quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Waar lees jij dat?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:13 schreef Absurditeit het volgende:
Ik dacht dat 1 van de huisregels is, dat alleen Turken een Turken-topic mogen openen.
Welnee. De persoon die een topic volpost opent het nieuwe deel. Dat is een ongeschreven regel op dit forum wat betreft reeksen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:13 schreef Absurditeit het volgende:
Ik dacht dat 1 van de huisregels is, dat alleen Turken een Turken-topic mogen openen.
Was ironisch bedoeld. Natuurlijk mag iedereen dit topic openen. Van Albanees tot Chinees.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:19 schreef zarGon het volgende:
Was je sarcastisch of ironisch? Het gevoel om dat te herkennen moet nog groeien. Het is dat je over het algemeen - nou ja, in het geheel tot nu toe - serieus overkomt.
Nope, alleen tekst.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kun je even kijken op je Desire Z of (Google) Talk voice en video chat ondersteunt? (Desnoods via de Menu-knop » More...)
Van Albanees tot Chinees is nou niet echt breed. Zowel alfabetisch als de geografische ligging laat te wensen over.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:22 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Was ironisch bedoeld. Natuurlijk mag iedereen dit topic openen. Van Albanees tot Chinees.
In die veronderstelling was ik dus ook, vandaar dat ik het de vorige keer Ayca vroeg middels PMquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:13 schreef Absurditeit het volgende:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
In die veronderstelling was ik dus ook, vandaar dat ik het de vorige keer Ayca vroeg middels PM
En toch liggen de culturen en de gedragingen mijlenver uit elkaar. Als een Albanees het mag en een Chinees ook, wie dan niet?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Van Albanees tot Chinees is nou niet echt breed. Zowel alfabetisch als de geografische ligging laat te wensen over.
Ik kom er dus net achter de Talk-applicatie in deze ROM wel ondersteuning biedt voor voice en video chat!quote:
Nu krijg ik opeens trek in een crossaintquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:36 schreef zarGon het volgende:
Oeh, even mezelf verhullen in een tof shirt.
[ afbeelding ]
Of een maanzaadbroodje met ham en kaas.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nu krijg ik opeens trek in een crossaint
Nou een Oegandees bv mag dat dan weer niet, Turkiye (FTW!) heeft banden met zowel Albanie en het Noorden van China dankzij de heldendaden van de dappere en tevens noeste Turken die in de weer waren met kolonies, daarom hebben zij dat recht hier op Fok!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:38 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
En toch liggen de culturen en de gedragingen mijlenver uit elkaar. Als een Albanees het mag en een Chinees ook, wie dan niet?
Ham is haramquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:44 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Of een maanzaadbroodje met ham en kaas.
Er is geen Oegandees op deze aardbol die ook maar ooit van internet heeft gehoord, dus dat lost zichzelf wel op.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nou een Oegandees bv mag dat dan weer niet, Turkiye (FTW!) heeft banden met zowel Albanie en het Noorden van China dankzij de heldendaden van de dappere en tevens noeste Turken die in de weer waren met kolonies, daarom hebben zij dat recht hier op Fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker, maar ik mag van mijn 'geloof' alles eten. Speklapjes, leverworst, bierworstjes, alles.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:52 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ham is haram![]()
Maanzaadbroodje met schapiekaas en kruiden FTW... hmmm yum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |