Een poos terug is er een leuk meisje bij ons komen werken, echter heb ik nooit de kans gehad een gesprek aan te knopen met haar tot vandaag. Vandaag was ik op de fiets onderweg naar stage, bij de stoplichten kwam ik haar tegen, dit was een uitermate geschikt moment om eens rustig te praten gezien zij ook nog iets van 10 km moest fietsen.
Gezien ik vrij weinig van haar af wist begon ik haar dingen te vragen naar welke school ze ging etc en wat voor opleiding ze volgde, gelukkig had ze veel te vertellen waarop het een stuk makkelijker werd gezien ik geen ervaring heb met meisjes (tot mijn 18e niet echt interesse gehad in vrouwen) en dit het eerste meisje is waarvan ik denk WOW wanneer ik haar elke keer zie en eigenlijk niks onhandig wil zeggen waar van ze denkt "wat

".
Ik vroeg haar enkele dingen over hoe ze er voor stond, ze maakte duidelijk dat ze een belangrijke toets had van Scheikunde die ze moest halen omdat ze anders een onvoldoende zou staan. Nu dat ik een beetje in contact met haar ben gekomen wil ik ook een beetje in beeld blijven bij haar, maar niet teveel.
Zal ik op haar Hyves een krabbel plaatsen met: "Hey, hoe is je toets gegaan?" zodat ze weet dat ik aan haar gedacht heb die dag. Morgen zie ik haar weer op het werk, om het dan te vragen vind ik persoonlijk mooier, gewoon face to face.
Misschien klinkt het allemaal een beetje dom, maar ik ben gewoon onhandig in contacten leggen met vrouwen ik weet niet echt wat ik er mee aan moet.