Hoi,
mijn vriend en ik zitten al een tijdje met een probleem. We zitten hier nu al een half jaar mee en hebben al vanalles geprobeerd. Hopelijk hebben jullie tips voor ons. Dit is ons verhaal:
Al vanaf de eerste keer dat we seks proberen te hebben, kan ik er niet van genieten. Voorheen was ik nog maagd. Zo gauw mijn vriend me probeert te penetreren doet het al enorm veel pijn. Nu hebben we in verloop van tijd ontdekt dat hoe langer hij volhoud met zachtjes en beetje bij beetje in mij komen, hoe minder pijnlijk het word qua penetratie. Maar zo gauw we dat punt voorbij zijn na een tijdje, blijft er nog steeds een groot probleem. Het op en neer gaan voelt enorm schurend aan, absoluut geen prettig gevoel. Alsof er te weinig ruimte is zeg maar. Ook krijg ik vaak het gevoel dat ik dan moet plassen zo gauw hij wat dieper in me zit. We hebben al meerdere dingen geprobeerd om het probleem te verhelpen. Zeer lang voorspel, altijd glijmiddel, eerst vingeren en stimuleren voordat we verder gaan.. Oefeningen om me te laten ontspannen. Niets heeft tot nu toe nog geholpen en we weten niet goed hoe we nu verder moeten.
Heeft iemand hier ervaringen mee of misschien ideeën?
Mvg