abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97669115
Een poos terug is er een leuk meisje bij ons komen werken, echter heb ik nooit de kans gehad een gesprek aan te knopen met haar tot vandaag. Vandaag was ik op de fiets onderweg naar stage, bij de stoplichten kwam ik haar tegen, dit was een uitermate geschikt moment om eens rustig te praten gezien zij ook nog iets van 10 km moest fietsen.

Gezien ik vrij weinig van haar af wist begon ik haar dingen te vragen naar welke school ze ging etc en wat voor opleiding ze volgde, gelukkig had ze veel te vertellen waarop het een stuk makkelijker werd gezien ik geen ervaring heb met meisjes (tot mijn 18e niet echt interesse gehad in vrouwen) en dit het eerste meisje is waarvan ik denk WOW wanneer ik haar elke keer zie en eigenlijk niks onhandig wil zeggen waar van ze denkt "wat :{ ".

Ik vroeg haar enkele dingen over hoe ze er voor stond, ze maakte duidelijk dat ze een belangrijke toets had van Scheikunde die ze moest halen omdat ze anders een onvoldoende zou staan. Nu dat ik een beetje in contact met haar ben gekomen wil ik ook een beetje in beeld blijven bij haar, maar niet teveel.

Zal ik op haar Hyves een krabbel plaatsen met: "Hey, hoe is je toets gegaan?" zodat ze weet dat ik aan haar gedacht heb die dag. Morgen zie ik haar weer op het werk, om het dan te vragen vind ik persoonlijk mooier, gewoon face to face.

Misschien klinkt het allemaal een beetje dom, maar ik ben gewoon onhandig in contacten leggen met vrouwen ik weet niet echt wat ik er mee aan moet.
  Moderator vrijdag 3 juni 2011 @ 20:14:49 #2
9859 crew  Karina
Woman
pi_97669202
Als je haar op het werk ziet, gewoon dan vragen, ik zou het zelf nogal raar vinden als ik iemand overdag tegenkwam en dat diegene me dan een berichtje zou sturen op Hyves (maar ik heb sowieso iets tegen Hyves, dus misschien heb ik mis).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_97670074
Als je haar een week niet zou zien. Krabbel haar dan. Maar dat is dus niet het geval. Dus ik zou morgen vragen hoe het is gegaan. Niet te geforceerd. Gewoon..chill.
Ajax Amsterdam
pi_97670081
Morgen vragen.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_97670109
Morgen vragen, dan weet ze ook wel dat je het hebt onthouden.. anders komt het ook wel meteen zo pusherig over.
pi_97670149
Is het niet spontaner om haar juist een berichtje te sturen? Want dan denk je echt uit jezelf aan haar en dat weet zij dan, maar als je het haar vraagt als je haar toevallig ziet dan is het misschien meer van: ik zie haar dus ik vraag het maar uit beleefdheid.
pi_97670251
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 20:35 schreef Thistimetomorrow het volgende:
Is het niet spontaner om haar juist een berichtje te sturen? Want dan denk je echt uit jezelf aan haar en dat weet zij dan, maar als je het haar vraagt als je haar toevallig ziet dan is het misschien meer van: ik zie haar dus ik vraag het maar uit beleefdheid.
Ligt er gewoon aan hoe je het brengt.
pi_97670947
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 20:35 schreef Thistimetomorrow het volgende:
Hoezo? Als je haar ziet en je vraagt ernaar dan denk je er toch ook uit jezelf aan?

Als je nu een bericht stuurt denkt zij misschien wel 'wat zit hij nou weer voor opdringerige berichten te sturen'. Of niet. Misschien vindt ze het wel leuk. Dat weet ik niet, want ik ken haar niet.
Ja, die met de ballen in de bek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')