Yo thanks, ik moet ook nog even bij jou kappen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En ik ondertussen maar bomen kappen bij dat kutdorp van je terwijl mijnheer lekker aan het winkelen is
Ik heb nu niets meer staan, geef je wel een berichtje als ik wat land heb aangekochtquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Yo thanks, ik moet ook nog even bij jou kappen.
Ik ga trouwen Bob! Ik ga niet naar de zaak!quote:
Klinkt als een geslaagde BBQ bij Teun.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Coniferen, fakkels, zwaarden, burenruzies.
Wel lief hoorquote:
Ik denk dat de meeste mensen die hier wonen een stuk relaxter in het leven staan dan mensen in een gemiddelde Vinexwijkquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Klinkt als een geslaagde BBQ bij Teun.
Boer zoekt alweer een vrouw in een ietsjes aangepast format?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:14 schreef spuitje het volgende:
Dementor, ik vind je schoenen geweldig!!
En Kally, er komt een nieuw programma. 1 Boer, 12 vrouwen. Het is de bedoeling dat op het end de overgebleven vrouw met die boer trouwt, misschien kun je je nog opgeven?? Je weet nooit wat het oplevert!
Idioten heb je overal.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen die hier wonen een stuk relaxter in het leven staan dan mensen in een gemiddelde Vinexwijk
Ziet er goed uit heksje. Ik heb de schemerlamp van Ikea als staande lamp.quote:
nee heb al een keer de hele stekker geverft maar dan wordt ie zo warm, en bij dat stopkantakt kan die kleine niet komen of ze moet gaan klimmen, maar ik dacht er van de week aan zulke te gaan halen want de andere kant zit een stopkontakt erg laag.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:16 schreef Dementor het volgende:
Yoo Toverheks, je kunt die stekker toch ook even verven?
En ik zou zo'n kinderbeveiliging kopen voor in het lege contactpunt en die ook paars verven en erin plakken.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik vind het leuk!!!!!!!1111
We komen binnenkort eens kijken
Ik doel niet op de bescherming van het kind m.b.t. de beveiling.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee heb al een keer de hele stekker geverft maar dan wordt ie zo warm, en bij dat stopkantakt kan die kleine niet komen of ze moet gaan klimmen, maar ik dacht er van de week aan zulke te gaan halen want de andere kant zit een stopkontakt erg laag.
( en als die kleine de moed heeft bij me tv te komen komt ze er niet meer in)
maar is heel klein hier hoor zie alles in een keer als ze wat uitspookt
\\\\quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik doel niet op de bescherming van het kind m.b.t. de beveiling.
Het lijkt mij gewoon handiger om zo'n plakkertje te verven dan daadwerkelijk met verf in zo'n stopcontact te gaan kloten.
Goed zo!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:22 schreef Dementor het volgende:
En wederom stond ik vandaag voor een iPad a 600 euro en weer niet gekocht.
gewoon doen is een hoop geld maar als je echt iets wilt hebben moet je het gewoon doenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:22 schreef Dementor het volgende:
En wederom stond ik vandaag voor een iPad a 600 euro en weer niet gekocht.
Neuh, dat past niet in de opvoeding.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Goed zo!
vanaf nu ga je ws net als de meeste ouders leuke gadgets voor de kleine kopen
Ja, heel leuk. Het zijn net bloemen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:21 schreef Toverheks het volgende:
BQ ben echt verliefd op dat plastig ding, ze hebben er ook hanglampen van maar ik kan hier geen hanglampen ophangen ( vroeger weg gehaald want hij kwam steeds niet boven de salontafel) maar leuk zijn ze he
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat zeggen ze ook allemaal voordat het geboren is
ja he, die hangbollen ook en al jaren wilde ik hem en toen ik verleden keer nieuwe spullen nam kocht ik deze er ook bij, en ik blijf hem leuk vinden al is het een goedkoop dingquote:
wat wil je er zit even 2 half liter op dat muurtje heb vanmiddag met grote roller nog een keer gerolt en nu is het helemaal vlak geen spatje streepje of weet ik veel meer te zien.quote:
En je huis is een halve cm kleiner geworden?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:57 schreef Toverheks het volgende:
wat wil je er zit even 2 half liter op dat muurtje heb vanmiddag met grote roller nog een keer gerolt en nu is het helemaal vlak geen spatje streepje of weet ik veel meer te zien.
denk in de loop der jaren wel een cm of 20quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
En je huis is een halve cm kleiner geworden?
Dat heb je toch nog gedaan vandaag? Dappere, ik dacht dat je dat gisteren ging doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat wil je er zit even 2 half liter op dat muurtje heb vanmiddag met grote roller nog een keer gerolt en nu is het helemaal vlak geen spatje streepje of weet ik veel meer te zien.
ja vanmiddag nog maar weer een keer toen alles weer aangesloten wat een karwei stekkertje hier of daar, nu is die kant af morgen de andere kant alleen wiite enzo en dan ben ik klaar, lijkt wel het klustopic door mijn gezeur over paarsquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb je toch nog gedaan vandaag? Dappere, ik dacht dat je dat gisteren ging doen.
Wat bij jou in je kop zit krijg je er niet zo makkelijk uit he![]()
En mooi het kabelgootje meegenomen
Mooi heks, en nu voor die paarse muur witten dingen (heb je al) en voor die witte muur wat paarse frutselsquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:16 schreef Toverheks het volgende:
het is alleen jammer dat de gordijnen, maar dan zie je de buizen niet iets te kort zijn ze waren van die kant en klaar dingen nou ja dan maar niet naar beneden kijken
Heb je trouwens nog gekeken voor Het Kaartenhuis?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:59 schreef Toverheks het volgende:
denk in de loop der jaren wel een cm of 20
heb mijn grote plantenpot meegeverft en sommige dingen en ach heb 4 mooie grote lijsten gekocht voor aan de witte muur morgen weer een dag hoor wat een kutwerk was die muur Teun, jou tip gedaan en vanmiddag toch maar een keer met grote roller er over heen gegaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mooi heks, en nu voor die paarse muur witten dingen (heb je al) en voor die witte muur wat paarse frutsels
nee en de boekenbon ligt klaar stom he morgen maar even, heb wel biografie over Rudi Carell gekocht, ik hou van biografieenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je trouwens nog gekeken voor Het Kaartenhuis?
En Fok! kijkt het af van je, heeft een paarse headerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb mijn grote plantenpot meegeverft en sommige dingen en ach heb 4 mooie grote lijsten gekocht voor aan de witte muur morgen weer een dag hoor wat een kutwerk was die muur Teun, jou tip gedaan en vanmiddag toch maar een keer met grote roller er over heen gegaan.
naapersquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En Fok! kijkt het af van je, heeft een paarse header
Yeahhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:16 schreef Laysa het volgende:
Ik ga weer lid worden van een sportschool en de bieb
Slecht!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, met een vork!!
Eten, het eerste van vandaag, zin an
Weet het, maar als ik begin met eten dan heb ik de hele dag zin in van alles.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Slecht!Doordat je de hele dag niet gegeten hebt, denkt je lichaam "O shit, geen eten, ik ga alles wat ik er nu binnenkomt opslaan als reserve.....vetreserve!".
Misschien mag je de hele nacht wel wakker blijven omdat Juud nog een aardige kutklus te wachten staat. Ook warm genoeg voor trouwensquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:14 schreef Dementor het volgende:
Nou daar zit ik dan weer te wachten... Juud ligt al op bed om een beetje bij te komen van 2 uur lopen in de stad vanmiddag.
Morgenochtend maar een beetje werken voordat het te warm is om ook nog maar iets te doen.
Kutklusquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Misschien mag je de hele nacht wel wakker blijven omdat Juud nog een aardige kutklus te wachten staat. Ook warm genoeg voor trouwens
Wat een drama he dat wachten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:14 schreef Dementor het volgende:
Nou daar zit ik dan weer te wachten... Juud ligt al op bed om een beetje bij te komen van 2 uur lopen in de stad vanmiddag.
Morgenochtend maar een beetje werken voordat het te warm is om ook nog maar iets te doen.
Er was een tijdje geleden toch een FoK!ker die iedereen via Twitter op de hoogte hield tijdens de bevalling?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:21 schreef Dementor het volgende:
Wellicht ga ik dan wel hier posten om de tijd een beetje door te komen.
Dat was ik niet van plan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er was een tijdje geleden toch een FoK!ker die iedereen via Twitter op de hoogte hield tijdens de bevalling?
Vreselijk
... voor het geval dat ze ooit geboren gaat wordenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:22 schreef Juud79 het volgende:
Mij ook.![]()
Ik oefen gewoon alvast, voor het geval dat....
Er zijn inderdaad grenzen, het gaat niemand toch ook iets aan hoeveel cm ontsluiting er is.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat was ik niet van plan.
#ontsluiting komt hier niet voorbij.
Misschien moet je dan gewoon iets smerigs ontbijten en lunchen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet het, maar als ik begin met eten dan heb ik de hele dag zin in van alles.
Ben je al begonnen met roken?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:21 schreef Dementor het volgende:
Wellicht ga ik dan wel hier posten om de tijd een beetje door te komen.
Ieder moment.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben je al begonnen met roken?
Wanneer wordt "het" verwacht?
Dat is toch het cliché, vrouw ligt te bevallen, man wacht buiten kettingrokendquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ieder moment.
Roken doe ik niet, dan ga ik te snel dood.
Martijn van Flugel, binnen oud wordt het overigens wel gewaardeerd als de stand van zaken af en toe doorgegeven wordt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er was een tijdje geleden toch een FoK!ker die iedereen via Twitter op de hoogte hield tijdens de bevalling?
Vreselijk
N had gelijk weg mogen blijven als hij was gaan roken terwijl ik m nodig had, en ik had hem nodigquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is toch het cliché, vrouw ligt te bevallen, man wacht buiten kettingrokend
Maar spannend, het wordt iig een Gemini, goed sterrenbeeld
Dat deed ik al, gore kleffe magere yoghurt, gevuld met weight care vezels waardoor je een uur later kromgebogen van de buikkrampen richting toilet rent.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet je dan gewoon iets smerigs ontbijten en lunchen.
Er zijn plenty landen waar de vent er helemaal niet bij mag zijn. Vrouwenaangelegenheden, ga maar een blokje omquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
N had gelijk weg mogen blijven als hij was gaan roken terwijl ik m nodig had, en ik had hem nodig
Maar er is wel een verschil tussen een live-verslag en af en toe een update. Nieuwsgierig als ik ben mag Dementor hier best komen melden dat de weeën begonnen zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Martijn van Flugel, binnen oud wordt het overigens wel gewaardeerd als de stand van zaken af en toe doorgegeven wordt.
N. heeft tijdens de bevalling ook af en toe een update gedaan, compleet met cross-post hier volgens mij
Als dat poppetje vandaag nog geboren wordt is ie op dezelfde dag jaren dan m'n broer (hoorde ik net, want natuurlijk weer z'n verjaardag vergeten)quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar er is wel een verschil tussen een live-verslag en af en toe een update. Nieuwsgierig als ik ben mag Dementor hier best komen melden dat de weeën begonnen zijn.
Gefeliciteerd! Heb je nu wel even gebeld?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als dat poppetje vandaag nog geboren wordt is ie op dezelfde dag jaren dan m'n broer (hoorde ik net, want natuurlijk weer z'n verjaardag vergeten)
Ja, heb er even een telefoontje aan gewaagd, maar ze kennen mij inmiddels. Ik vergeet ze altijd en allemaal. Gisteren zag ik het nog staan in mijn telefoon, maar dat zegt bij mij compleet niets. Treurig maar waar.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Heb je nu wel even gebeld?
Als dat kleintje vandaag nog geboren moet worden moet Juud wel heel erg hard opschieten.
Ik wil altijd zo graag meezingen als ik Kate Bush hoor, maar ik wil het mijn omgeving niet aandoenquote:
Ik kan me daar ook niets bij voorstellen, maar als het er niet is is het er nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, heb er even een telefoontje aan gewaagd, maar ze kennen mij inmiddels. Ik vergeet ze altijd en allemaal. Gisteren zag ik het nog staan in mijn telefoon, maar dat zegt bij mij compleet niets. Treurig maar waar.
En als je klaar bent dan moet je deze toch nog even lezen, daar hadden we het namelijk onlangs over: De Ted-Teller slinkt gestaag!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:54 schreef Coos het volgende:
Goed nieuws voor Pietje.![]()
http://taobaofieldguide.c(...)ncing-padded-speedos
![]()
Zo, nu eerst douchen en mezelf even in het vet zetten. De zon brandde flink vandaag en met dat windje erbij voel je het niet zo, maar toch..........![]()
Morgen nog zo'n klotedag en dan is het geloof ik weer klaar voor een tijdje.
Deur? Welke deur?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat hoeft nu niet meer hè, je schopt zo een open deur dicht
Ja, klopt. Maar zo iets is er volgens mij ook al eens geweest met een miljonair?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Boer zoekt alweer een vrouw in een ietsjes aangepast format?
Ik vond bevallingen gevoelsmatig altijd ontzettend prive. Wilde ook niet dat ouders/schoonouders wisten dat ze binnen een paar uur weer opa en oma zouden worden. Maar tegenwoordig lijkt het wel dat familie en vrienden van sommige aanstaande ouders op de hoogte moeten zijn van ieder pufje.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vreselijk
Daar ben ik jaren geleden al met een knal ingeploft. Toen nergens last van, sliep zo 8 uur achter elkaar door. Nu ben ik al blij als ik er 4 haal. Nou ja, in de tweede ronde toch nog 3 uur geslapen, dus al met al toch nog 7 uur.quote:
Veel plezier!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:31 schreef Copycat het volgende:
Off to the Veluwe.
Juud! Waag het niet om te werpen voor ik terug ben!
mogguhquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:54 schreef Coos het volgende:
Goed nieuws voor Pietje.![]()
http://taobaofieldguide.c(...)ncing-padded-speedos
![]()
Gaat steeds beter gelukkigquote:
Dat is lief. Mijn moeder ligt al bijna een week op bed en daar was ik nog niet geweest, samen met mijn gevoelige kies (lees lachen deed zeer) heeft me doen besluiten niet te komen. Las dat 't erg leuk was, tofquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:38 schreef Laysa het volgende:
Gelukkig....je bent overigens echt gemist woensdag
Beterschap voor je moeder. Hopelijk is het niet iets ernstigsquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is lief. Mijn moeder ligt al bijna een week op bed en daar was ik nog niet geweest, samen met mijn gevoelige kies (lees lachen deed zeer) heeft me doen besluiten niet te komen. Las dat 't erg leuk was, tof.
Ik heb me rot gelachenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe vond je 't om ze in 't echt te zien? Ze zijn leuk he
.
quote:
Ja, gaat prima.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel fijn dat je met die post binnenkomt
Is het voor Juud nog een beetje te harden met deze temperatuur?
Jep, vanochtend boodschapjes gedaan en nu de rest vd dag thuis en me rustig houden, na het actief zijn gisteren is dat ook wel nodig, zegt het lijf....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel fijn dat je met die post binnenkomt
Is het voor Juud nog een beetje te harden met deze temperatuur?
Eens kijken of dat hier ook werktquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:26 schreef Juud79 het volgende:
Ijskoude ice-tea en een waterijsje komen vanzelf een keer mijn kant op, gok ik zo.
Thanks!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Eens kijken of dat hier ook werkt![]()
[ afbeelding ]
dan maar even een spelletje spelen voor de afleidingquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:22 schreef Toverheks het volgende:
moest vanmorgan al aan je denken Juud, is geen weer om te bevallen doe het morgen maar
klaar witter dan wit bestaat niet nu spetters weg krabben van mijn laminaat
nee dat is geen gezicht is maar klein muurtje mijn huiskamerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:22 schreef beequeen het volgende:
Mooi heksje alleen zou je het kastje gewoon recht tegen de muur moeten zetten en niet schuin. Mijn mening hoor.
Het is jouw poppenhuisje dus jij weet het beter dan ik. Voeten omhoog en bankhangen nu.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:27 schreef Toverheks het volgende:
nee dat is geen gezicht is maar klein muurtje mijn huiskamer
is dit eigenlijk 347 bij 4.50 waar de tv hangt dat was mijn slaapkamer iets van 3 bij 3.
nee zo maakt het 1 geheel staat beter als je binnen komt. ben al blij dat eindelijk mijn pc in die kast staat had hem altijd op een tafeltje was geen gezicht.
nee zo staat het gewoon het mooist. ( maar ben wel kapot) wat een klus
nou nu mag Juud wel ploffen hoor waait een aardig windjequote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:36 schreef Laysa het volgende:
Mooi heksie...Weer helemaal anders![]()
Wat is het warm....geen weer om te bevallen hoor
quote:
Logisch toch, en net ziek geweest he, vergeet dat ook nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar ben zo moe en spierpijn overal echt je wordt er niet jonger op hoor, vroeger draaide ik me hand er niet voor om.
lekker met je beentjes op de nwe poef ding dingesquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou nu mag Juud wel ploffen hoor waait een aardig windje
nee denk dat het meespeelde maar ja klaar is klaar heb het ook echt gehad, kleed ligt al alles staat klaar nu mijn bank nog en hoop zo dat het door de deur past anders moeten ze via het balkon, en we hebben niet zo een hangding aan het dak echt amsterdamse woningen hoor alles kleinquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Logisch toch, en net ziek geweest he, vergeet dat ook niet
Ja maar dat hoef jij niet te doen, dus aanwijzingen geven haha.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee denk dat het meespeelde maar ja klaar is klaar heb het ook echt gehad, kleed ligt al alles staat klaar nu mijn bank nog en hoop zo dat het door de deur past anders moeten ze via het balkon, en we hebben niet zo een hangding aan het dak echt amsterdamse woningen hoor alles klein
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
lekker met je beentjes op de nwe poef ding dinges
Het ziet er gewoon tof uit heksje. Ga dan lekker je mand in en kijk tv vanuit je bed. Ga ik nu ook doen. Fijne avond allemeaal en Juud wacht nog maar even met werpen. Ik ga voor 6 juni.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:38 schreef Toverheks het volgende:
dank jullie meisjes, en BQ de bank komt pas dinsdagmaar ben zeer tevreden staat super gewoon en die kussentjes op de stoelen zijn paars hoor maar op de foto lijkt het blauw. nou genoeg gekletst over mijn klushobby
voor de sierquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat zeg jij nou, die staat er voor de sier is wel wit he hahaha nee maar heb nog mijn verfkleren aan straks lekker douschen en naar bed
fijne avond BQ en ik ging voor 5 juniquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het ziet er gewoon tof uit heksje. Gan dan lekker je mand in en kijk tv vanuit je bed. Ga ik nu ook doen. Fijne avond allemeaal en Juud wacht nog maar even met werpen. Ik ga voor 6 juni.
Fijne avondquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het ziet er gewoon tof uit heksje. Ga dan lekker je mand in en kijk tv vanuit je bed. Ga ik nu ook doen. Fijne avond allemeaal en Juud wacht nog maar even met werpen. Ik ga voor 6 juni.
Krijg er dorst van....is vast niet de bedoelingquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, net als bij strawberry swing.
Lies!!! Ik heb nu bijna een krokant bruin korstje.quote:Op zondag 5 juni 2011 03:33 schreef liesje1979 het volgende:
Coos!
Mij met liefde vandaag en donderdag laten zandstralen. Donderdag was het wel heel winderig dus kocht ik zo'n tentje. Binnen 20 minnuten na opzetten stuk door de wind
Maar bikkel als ik ben stond dat mij niet in de weg van heel erg verbranden
Vandaag bijna in 1 ruk "ik ben ben niet bang" gelezen, aanrader! Moet nog een paar hoofdstukken dus beter schijnt morgen de zon
Geen wonder trouwens dat ze tot halverwege de straat haast hadden. Toen zal het slachtoffer wel overleden zijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:13 schreef Laysa het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)od_man__.html?p=26,1
We zagen gisteren nog de ambulance langskomen toen we gezellig bij oma op het balkon zaten!
heb je in een tentje geslapenquote:Op zondag 5 juni 2011 12:44 schreef remlof het volgende:
Zomg, er zijn leukere dingen dan met een kater in een tent wakker worden van een onweersbui
Goeiemorgen.
oke, ach maar je hebt ieder geval lekker geslapen toch wees blij dat ze je vannacht niet met slaapzak en al naar buiten hadden gesleeptquote:Op zondag 5 juni 2011 12:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja. Gelukkig was ik behoorlijk dronken toen ik er in stapte
Nee, daar waren ze allemaal veel te lam voorquote:Op zondag 5 juni 2011 12:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, ach maar je hebt ieder geval lekker geslapen toch wees blij dat ze je vannacht niet met slaapzak en al naar buiten hadden gesleept
quote:Op zondag 5 juni 2011 12:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zit nu nog aan m'n poten, denk dat ik zo maar eens onder de douche moet stappen
quote:Op zondag 5 juni 2011 12:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, daar waren ze allemaal veel te lam voor
Dit was het eerste wat ik zag vanmorgen:
[ afbeelding ]
En wat voor onweersbui, rake klappen. Al twee keer de aardlek eruit gesprongen hier.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:44 schreef remlof het volgende:
Zomg, er zijn leukere dingen dan met een kater in een tent wakker worden van een onweersbui
Goeiemorgen.
Oepsquote:Op zondag 5 juni 2011 13:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
In Arnhem was je niet veel beter afgeweest Remlof
Ben je alvast aan het oefenen voor de BBQ eind deze maand?quote:Op zondag 5 juni 2011 12:44 schreef remlof het volgende:
Goeiemorgen.
Zo, dat was even heftig daar!quote:Op zondag 5 juni 2011 13:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
In Arnhem was je niet veel beter afgeweest Remlof
Arnhem heeft wat pech dat het op wat heuvelachtig terrein gebouwd is, dan heb je al snel overlast.quote:
Hihiquote:
Met je beaderde genotsknots en je glimmende discoballen!quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met je beaderde genotsknots en je glimmende discoballen!
Ik hou ervanquote:
nou veel plezierquote:
Bron: Telegraaf.nlquote:Op zondag 5 juni 2011 14:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou veel plezierik ga naar de BBQ bij vriendin op de tuin zonnetje komt nu tevoorschijn
quote:KNMI verwacht flinke onweersbuien
RIJSWIJK - Het KNMI verwacht zondag nog meer onweersbuien. 's Morgens trokken er al flinke buien vanuit het zuidoosten over het land. Die trekken nu volgens een woordvoerder langzaam naar het noordwesten.
Boven de Ardennen en Duitsland hebben zich nieuwe onweersbuien ontwikkeld. Die zullen zondagmiddag en -avond over ons land trekken. Daarbij kan er lokaal zeer veel regen vallen, omdat de neerslag lang kan blijven hangen. Bovendien gaan de buien gepaard met bliksemflitsen, kan het gaan hagelen en zal sprake zijn van harde windstoten.
Dan was het eerder iets van Plop!quote:
Eb en vloed en vice versa en vice versa.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan was het eerder iets van Plop!
Neuh, we zijn weer even in de stad geweest om op aanraden van D_K te kijken voor een getijdenboek bij de Slegte.
Awhquote:Op zondag 5 juni 2011 15:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan was het eerder iets van Plop!
Neuh, we zijn weer even in de stad geweest om op aanraden van D_K te kijken voor een getijdenboek bij de Slegte.
Nee het is geen 'echt' getijdenboek maar meer een inleiding.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eb en vloed en vice versa en vice versa.
Nog een mooi getijdenboek gescoord of ben je met een brevier naar huis gegaan?
Een inleiding tot een getijdenboek? Alleen de inleiding van een getijdenboek zelf of meer het middeleeuwse gedachtegoed er achter en de moderne devotie en zulks?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee het is geen 'echt' getijdenboek maar meer een inleiding.
Eens zien of ik het leuk vind om te lezen en te bekijken daarna zie ik wel weer verder.
http://www.librarything.com/work/469465quote:Op zondag 5 juni 2011 15:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een inleiding tot een getijdenboek? Alleen de inleiding van een getijdenboek zelf of meer het middeleeuwse gedachtegoed er achter en de moderne devotie en zulks?
Door gebroeders uit Nijmegen voorzien van illustraties. Bevat het alleen een omschrijving van het werk en de context of is het ook voorzien van het origineel werk als facsimile?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
http://www.librarything.com/work/469465
Dit is hem alleen dan in hardcover.
Vanavond maar eens lezen.
Het is inderdaad een combinatie.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Door gebroeders uit Nijmegen voorzien van illustraties. Bevat het alleen een omschrijving van het werk en de context of is het ook voorzien van het origineel werk als facsimile?
quote:KAMPEN - De Kamper Kogge heeft zaterdagochtend de Buitenhaven achter zich gelaten en het steven gewend richting de Oostzee.
Schipper Sander Klos en de rest van de bemanning zetten koers naar de Duitse stad Kiel en Wismar, waar de Kogge deelneemt aan diverse evenementen. Ze werden uitgezwaaid door onder andere burgemeester Bort Koelewijn en gedeputeerde Theo Rietkerk .
De reis gaat via Terschelling en het Kielerkanaal. Op 10 juni ontmoet de Kamper Kogge in de Kieler Förde andere koggeschepen uit het Oostzee-gebied. Samen varen zij op naar Kiel, voor een 'Koggentreffen'. Aanleiding van dit treffen van de zo getrouw mogelijk nagebouwde vrachtschepen uit de veertiende eeuw is de 25ste 'verjaardag' van de Kieler Kogge.
Tja, wat moet je ermee? Doorgaans is een getijdenboek niet gemakkelijk te lezen, vaak in het Latijn en dan ook nog geschreven in een lastig te ontcijferen handschrift. Is het met een hedendaagse vertaling van tekst en glossen erbij?quote:
Gewoon verzamelen.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, wat moet je ermee? Doorgaans is een getijdenboek niet gemakkelijk te lezen, vaak in het Latijn en dan ook nog geschreven in een lastig te ontcijferen handschrift. Is het met een hedendaagse vertaling van tekst en glossen erbij?
Alleen het origineel manuscript straalt allure uit. Het is een beetje als de gekopieerde NY Times van drie weken geleden bekijken.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gewoon verzamelen.
Wat moet ik met al die andere boeken, af en toe inkijken en leuk voor op de plank vind ik al prima.
Ik heb nu maar een paar boeken staan die ik regelmatig doorlees.
Dat maakt mij niets uit, ik hang ook net zo goed een kopie van een Mondriaan aan de muur.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alleen het origineel manuscript straalt allure uit. Het is een beetje als de gekopieerde NY Times van drie weken geleden bekijken.
Van drie weken geleden is wat saai, maar een editie en een kopie van een paar honderd oud is toch wel aardig om in te kijkenquote:Op zondag 5 juni 2011 16:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alleen het origineel manuscript straalt allure uit. Het is een beetje als de gekopieerde NY Times van drie weken geleden bekijken.
Als ik het origineel thuis had liggen was er vast wel weer een andere negatieve toon uit gekomen.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Van drie weken geleden is wat saai, maar een editie en een kopie van een paar honderd oud is toch wel aardig om in te kijken
Ik ben niet zo'n autist. Met zijn geodriehoek en drie-kleuren-plotter!quote:Op zondag 5 juni 2011 16:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat maakt mij niets uit, ik hang ook net zo goed een kopie van een Mondriaan aan de muur.
Er hangt hier ook geen kopie van een Mondriaan aan de muur.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n autist. Met zijn geodriehoek en drie-kleuren-plotter!
Ik heb uitsluitend originele werken aan de muur.
Jij leest negatief commentaar daar waar geen enkele vorm van negativisme in. Zet eens die roze bril op Dementor!quote:Op zondag 5 juni 2011 16:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er hangt hier ook geen kopie van een Mondriaan aan de muur.
Het gaat mij er om dat wat ik ook post er altijd wel een negatieve reply van jou op komt.
quote:Op zondag 5 juni 2011 16:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij leest negatief commentaar daar waar geen enkele vorm van negativisme in. Zet eens die roze bril op Dementor!
Als ik de reply's van D_K op andere mensen lees moet ik altijd aan onderstaande advertentie denken!quote:Op zondag 5 juni 2011 16:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er hangt hier ook geen kopie van een Mondriaan aan de muur.
Het gaat mij er om dat wat ik ook post er altijd wel een negatieve reply van jou op komt.
Lig je niet op het strand vandaag Coos? Je laat je toch niet afschrikken door wat hemelwater?:Pquote:Op zondag 5 juni 2011 17:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Als ik de reply's van D_K op andere mensen lees moet ik altijd aan onderstaande advertentie denken!
[ afbeelding ]
Ze weet ook alles beter!quote:Op zondag 5 juni 2011 17:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Als ik de reply's van D_K op andere mensen lees moet ik altijd aan onderstaande advertentie denken!
[ afbeelding ]
En je was juist zo lekker in de buurtquote:
Ik ben net zilver qua leeftijd.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:56 schreef Copycat het volgende:
Als vanouds! Slap ouwehoeren over helemaal niks. Tranen met tuiten lachen om nog minder.
En in een mooie omgeving. Gisteren zowat de hele dag aan het zwembad gelegen, 's avonds lekker gegeten en nog meer gedronken.
Vanochtend gewekt met hels onweer, ontbeten en toen Arnhem ingegaan. Daar was het helaas koopzondag, dus hebben we allemaal flink geshopt. Eindelijk de goeie gele Havaianas gevonden, nu is mijn collectie echt compleet!
En vanaf deze maand gaan we sparen om ons zilveren jubileum over twee jaar in New York te gaan vieren.
Het punt is een beetje dat Juud daar niet over gaat. Die kleine regelt dat zelf allemaal, nu al!quote:
ziet er wel netje uitquote:Op zondag 5 juni 2011 17:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Je kunt er maar druk mee zijn![]()
[ afbeelding ]
Als je maar geen EHEC op je erwten krijgt!quote:
Ja, de glazenwasser moet nog komen en de vuilophaaldienst is ook niet langs geweest, maar zo op het oog kan het er wel mee doorquote:
Stokbonen, haver en pompoenen en soms een are watermeloenen. Dat zijn mijn specialisatiesquote:Op zondag 5 juni 2011 18:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je maar geen EHEC op je erwten krijgt!
Mijn stad is 1 grote baggerzooiquote:Op zondag 5 juni 2011 18:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, de glazenwasser moet nog komen en de vuilophaaldienst is ook niet langs geweest, maar zo op het oog kan het er wel mee door
Maar dat kun je toch allemaal weer verplaatsen? Kost volgens mij niets of bijna nietsquote:Op zondag 5 juni 2011 18:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn stad is 1 grote baggerzooi
Overal staat wat
Hey!quote:Op zondag 5 juni 2011 17:56 schreef Copycat het volgende:
Als vanouds! Slap ouwehoeren over helemaal niks. Tranen met tuiten lachen om nog minder.
En in een mooie omgeving. Gisteren zowat de hele dag aan het zwembad gelegen, 's avonds lekker gegeten en nog meer gedronken.
Vanochtend gewekt met hels onweer, ontbeten en toen Arnhem ingegaan. Daar was het helaas koopzondag, dus hebben we allemaal flink geshopt. Eindelijk de goeie gele Havaianas gevonden, nu is mijn collectie echt compleet!
En vanaf deze maand gaan we sparen om ons zilveren jubileum over twee jaar in New York te gaan vieren.
Klinkt als een topweekendquote:Op zondag 5 juni 2011 17:56 schreef Copycat het volgende:
Gaat ook maar facebook aanmakenquote:Op zondag 5 juni 2011 18:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn stad is 1 grote baggerzooi
Overal staat wat
weet je hoeveel werk dat isquote:Op zondag 5 juni 2011 18:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar dat kun je toch allemaal weer verplaatsen? Kost volgens mij niets of bijna niets
Ga je vreemd?quote:
Ohhhh jij ookquote:
Zo spannend! Wat houdt dat handje helpen van de verloskundige in?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:06 schreef Juud79 het volgende:
Hey!
Ik zal mijn best doen, maar ik gok dat de VK morgen eerst 'een handje' moet helpen.![]()
Wij hebben nu al een eigenwijsje, of het zegt veel over hoe fijn ze het nu al bij haar mama heeft.
We zullen het zien, ben vanmiddag ook maar weer even de stad in geweest, van thuis zitten word ik gek, dan duurt de dag zo lang...
Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad, klinkt als erg aangenaam vertoeven, NY is wel even andere koek, tof!!
quote:Op zondag 5 juni 2011 18:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Laat 'r ff, ze wil ook wel eens van gedachten wisselen met een stedenbouwkundige op niveau
[..]
Laat 'r ff, ze wil ook wel eens van gedachten wisselen met een stedenbouwkundige op niveau
Wel hier en niet op je eigenste stekkiequote:
je weet wel waaromquote:Op zondag 5 juni 2011 18:23 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Wel hier en niet op je eigenste stekkie
Logisch hoorquote:
[..]
Huhquote:Op zondag 5 juni 2011 18:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vanwege die vervelende Zwabber in TAL natuurlijk
Strippen vd vliezen, google that...quote:Op zondag 5 juni 2011 18:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo spannend! Wat houdt dat handje helpen van de verloskundige in?
I googled that!quote:
Doen ze dat al voor je bent uitgerekend? Of ben je dat al?quote:
quote:
Jawel joh, woensdag was ik 40 weken, dat is de uitgerekende datum. Ze mag tot exact 42 weken blijven zitten, maar ze wachten tegenwoordig niet af.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je bent toch nog niet uitgerekend en het kan toch rustig een week langer zitten ook?
Hopen maar dat het strippen het gewenste effect heeftquote:Op zondag 5 juni 2011 18:39 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Jawel joh, woensdag was ik 40 weken, dat is de uitgerekende datum. Ze mag tot exact 42 weken blijven zitten, maar ze wachten tegenwoordig niet af.
Tussen de 40 en 41 weken proberen ze of strippen de boel op gang helpt en na 41 weken plannen ze ergens een bezoek aan het ziekenhuis waar ze de bevalling met een infuus met wee-opwekkers inleiden, das heul niet fijn, dus dat hoop ik te voorkomen.
Ja! En zo fijn: al zien we elkaar een jaar niet, spreken we elkaar maanden aan een stuk niet, binnen vijf minuten bij elkaar is het alsof we elkaar bijna dagelijks zien. Zo vertrouwd, zo gemakkelijk en zo ontzettend gezellig.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:26 schreef Laysa het volgende:
Leuk cc....dat was dus een weekend vol met plezier.
Zoals het hoortquote:Op zondag 5 juni 2011 18:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! En zo fijn: al zien we elkaar een jaar niet, spreken we elkaar maanden aan een stuk niet, binnen vijf minuten bij elkaar is het alsof we elkaar bijna dagelijks zien. Zo vertrouwd, zo gemakkelijk en zo ontzettend gezellig.
Dat strippen lijkt mij ook niks. Kun je hem niet gewoon roepen of zo?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:39 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Jawel joh, woensdag was ik 40 weken, dat is de uitgerekende datum. Ze mag tot exact 42 weken blijven zitten, maar ze wachten tegenwoordig niet af.
Tussen de 40 en 41 weken proberen ze of strippen de boel op gang helpt en na 41 weken plannen ze ergens een bezoek aan het ziekenhuis waar ze de bevalling met een infuus met wee-opwekkers inleiden, das heul niet fijn, dus dat hoop ik te voorkomen.
Echte vriendschap dusquote:Op zondag 5 juni 2011 18:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! En zo fijn: al zien we elkaar een jaar niet, spreken we elkaar maanden aan een stuk niet, binnen vijf minuten bij elkaar is het alsof we elkaar bijna dagelijks zien. Zo vertrouwd, zo gemakkelijk en zo ontzettend gezellig.
Ingrediënten: Tiger blood?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
SoftSheen-Carson, new magic razorless Cream Shave (Helps stop Razpr bumps),
Ach, wie weet besluit ze om voor morgenochtend te verschijnen.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat strippen lijkt mij ook niks. Kun je hem niet gewoon roepen of zo?
ik hoop het voor je....Kan me voorstellen dat het nu wel gewoon mag gebeurenquote:Op zondag 5 juni 2011 18:59 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ach, wie weet besluit ze om voor morgenochtend te verschijnen.
Ja, we zijn vooral enorm benieuwd, hoe ze eruit ziet, op wie ze lijkt. Hebben er zin in om voor haar te zorgen en haar vast te houden.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik hoop het voor je....Kan me voorstellen dat het nu wel gewoon mag gebeuren
Ik vond het heerlijk, maar snap het maar al te goed, nu wil je haar gewoon echt in je armenquote:Op zondag 5 juni 2011 19:04 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, we zijn vooral enorm benieuwd, hoe ze eruit ziet, op wie ze lijkt. Hebben er zin in om voor haar te zorgen en haar vast te houden.![]()
Het zwanger zijn ben ik niet echt zat, ook al heb ik last van vocht in de voetjes, maagzuur en wil mijn bekken de afgelopen week niet echt meer...het is wel heel speciaal zo'n golvende buik door billen die draaien en het altijd samen zijn met zo'n mupke.
Geen idee, maar ik dacht even dat het niet werkte, zat al zachtjes te vloeken.quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:16 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even en die ooievaar vliegt het plaatje uit.
Maar nu ruikt je hoofd wel lekker?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik dacht even dat het niet werkte, zat al zachtjes te vloeken.
Ik dus dus dat spul op mijn kop, wachten en voorzichtig proberen of het haar losliet. Niet dus.
Oorzaak: Twee exact op elkaar lijkende tubes (qua vorm), in de ene die meuk in de andere shampoo. ZIt ik een minuut of zes-zeven met shampoo op die schedel van mij![]()
[ afbeelding ]
Herkansing, en wel nu!quote:Op zondag 5 juni 2011 19:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar nu ruikt je hoofd wel lekker?Is ook wat waard.
Dit werkt beter volgens hem. 't Is gladder en het blijft langer gladder. Scheren vind ik ook kut, snij mij regelmatig in mijn hoofdquote:
Ik hou niet van ontharingsmeuk, scheermesjes FTWquote:Op zondag 5 juni 2011 19:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dit werkt beter volgens hem. 't Is gladder en het blijft langer gladder. Scheren vind ik ook kut, snij mij regelmatig in mijn hoofd
Heb je een beetje baard?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hou niet van ontharingsmeuk, scheermesjes FTW
Je hebt nu nog vijf leuke dagen te gaanquote:Op zondag 5 juni 2011 19:32 schreef PatriQue89 het volgende:
ah, nu is de EHEC afkomstig van Tauge..
en wat heb ik gister heel veel gehad..
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Sinterklaas is er niks bij.quote:
Ik las vandaag dat het van spruitjes kwam, maar het is helemaal geen spruitentijd.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen is het weer van iets anders, en heeft China het weer gedaan.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat het van spruitjes kwam, maar het is helemaal geen spruitentijd.
Inderdaad en we weten niet wat we niet weten, dus het zal allemaal wel.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Morgen is het weer van iets anders, en heeft China het weer gedaan.
Ik ookquote:Op zondag 5 juni 2011 19:46 schreef Laysa het volgende:
Ik heb overigens vorige week gewoon komkommer op...niks aan het darmpje
Klinkt als een goed weekend en een leuk jubileum om naar uit te kijkenquote:Op zondag 5 juni 2011 17:56 schreef Copycat het volgende:
Ik vrijdag ook nog en we leven allemaal nogquote:Op zondag 5 juni 2011 19:46 schreef Laysa het volgende:
Ik heb overigens vorige week gewoon komkommer op...niks aan het darmpje
Precies....mensen moeten niet gelijk gaan panieken.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vrijdag ook nog en we leven allemaal nog
Hoiquote:
Vorige week was het de komkommer, vanmorgen spruitjes en nu taugé, het zal allemaal wel.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Voor mij geen rauwe groente, ik pas even een tijdje totdat ze wel weten waar het vandaan komt. Waarom zou je risico lopen als het niet nodig is.
Dat is ook wel waar, maar het lijkt net een olievlek te zijn. Het is een beetje een gevoelskwestie. Negen van de tien keer denk ik ook "Wat een drama maken ze er toch weer van" en soms komt het bij mij net wat anders binnen en pas ik een beetje op. Dat is nu dusquote:Op zondag 5 juni 2011 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vorige week was het de komkommer, vanmorgen spruitjes en nu taugé, het zal allemaal wel.
Je loopt zoveel risico's waar je niets van af weet.
Omdat het lekker en gezond is....quote:Op zondag 5 juni 2011 20:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Voor mij geen rauwe groente, ik pas even een tijdje totdat ze wel weten waar het vandaan komt. Waarom zou je risico lopen als het niet nodig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |