegels probeert te klimmen om druiven te plukken. :X :Y)

Jongens met hese stemmen zijn ook sexy hoor! 8-)
He, ik hoop met je mee dat hij morgen beter in zijn velletje zit. Lijkt me best heftig als je kindje ineens zo lang ligt te slapen. Gewoon gek ofzo. ;(
  zondag 5 juni 2011 @ 23:03:00 #155
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_97764589
Ik ben vanmiddag nog even naar boven gegaan om te controleren of ie t nog deed. En hij lag zo stil te slapen dat ik echt even moest voelen dat zijn hartje nog klopte, want je zag m bijna niet ademen. Het is wel typisch Thomas trouwens, veel slapen als hij niet lekker is. Hij geeft het ook goed zelf aan, vroeger door bij de deur naar de gang te gaan jengelen, pasgeleden door 'bed' te zeggen en vandaag was het zelfs 'lape'. Hij ging ook heel demonstratief met een knuffel op de poef liggen.

Thomas heeft ook aardbeitjes en framboosjes (zonder doornen) in 'zijn' bloembak. Ik durf hem ook nog niet te laten zien dat hij die kan plukken, ik ben veels te bang dat hij dan ook andere dingen gaat proberen te plukken en op te eten. Volgend jaar kunnen we het vast allemaal wat beter uitleggen.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zondag 5 juni 2011 @ 23:20:32 #156
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_97765726
quote:
17s.gif Op zondag 5 juni 2011 21:39 schreef oeke het volgende:
Wel bijgelezen, maar even kort door de bocht. Reageer later vanavond wat uitgebreider maar:

Mems, van harte met je grote kleine! *O*
2 jaar is Morris alweer. :D
Ik las net de topics door van toen, en jij noemde hem ook Harrie tijdens de zwangerschap. O+
Dat was ik helemaal vergeten.

En vanavond 2 jaar geleden braken mijn vliezen en over 2 dagen is Ko zijn geboortedag!
Overmorgen wordt mijn blij aap 2 jaar oud!
Ik vind het zo spannend. Mijn jongetje. O+
O+

En weet je, ik ben ook nog zó verliefd op mijn grote knuffelbeer! Vanmorgen kreeg hij zijn cadeautje, een fiets. Toen zei hij: oh zooo mooooiiii! Fiet! Fiet! Papa! (ik), Jo (j, mijn man), zo mooi fiet!! O+ O+
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 5 juni 2011 @ 23:23:22 #157
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_97765894
Word jij papa genoemd? Ik nl ook :D En alle mannen in de stad ook trouwens...
Alleen als ie getroost wil worden dan ben ik mama :')
En nog van harte gefeliciteerd met je 2-jarige!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_97774478
Memmel, gefeliciteerd, wat ontzettend cute O+

Cara, wat is hij sneu dan :o ;(

Gisteren familiedag gehad, middagslaapje ingekort tot 40 minuten in de auto. Dat was te weinig natuurlijk :D Uiteindelijk aan het einde van de middag bij mij op schoot in slaap gevallen O+ Hij valt normaal nooit bij me in slaap! Ja, in de doek soms nog, maar dat is toch anders, dat is op mijn rug, kan ik niet zien ;)

Ik lees hier ook altijd wel bij, maar vaak met mijn telefoon. Dat reageert echt beroerd :X
  maandag 6 juni 2011 @ 08:31:00 #159
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_97775076
Memmel nog van harte gefeliciteerd!!! *O* :*

Kijken jullie nu ook nog steeds af en toe in het kamertje of hij/zij het nog doet :@ ?
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
pi_97775110
Bij Leander kijk ik elke avond even, dan leg ik hem normaal in bed, stop hem onder en geef hem een knuffel.
Als ik ook maar de deurkruk van Florians kamer aanraak, zit hij rechtop in zijn bed en wil hij NIET meer slapen, dus die laat ik gewoon liggen :)

Ik heb hem trouwens pas om 8:15 uit bed gevist :o
pi_97775134
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 08:31 schreef ma_ma het volgende:

Kijken jullie nu ook nog steeds af en toe in het kamertje of hij/zij het nog doet :@ ?
Als ik de hele avond nog niks heb gehoord ga ik altijd wel even kijken voor het slapen gaan.
Eerst keek ik iedere avond voordat ik naar bed ging nog even bij hem, maar dat doe ik niet meer want hij hoort me dan soms en bovendien ben ik nu wel sneller gerustgesteld.

Gefeliciteerd met Morris, Memmel! *O*

Ko ook al bijna 2 :o :o *O* wat heerlijk toch, zo'n tuin waar je zelfs bij slapen kunt!

en ik zag nog ergens een mooie curve van Amelie *O*

Alles prima hier, het is gewoon een heerlijk kind O+ zo naar CB voor de 18 maanden check
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_97775175
Ik ben gisteravond nog gaan kijken. Maar dat was vooral omdat ik r bij het naar bed brengen met dr hoofd tegen de deurpost had gezwiept. :'(

Maar ze doet het nog gelukkig!
  maandag 6 juni 2011 @ 08:44:59 #163
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_97775269
Gelukkig dan ben ik niet de enige :P Ik dacht dat de meeste het alleen deden bij kleine baby's :P
Ik kijk best wel vaak, maar anders kan ik ook echt niet rustig op de bank zitten of gaan slapen!

Poppejans: Succes met Wolf op het CB! :*

Oei Serpente! :*

Tessa is afgelopen nacht een aantal keer wakker geweest, misschien een nachtmerrie, want ze was echt over dr toeren. Hoe slecht het ook is, heeft ze toch een flesje melk op :@ maar daarna heeft ze wel lekker doorgeslapen (sterker nog, ze slaapt nu nog!)
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
  maandag 6 juni 2011 @ 08:45:07 #164
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97775273
Ik ga nooit kijken want dan is onze kabouter meteen wakker.
Ik zet wel de babyfoon dan even heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg hard en luister of ik door het geruis zijn ademhaling hoor (of een zucht). En dan ben ik weer gerustgesteld ;)

En de afgelopen 3 avonden/nachten is het weer bagger hier. Zal wel door het warme weer komen. Ik ga in elk geval het campingbed naast mijn bed zetten. Als het vannacht weer drama is, dan leg ik hem mooi bij mij neer in het campingbed.

Waarom is dat slecht ma_ma? Ik heb vannacht 2x de borst gegeven. Ga ervan uit dat Harry ook dorst heeft met dit warme weer. Kost allemaal erg veel energie...
pi_97775335
Ssserpente, dat moet je niet doen hoor, vinden kinderen doorgaans niet leuk ;)

Poppejans, fijn dat het zo goed gaat!

Gisteren sms van de moeder van stiefdochter gehad dat stiefdochter onder de luizen zit en die sliep hier het hele weekend. Ik heb nog niks bij isabeau en mezelf kunnen ontdekken, maar ik weet wat me te doen staat; de hele dag wassen. :')

Heb spontaan overal jeuk
pi_97775355
Ik ga elke avond even kijken en even rechtleggen. Ze wordt er nooit wakker van.
  Moderator maandag 6 juni 2011 @ 09:26:38 #167
5428 crew  miss_sly
pi_97775993
Ieuw Sorbootje, alleen al van het idee krijg ik ook jeuk :o Succes met wassen en hopelijk blijft het daarbij!

Ik ga nooit kijken, ook zo'n kind wat daar zomaar spontaan wakker van kan worden en dan niet meer wil slapen. Wel de babyfoon, net als Asy :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_97776050
Isabeau kruipt vandaag steeds bij me op schoot. Zegt "Este knuffel" en als ik zeg dat ik van haar houd zegt ze: " ikke jou" en dan slaat ze haar armpjes om me heen. Mooier dan dit kan het leven toch niet worden?
  Moderator maandag 6 juni 2011 @ 09:34:05 #169
5428 crew  miss_sly
pi_97776123
O+ O+ Heerlijk O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_97776174
Oh Sorboo, wat geweldig dat ze zo doet. Ik smelt helemaal weg bij het idee alleen al.
En oei luizen... Wel alles op 60 graden wassen anders gaan die rotbeesten niet dood hè. Succes!
pi_97776185
Oh en hier gaan we ook nooit kijken, maar luisteren via de babyfoon. Mart wordt altijd wakker als zijn deur opengaat. Helaas.
pi_97776245
Ik ga t meeste gewoon op 90 graden wassen, voor de zekerheid. Brrrr. Ik ga me er maar eens toe zetten... *krab*
pi_97776341
Morris zo blij met zijn fiet! O+
Ko heeft al een zandbak gekregen, daar is hij ook erg over te spreken. :)

Brrr, zit hier ook met kriebels achter mijn laptop. Luizen! :o
Sterkte Sorbo, maar dat zal vast wel lukken met zo'n knuffelkontje. O+

Wij kijken de hele tijd naar Ko als hij slaapt, en hij wordt er nooit wakker van. O+
Voordeel van wonen in 1 ruimte.

Vannacht werd Ko wakker en wilde niet meer in zijn eigen bedje. Dus maar naast mij gelegd. Hij viel meteen weer in slaap. Wel wat onrustig, hij krijgt zijn allerlaatste kies door.
Ik ben wat brak, al was het wel heel knus. O+
pi_97776418
oehh sorbo, ik krijg spontaan jeuk!! Hoofdluis is een van mijn ergste nachtmerries.

Ik controleer Tess (en Amber) elke avond voor ik naar bed ga.. dat moet ook wel want Tess ligt regelmatig zo in bed:

Gister Tess' verjaardag gevierd. Was heel gezellig en mevrouw is erg verwend. Zingen vindt ze dus helemaal niks! We gingen lang zal ze leven zingen maar ze moest heel hard huilen. 's Avonds wilde ze niet slapen. Ze heeft ruim een uur in ons bed gezeten en toen heb ik d'r weer naar d'r bed gebracht. Toen is ze wel meteeen gaan slapen. Maar no way dat ze vanmorgen uit ging slapen. Om 5.30 was ze weer wakker.
Inslapen is over het algemeen geen probleem maar doorslapen is weer wat moeilijker en madam wordt elke ochtend vroeger wakker. Van de week was het 5.15 }:| :O

Ik voelde wel een kies en er staat er nog eentje op doorkomen.... Misschien dat zed daar last van heeft.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_97776501
Wij gaan ook elke avond even bij Rienk kijken. Hem uit een hoek trekken en weer netjes in bed leggen. Soms wordt hij wakker en gaat dan zitten, dan pakken we hem er uit, geven hem een knuffel en leggen hem dan terug. Hij draait zich dan om en slaapt lekker verder O+

Ik lees ook altijd bij hoor, maar ben zo beroerde antwoorder dat ik het er meestal maar bij laat. Maar ik geniet en leef oprecht met jullie mee :Y O+

O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')