quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:49 schreef zarGon het volgende:
At first I was like...
\
But then...
Die muziek maakt het echt af!.
Nee, ik maak geen achterlijke beweringen. Ik ben jou niet. Ik bedoel, beweren dat Turkmenen Koerdisch zijn is zelfs achterlijker dan WammesWaggel die beweert dat hij aan Gokhan Saki's aura kan zien dat hij Armeens is. Of Burakius die denkt Rumi te kunnen labelen als Turk alleen omdat hij toevallig een tijd in Konya heeft gewoond. Nee, jij spant de kroon wat betreft achterlijke claimen/beweringen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
ooo man........ heeft Landysh die wiki geschreven
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Mensen die denken dat Turken een ras opzich zijn.
Wat gaan jullie doen dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:07 schreef Landysh het volgende:
Maar wel privé hoor. Dus dat betekent Ayca en ik alleen. Zonder pottenkijkers.
Accepteer hun wensen, brother.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 04:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lijkt me wel heel erg glibberig. http://www.sexfun.nl/p4003_vrouwen_worstelen_met_olie.html.
Ik kan deze post niet echt plaatsen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 04:52 schreef zarGon het volgende:
Als er iets is dat mijn erectie stoort, is het wel het grappig proberen te zijn en te doen door zoveel mogelijk spreekwoorden en uitdrukkingen over een onderwerp achter te plaatsen. Aversie, afkeer, haat ende hekel.
Ik moest er even aan denken. Ik heb er dus geen fijne associaties mee. Maar ik vond 'm wel leuk gevonden hoor, dat wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 04:54 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik kan deze post niet echt plaatsen.
Maak je niet zo druk. Je bent constant bezig met volkeren-kwesties. Mij boeit het persoonlijk niks wat de afkomst is van iemand of oorspronkelijke eeuwenoude dna shit enzo. Alsof je op basis daarvan iemand zou moeten mogenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, ik maak geen achterlijke beweringen. Ik ben jou niet. Ik bedoel, beweren dat Turkmenen Koerdisch zijn is zelfs achterlijker dan WammesWaggel die beweert dat hij aan Gokhan Saki's aura kan zien dat hij Armeens is. Of Burakius die denkt Rumi te kunnen labelen als Turk alleen omdat hij toevallig een tijd in Konya heeft gewoond. Nee, jij spant de kroon wat betreft achterlijke claimen/beweringen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk. Je bent constant bezig met volkeren-kwesties. Mij boeit het persoonlijk niks wat de afkomst is van iemand of oorspronkelijke eeuwenoude dna shit enzo. Alsof je op basis daarvan iemand zou moeten mogen. Vermakelijk wel dat je er zo fel op ingaat steeds.
Huh? Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het viel me weer op ja toen je het over Saki had en boos werd, omdat iemand hem Armeen noemde.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:49 schreef Landysh het volgende:
''Huh? Wat bedoel je daarmee, Che? Waar heb ik jou het idee gegeven dat ik mensen alleen zou kunnen mogen op basis van hun etniciteit en/of DNA?''
...
Vergeet trouwens niet dat jij mijn naam liet vallen gisteren en dat jij het weer uitlokte.
Zeker niet...waarom zou ik? Ten eerste heeft het niks met mij te maken..en ten tweede verandert het ook niks aan diegene zijn afkomst als iemand zoiets beweert. En tenslotte zie ik Turken als broeders (behalve seculieren).quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:05 schreef Landysh het volgende:
En wat heeft dat ermee te maken? Ik werd boos op WammesWaggel omdat hij dat zei ja, maar niet omdat ik WammesWaggel zijn DNA of etniciteit niet zou mogen.
Maar even serieus, hoe zou jij het vinden als ik of iemand anders een bekend Koerdisch persoon zou labelen als Turk alleen omdat ik denk dat hij een geassimileerde Turk is ofzo. Ga me niet zeggen dat je niet op z'n minst geïrriteerd zou raken.
Oke. Jij en ik denken dus anders over dit soort dingen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zeker niet...waarom zou ik? Ten eerste heeft het niks met mij te maken..en ten tweede verandert het ook niks aan diegene zijn afkomst als iemand zoiets beweert. En tenslotte zie ik Turken als broeders (behalve seculieren).
Post het plaatje eens.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:09 schreef Landysh het volgende:
Waarom kan fok! de avatars zelf niet verkleinen? Erg irritant. Weet iemand een site waar je plaatjes tot een fok-avatar formaat kan verkleinen zonder de kwaliteit te verpesten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |