Yo thanks, ik moet ook nog even bij jou kappen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En ik ondertussen maar bomen kappen bij dat kutdorp van je terwijl mijnheer lekker aan het winkelen is
Ik heb nu niets meer staan, geef je wel een berichtje als ik wat land heb aangekochtquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Yo thanks, ik moet ook nog even bij jou kappen.
Ik ga trouwen Bob! Ik ga niet naar de zaak!quote:
Klinkt als een geslaagde BBQ bij Teun.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Coniferen, fakkels, zwaarden, burenruzies.
Wel lief hoorquote:
Ik denk dat de meeste mensen die hier wonen een stuk relaxter in het leven staan dan mensen in een gemiddelde Vinexwijkquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Klinkt als een geslaagde BBQ bij Teun.
Boer zoekt alweer een vrouw in een ietsjes aangepast format?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:14 schreef spuitje het volgende:
Dementor, ik vind je schoenen geweldig!!
En Kally, er komt een nieuw programma. 1 Boer, 12 vrouwen. Het is de bedoeling dat op het end de overgebleven vrouw met die boer trouwt, misschien kun je je nog opgeven?? Je weet nooit wat het oplevert!
Idioten heb je overal.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen die hier wonen een stuk relaxter in het leven staan dan mensen in een gemiddelde Vinexwijk
Ziet er goed uit heksje. Ik heb de schemerlamp van Ikea als staande lamp.quote:
nee heb al een keer de hele stekker geverft maar dan wordt ie zo warm, en bij dat stopkantakt kan die kleine niet komen of ze moet gaan klimmen, maar ik dacht er van de week aan zulke te gaan halen want de andere kant zit een stopkontakt erg laag.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:16 schreef Dementor het volgende:
Yoo Toverheks, je kunt die stekker toch ook even verven?
En ik zou zo'n kinderbeveiliging kopen voor in het lege contactpunt en die ook paars verven en erin plakken.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik vind het leuk!!!!!!!1111
We komen binnenkort eens kijken
Ik doel niet op de bescherming van het kind m.b.t. de beveiling.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee heb al een keer de hele stekker geverft maar dan wordt ie zo warm, en bij dat stopkantakt kan die kleine niet komen of ze moet gaan klimmen, maar ik dacht er van de week aan zulke te gaan halen want de andere kant zit een stopkontakt erg laag.
( en als die kleine de moed heeft bij me tv te komen komt ze er niet meer in)
maar is heel klein hier hoor zie alles in een keer als ze wat uitspookt
\\\\quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik doel niet op de bescherming van het kind m.b.t. de beveiling.
Het lijkt mij gewoon handiger om zo'n plakkertje te verven dan daadwerkelijk met verf in zo'n stopcontact te gaan kloten.
Goed zo!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:22 schreef Dementor het volgende:
En wederom stond ik vandaag voor een iPad a 600 euro en weer niet gekocht.
gewoon doen is een hoop geld maar als je echt iets wilt hebben moet je het gewoon doenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:22 schreef Dementor het volgende:
En wederom stond ik vandaag voor een iPad a 600 euro en weer niet gekocht.
Neuh, dat past niet in de opvoeding.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Goed zo!
vanaf nu ga je ws net als de meeste ouders leuke gadgets voor de kleine kopen
Ja, heel leuk. Het zijn net bloemen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:21 schreef Toverheks het volgende:
BQ ben echt verliefd op dat plastig ding, ze hebben er ook hanglampen van maar ik kan hier geen hanglampen ophangen ( vroeger weg gehaald want hij kwam steeds niet boven de salontafel) maar leuk zijn ze he
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat zeggen ze ook allemaal voordat het geboren is
ja he, die hangbollen ook en al jaren wilde ik hem en toen ik verleden keer nieuwe spullen nam kocht ik deze er ook bij, en ik blijf hem leuk vinden al is het een goedkoop dingquote:
wat wil je er zit even 2 half liter op dat muurtje heb vanmiddag met grote roller nog een keer gerolt en nu is het helemaal vlak geen spatje streepje of weet ik veel meer te zien.quote:
En je huis is een halve cm kleiner geworden?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:57 schreef Toverheks het volgende:
wat wil je er zit even 2 half liter op dat muurtje heb vanmiddag met grote roller nog een keer gerolt en nu is het helemaal vlak geen spatje streepje of weet ik veel meer te zien.
denk in de loop der jaren wel een cm of 20quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
En je huis is een halve cm kleiner geworden?
Dat heb je toch nog gedaan vandaag? Dappere, ik dacht dat je dat gisteren ging doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat wil je er zit even 2 half liter op dat muurtje heb vanmiddag met grote roller nog een keer gerolt en nu is het helemaal vlak geen spatje streepje of weet ik veel meer te zien.
ja vanmiddag nog maar weer een keer toen alles weer aangesloten wat een karwei stekkertje hier of daar, nu is die kant af morgen de andere kant alleen wiite enzo en dan ben ik klaar, lijkt wel het klustopic door mijn gezeur over paarsquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb je toch nog gedaan vandaag? Dappere, ik dacht dat je dat gisteren ging doen.
Wat bij jou in je kop zit krijg je er niet zo makkelijk uit he![]()
En mooi het kabelgootje meegenomen
Mooi heks, en nu voor die paarse muur witten dingen (heb je al) en voor die witte muur wat paarse frutselsquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:16 schreef Toverheks het volgende:
het is alleen jammer dat de gordijnen, maar dan zie je de buizen niet iets te kort zijn ze waren van die kant en klaar dingen nou ja dan maar niet naar beneden kijken
Heb je trouwens nog gekeken voor Het Kaartenhuis?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:59 schreef Toverheks het volgende:
denk in de loop der jaren wel een cm of 20
heb mijn grote plantenpot meegeverft en sommige dingen en ach heb 4 mooie grote lijsten gekocht voor aan de witte muur morgen weer een dag hoor wat een kutwerk was die muur Teun, jou tip gedaan en vanmiddag toch maar een keer met grote roller er over heen gegaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mooi heks, en nu voor die paarse muur witten dingen (heb je al) en voor die witte muur wat paarse frutsels
nee en de boekenbon ligt klaar stom he morgen maar even, heb wel biografie over Rudi Carell gekocht, ik hou van biografieenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je trouwens nog gekeken voor Het Kaartenhuis?
En Fok! kijkt het af van je, heeft een paarse headerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb mijn grote plantenpot meegeverft en sommige dingen en ach heb 4 mooie grote lijsten gekocht voor aan de witte muur morgen weer een dag hoor wat een kutwerk was die muur Teun, jou tip gedaan en vanmiddag toch maar een keer met grote roller er over heen gegaan.
naapersquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En Fok! kijkt het af van je, heeft een paarse header
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |