Anti-rock show?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Zo luister ik nu naar Metal waar ik helemaal niks mee heb
Oh en Zondag heb ik een verzoek ingediend voor een Anti-Rock show
Zoetsappige liedjes ala James Blunt?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Zo luister ik nu naar Metal waar ik helemaal niks mee heb
Oh en Zondag heb ik een verzoek ingediend voor een Anti-Rock show
Ook nicequote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[..]
Kwaliteits pop, Dance en Hiphop
Denk Chemical Brothers, Prodigy, Wu-Tang Clan enz enz
Dit is Slipknotquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:24 schreef ToT het volgende:
Ik vind het trouwens wel grappig dat men vroeger altijd zei dat Slayer de hardste band van allemaal was!Ze zijn zeker wel hard, maar er zijn ondertussen echt wel hardere bands, zoals waar we nu naar luisteren!
(Wat is dit?)
Hierna Cradle of Filthquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:24 schreef 08gnoT. het volgende:
De gitaren vind ik vet in dit nummer, maar de zang is iets te ruw
Goed om te weten, dan laat ik bepaalde nummers ff achterwege!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:24 schreef 08gnoT. het volgende:
De gitaren vind ik vet in dit nummer, maar de zang is iets te ruw
Napalm Death bestond toen ook toch al?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:24 schreef ToT het volgende:
Ik vind het trouwens wel grappig dat men vroeger altijd zei dat Slayer de hardste band van allemaal was!Ze zijn zeker wel hard, maar er zijn ondertussen echt wel hardere bands, zoals waar we nu naar luisteren!
(Wat is dit?)
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Hierna Cradle of Filth
Duurt wel lang, dus als t te erg wordt meld t ff, dan skip ik naar t volgende nummer
Is van hun nieuwe albumquote:
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Napalm Death bestond toen ook toch al?
Die heb ik live gezien, dus dat komt wel goedquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Hierna Cradle of Filth
Duurt wel lang, dus als t te erg wordt meld t ff, dan skip ik naar t volgende nummer
Het duurt te lang.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Hierna Cradle of Filth
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het duurt te lang.![]()
Oh ik luister niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |