Ja, hij vond die zelf mooi dus goed, het zal welquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:37 schreef Monco10 het volgende:
Mensen die specifiek voor een LV bril gaan
vriendinnetjes die dan toch de LV bril kopenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:37 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja, hij vond die zelf mooi dus goed, het zal wel
quote:
In het dagelijks leven draag ik helemaal niet veel make upquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:39 schreef Stuurver het volgende:
Misschien komt dat omdat je net zoveel make-up op hebt als een franse clown
Snap ik, je gaat je vriendje toch niet echt een LV nektasje gevenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:35 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Uiteindelijk die bril en een tas gekocht, maar niet met een tevreden gevoel.
Ik geloof toch graag dat dat meevalt. Goed, ik loop niet in kleding met overdreven lelijke merklogo's overal. En het gros komt van de Zara en de Mango, maar als ik niets wil kopen zou ik hun ook niet aanspreken.quote:
Tas voor mezelfquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:41 schreef Internepper het volgende:
[..]
Snap ik, je gaat je vriendje toch niet echt een LV nektasje geven.
Ja want die zijn allemaal mooi.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:37 schreef Monco10 het volgende:
Mensen die specifiek voor een LV bril gaan
Ik mag toch wel nieuwsgierig zijn?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deze informatie is inderdaad echt van onschatbare waarde.
Dat zal je toch echt moeten onderbouwen met fotografisch bewijsmateriaal want op die ene foto in je fobo had je net zoveel make-up als een franse clown die werkzaam is bij Cirque du Soleiquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
In het dagelijks leven draag ik helemaal niet veel make up
Nou ja blijkbaar zie je eruit alsof je niet veel geld hebt het spijt me.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik geloof toch graag dat dat meevalt. Goed, ik loop niet in kleding met overdreven lelijke merklogo's overal. En het gros komt van de Zara en de Mango, maar als ik niets wil kopen zou ik hun ook niet aanspreken.
ja de ekte ekte kopen gewoon een zonnebril op de marktquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
louis vuittonvoor wannabe straat mocros is dat
Brillen of kleding met grote merklogo's wordt ook alleen maar gekocht door:quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:49 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Nou ja blijkbaar zie je eruit alsof je niet veel geld hebt het spijt me.
Ik vind grote merklogo's trouwens juist pauperig, daarom is Louis Vuitton ook best een kutmerk.
hahah dat zal dan wel niet. Goed, ik ben best jong en draag niet alleen maar high end kleren, maar als ik niets wilde kopen vroeg ik ook niet om haar hulpquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:49 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Nou ja blijkbaar zie je eruit alsof je niet veel geld hebt het spijt me.
Ik vind grote merklogo's trouwens juist pauperig, daarom is Louis Vuitton ook best een kutmerk.
Klopt. Ik ben namelijk geen chinese tourist die daar komt wijzen naar al het mooisquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Je ziet er dan ook niet echt uit als de standaard Louis Vuitton klant.
Ik zou best zo'n Ray Ban Aviator willen krijgen hoor, maar geen Louis Vuitton bril nee.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:53 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik wil niet vervelend doen, hoor. Maar een man maak je over het algemeen niet blij met een veel te dure bril.
Vet verhaal bro. Maar dat vetgedrukte heb ik ook wel eens ja, hoe fix ik die blik in reallife man?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:52 schreef Sanchos het volgende:
Een keer kwam ik van me bijbaan (in bouwvakker stijl dus want ts werkte zwart als stratenmaker...) naar een juwelierzaak voor een tof horloge te kijken, en vroeg of ze U-boat horloges hadden. zegt dat mens ook echt 'daar en wees ongeinteresseerd naar die horloges..' 1 maand later had ik mijn 'echte' baan waar ik verplicht ben een dure pak te dragen (niet een lelijk glimmende h&m of c&a pak want dan mocht je naar huis) en besloot na een bezoek bij een klant die horloge te gaan halen.
Dat wijf kwam kwam met een neppe dikke lach naar me toe en zegt, waarmee kan ik u van dienst zijn meneer. Als ik eengezicht kon trekken had ik dat zeker gedaan, ik vertelde haar dat ik liever iemand heb die me niet oordeelde op me kleding (trouwens, op een zaterdag verdien je ff 200 euro door van 8 tot 3 te werken dus geld had ik altijd zat) en liep naar de andere verkoper (die toevallig een oude schoolmaat van me is) en heb daar die horloge gekocht en ook uitgelegd aan hem waarom ik zo deed, die lachte hard want had genoeg bij elkaar voor zijn bonus uitgekeerd te krijgen.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:55 schreef Internepper het volgende:
[..]
Vet verhaal bro. Maar dat vetgedrukte heb ik ook wel eens ja, hoe fix ik die blik in reallife man?
Hij gaf zelf aan dat hij die graag wilde. Dus zodoendequote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:53 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik wil niet vervelend doen, hoor. Maar een man maak je over het algemeen niet blij met een veel te dure bril.
Er zijn inderdaad wel uitzonderingen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik zou best zo'n Ray Ban Aviator willen krijgen hoor, maar geen Louis Vuitton bril nee.
Ah, oke. Niks gezegd danquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:55 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hij gaf zelf aan dat hij die graag wilde. Dus zodoende
in ieder geval niet iets waarvan je van een kilometer afstand kan zien welk merk t isquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:50 schreef Stuurver het volgende:
[..]
ja de ekte ekte kopen gewoon een zonnebril op de markt
Trouwens, het gaat toch om het gebaar!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad wel uitzonderingen.
Dit is inderdaad één van de weinige uitzonderingen. Bij Ray Ban krijg je in ieder geval nog kwaliteit voor je geld.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik zou best zo'n Ray Ban Aviator willen krijgen hoor, maar geen Louis Vuitton bril nee.
Ach, zolang zij er maar blij mee is.quote:
Alsof je niet doorhebt wanneer je eigenlijk niet welkom bentquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:56 schreef Nikmans het volgende:
Aan iemands blik denken te weten wat hij zij denktWijven.
Hoax.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:37 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja, hij vond die zelf mooi dus goed, het zal wel
Ach, ooit geprobeerd hem een andere kant in te duwen qua stijl. Draagt ie toch niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:59 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Hoax.
Een vriendin koopt niks voor haar vriend dat ze zelf niet mooi vindt.
Dat ja, ik heb trouwens het idee dat op de duurste producten helemaal niet zoveel of zulke grote merklogo's te zien zijn, ook niet bij Louis Vuitton maar ik ben geen kenner dus zeker weet ik het niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Brillen of kleding met grote merklogo's wordt ook alleen maar gekocht door:
a) Mensen die graag te koop willen lopen met hun fortuin.
b) Mensen die het eigenlijk niet kunnen betalen maar over willen komen alsof ze veel geld hebben.
Doe mij maar 'normale' mensen die niet te koop lopen met hun geld. Of mensen die weinig geld hebben en daar tevreden mee zijn
dan alsnog daar spullen kopenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:59 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Alsof je niet doorhebt wanneer je eigenlijk niet welkom bent
Waarom hebben jullie een relatie als jij hem niet eens kan beïnvloeden?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:00 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ach, ooit geprobeerd hem een andere kant in te duwen qua stijl. Draagt ie toch niet.
Ga maar eens researchen dan. Burberry ruit? Armani Jeans? D&G?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:01 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Dat ja, ik heb trouwens het idee dat op de duurste producten helemaal niet zoveel of zulke grote merklogo's te zien zijn, ook niet bij Louis Vuitton maar ik ben geen kenner dus zeker weet ik het niet.
Louis Vuitton heeft inderdaad producten waar niet overal van die LV'tjes opstaan. Zelf heb ik ook een tas van Louis Vuitton, maar niemand (behalve dan echte kenners) ziet het als een LV-tas. Het is overigens wel goede kwaliteit.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:01 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Dat ja, ik heb trouwens het idee dat op de duurste producten helemaal niet zoveel of zulke grote merklogo's te zien zijn, ook niet bij Louis Vuitton maar ik ben geen kenner dus zeker weet ik het niet.
Ik heb even op de website van D&G gekeken, maar kan daar geen kledingstukken vinden waar het logo opvallend op staat. Armani jeans is gewoon de goedkope lijn van Armani. Bij die duurdere lijnen heb je ook geen opvallende logo's.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:05 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ga maar eens researchen dan. Burberry ruit? Armani Jeans? D&G?
Weinig behoefte om dat te researchen eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:05 schreef friekin_ het volgende:
[..]
En dat inderdaad.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:09 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik heb even op de website van D&G gekeken, maar kan daar geen kledingstukken vinden waar het logo opvallend op staat. Armani jeans is gewoon de goedkope lijn van Armani. Bij die duurdere lijnen heb je ook geen opvallende logo's.
De duurdere lijnen zijn over het algemeen niet voorzien van opvallende logo's.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:05 schreef friekin_ het volgende:
[..]
M.a.w. dit is spul voor nichten, ergo je vriend is een hooghartige nicht.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:35 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Omdat vriendje aankomende donderdag jarig is krijgt hij een zonnebril van Louis Vuitton cadeau. Dus ik naar Amsterdam, naar de vestiging van LV in de Bijenkorf.
Kijken die Franse nichterige mannen mij meteen aan, zo van; 'ben je verdwaald?'... Loop ik naar zo'n bitch die daar werkt met de vraag of ze mij even kon helpen. Zegt ze dat ze hééél druk is, terwijl ze daar gewoon niets stond te doen met d'r blije bakkes![]()
Dus ging ik maar een van die nichten lastigvallen. Uiteindelijk die bril en een tas gekocht, maar niet met een tevreden gevoel.
Belachelijke service. Werken in een winkel en dan denken dat je boven anderen staat
oftewel, Iedereen op Fok! verdient 5000 netto op de maand maar als ie het aan dure spulletjes uitgeeft wordt het een pauper.quote:...
....
M.a.w. dit is spul voor nichten, ergo je vriend is een hooghartige nicht.
Jammer, om cadeaus moet je nooit vragen. Die moeten juist een verrassing blijven.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:55 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hij gaf zelf aan dat hij die graag wilde. Dus zodoende
je had vast geen dure kleren aanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:35 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Omdat vriendje aankomende donderdag jarig is krijgt hij een zonnebril van Louis Vuitton cadeau. Dus ik naar Amsterdam, naar de vestiging van LV in de Bijenkorf.
Kijken die Franse nichterige mannen mij meteen aan, zo van; 'ben je verdwaald?'... Loop ik naar zo'n bitch die daar werkt met de vraag of ze mij even kon helpen. Zegt ze dat ze hééél druk is, terwijl ze daar gewoon niets stond te doen met d'r blije bakkes![]()
Dus ging ik maar een van die nichten lastigvallen. Uiteindelijk die bril en een tas gekocht, maar niet met een tevreden gevoel.
Belachelijke service. Werken in een winkel en dan denken dat je boven anderen staat
Ik had inderdaad geen dure kleren aan. Als die bimbo goed had gekeken had ze kunnen zien dat ik wel een Chanel tas bijhad en pumps van Louboutin. En ik had ten minste wel echte diamanten omquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:34 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
je had vast geen dure kleren aan
ik woor namelijk altijd super netjes geholpen bij louis vuitton
hmmm mjaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:36 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik had inderdaad geen dure kleren aan. Als die bimbo goed had gekeken had ze kunnen zien dat ik wel een Chanel tas bijhad en pumps van Louboutin. En ik had ten minste wel echte diamanten om
Dat zal vast. Ik ben hiervoor maar eeeeen keer in een LV winkel geweest in Parijs, en daar deden ze 'normaal'quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:38 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
hmmm mja
kan natuurlijk ook wel beetje liggen waar je bent hoor
louis vuitton stockholm zijn ze echt super vriendelijk
ghehequote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:39 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat zal vast. Ik ben hiervoor maar eeeeen keer in een LV winkel geweest in Parijs, en daar deden ze 'normaal'
Maar goed, ik had daar ook niemand aangesproken omdat ik toch niets wilde kopen
Dacht het wel ja. Ik mag ook aankomende donderdag weerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:41 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
ghehe
mja ik moet sowieso naar amsterdam want volgens mij zit daar ook een gucci shop toch?
Of mensen met gewoon gezond verstand. Rijke mensen zijn hun geld vooral in zaken gaan steken die rendabel waren en niet veel kosten. Dus als er andere kleding is waar je ook goed in uit ziet of gewoon smaak hebt hoe je je moet kleden, hoeft het echt niet veel te kosten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:21 schreef Stekelbees het volgende:
Mensen die ECHT veel geld hebben, lopen er niet mee te koop. Als in; dragen geen merkkleding waar het logo giga groot op staat.
Maw merkkleding kopen zodat mensen kunnen zien dat je het "kan betalen" = aso volk en zogenaamde bekende mensen / hollywood sterren.
Dat zijn niet de "echt" dure kleding. Dat is de kleding die echt duur is voor mensen pubers die er daarom zo veel mogelijk mee rond lopen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:05 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dit.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat zijn niet de "echt" dure kleding. Dat is de kleding die echt duur is voor mensen pubers die er daarom zo veel mogelijk mee rond lopen.
Ja, dat zal het zijn! Echt mooie tassen zijn het ook, origineel, en vooral die L en die V die zo mooi te zien zijn! Ik ben te arm voor zo'n tasquote:
http://www.louisvuitton.com/us/flash/index.jsp;jsessionid=LYQVLWQUR2OQUCRBXUDVAFYKEG4RAUPU?productId=prod560090quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoeveel kostte die nou? Niks veel te veel, gewoon een prijs noemen.
Ik wil de specifieke prijs weten in Euro's @ Bijenkorf, niet die van op de internationale site.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:04 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
http://www.louisvuitton.com/us/flash/index.jsp;jsessionid=LYQVLWQUR2OQUCRBXUDVAFYKEG4RAUPU?productId=prod560090
alleen dan de gele, zoeken is zoooo lastig he?
$720
Zeeman > Louis Vuitton sowieso.quote:
400quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wil de specifieke prijs weten in Euro's @ Bijenkorf, niet die van op de internationale site.
Misschien haal je je wel dingen in je hoofd en is het niet half zo ergquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:59 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Alsof je niet doorhebt wanneer je eigenlijk niet welkom bent
Nee, even uit het blote hoofd was de bril 480 euro. Maar dat zou ik thuis moeten nakijken op het bonnetje.quote:
Ah, okee. Echte liefde dusquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:31 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, even uit het blote hoofd was de bril 480 euro. Maar dat zou ik thuis moeten nakijken op het bonnetje.
Volgens de website is die 450 Euro, maar dan kijk ik bij de Franse, dus het zou best kunnen dat die hier een paar Euro duurder is.quote:
Mensen die menen zich te moeten identificeren door de merken die ze dragenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:36 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik had inderdaad geen dure kleren aan. Als die bimbo goed had gekeken had ze kunnen zien dat ik wel een Chanel tas bijhad en pumps van Louboutin. En ik had ten minste wel echte diamanten om
Waarom geef je zoveel uit aan een cadeau? Ben je zijn suikertante ofzo?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:31 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, even uit het blote hoofd was de bril 480 euro. Maar dat zou ik thuis moeten nakijken op het bonnetje.
mensen die geen dure kleren kunnen betalenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:13 schreef MREn het volgende:
[..]
Mensen die menen zich te moeten identificeren door de merken die ze dragen
Mensen die denken dat niet meegaan met achterlijk merkengezeik (met truitjes waar alleen het merk op staat en daar 300 euro voor neertellen) geen geld hebbenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:24 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
mensen die geen dure kleren kunnen betalen
Nee hoor. Waarom denk je dat die losers daar mij het liefst de winkel uitkeken?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:13 schreef MREn het volgende:
[..]
Mensen die menen zich te moeten identificeren door de merken die ze dragen
Gewoon, omdat het kanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:14 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Waarom geef je zoveel uit aan een cadeau? Ben je zijn suikertante ofzo?
Waar meen je je dan te moeten verdedigen door het opnoemen van merken die je aan zou hebben?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:31 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee hoor. Waarom denk je dat die losers daar mij het liefst de winkel uitkeken?
450 euro is best goedkoop hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:39 schreef Che_ het volgende:
450 euro voor een bril... gaat niet te ver vind je?
misschien heeft ze wel ouders die wel wat van hun leven hebben gemaakt en een goede baan hebben gekregen, in tegenstelling tot jouquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:44 schreef nexusje het volgende:
Als tiener zomaar even een LV bril cadeau geven? Jij spoort?
En een tas kunnen betalen, jaartje gespaard zeker?
zulke mensen:')
450 euro voor een zonnebril goedkoop? Het gaat er niet om hoeveel geld je hebt...weet je wat de productiekosten van de bril zelf zijn?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:43 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
450 euro is best goedkoop hoor
zelf vind ik hem niet mooi en is mijn bril goedkoper (200 euro)
maar dan nog
louis vuitton is gewoon een nice merkik vind zelf alleen gucci wat mooier
Hoezo alleen maar naar het merk kijkenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:43 schreef alexmeijer het volgende:
louis vuitton is gewoon een nice merkik vind zelf alleen gucci wat mooier
weet je wat de productiekosten zijn van dingen zoals eten, een bank, of andere dingen? ook 10x niks en als je kijkt wat je er voor betaald?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
450 euro voor een zonnebril goedkoop? Het gaat er niet om hoeveel geld je hebt...weet je wat de productiekosten van de bril zelf zijn?
Misschien een idee om elkaar gewoon wat goedkopere cadeautjes te geven en verder ook nog te proberen er een echte verrassing van te maken?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:32 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Gewoon, omdat het kanmaar goed, ik krijg dit jaar een camera van hem en die is ook niet bepaald goedkoop
Omdat hij geen stijl heeft.quote:
nee jij heb stijl wil je zeggen? je durft geen eens een foto op internet te zetten,, zo weinig stijl heb jequote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:54 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Misschien een idee om elkaar gewoon wat goedkopere cadeautjes te geven en verder ook nog te proberen er een echte verrassing van te maken?
[..]
Omdat hij geen stijl heeft.
Als je het kan betalen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:33 schreef alexmeijer het volgende:
waarom zou je niet zoveel uitgeven.
als je het kan betalen waarom niet?
dezelfde reden waarom iemand in een ferrari rijdt ipv een gare opel astra ?
Iets niet doen is iets anders dan iets niet durven. Aangezien ik geen mooiboy ben bezit ik geen foto's van mezelf.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:54 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
nee jij heb stijl wil je zeggen? je durft geen eens een foto op internet te zetten,, zo weinig stijl heb je
of je bent gewoon een man met baard, dikke buik, die de hele dag zit te zweten en te stinken niks aan zijn uiterlijk doet met een uitkering..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:56 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Iets niet doen is iets anders dan iets niet durven. Aangezien ik geen mooiboy ben bezit ik geen foto's van mezelf.
We're losing focus here, people! Het gaat om de 'air' van de winkelmedewerkers. Niet het merk en wat het waard is.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:54 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Misschien een idee om elkaar gewoon wat goedkopere cadeautjes te geven en verder ook nog te proberen er een echte verrassing van te maken?
[..]
Omdat hij geen stijl heeft.
Dat zal het zijn ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:56 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
of je bent gewoon een man met baard, dikke buik, die de hele dag zit te zweten en te stinken niks aan zijn uiterlijk doet met een uitkering..
kom eens wat meer op voor jezelf!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:57 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
We're losing focus here, people! Het gaat om de 'air' van de winkelmedewerkers. Niet het merk en wat het waard is.
Je moet ook niet met een Chanel tas bij LV binnenstappenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:36 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hoe lang zit je al in KLB? Dit is namelijk gang van zaken hierquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:58 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
kom eens wat meer op voor jezelf!
laat die goedkope fokkertjes met hun goedkope schoenen niet over je heen lopen!
je draagt toch chanel? gedraag je daar naar!
Ja maar dat is dus wel de reden dat die winkelmedewerkers zo'n air hebben. Ze hebben namelijk het idee dat de producten die zij verkopen heel wat voorstellen omdat er een LV teken staat op die Chinese fabriek waar het wordt gemaakt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:57 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
We're losing focus here, people! Het gaat om de 'air' van de winkelmedewerkers. Niet het merk en wat het waard is.
Voel je je nou echt zo goed omdat je veel betaalt voor je kleding?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:58 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
kom eens wat meer op voor jezelf!
laat die goedkope fokkertjes met hun goedkope schoenen niet over je heen lopen!
je draagt toch chanel? gedraag je daar naar!
ik zit al sinds 2001 op fokquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:00 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hoe lang zit je al in KLB? Dit is namelijk gang van zaken hierFOK!kertjes kunnen heul niet normaal doen
gelukkig zegt opleiding niks als je kijkt naar het gemiddelde niveau op fok.quote:
En gelukkig zit jij er al 10 jaar tussen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:02 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
gelukkig zegt opleiding niks als je kijkt naar het gemiddelde niveau op fok.
vwo, uni? maar het niveau van een kindje van 12..
ach joh, fok kan soms best leuk zijn.. beter dan tweakers waar ze de hele dag over computer-zeik pratenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:03 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
En gelukkig zit jij er al 10 jaar tussen.
Ach ja wat jij met je kleding hebt hebben zij met computers (alleen zien zij hun geld meestal wel terug in kwaliteit).quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:03 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
ach joh, fok kan soms best leuk zijn.. beter dan tweakers waar ze de hele dag over computer-zeik praten
Ik ben 14 hoor en doe wel gymnasium...dus niet haten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:02 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
gelukkig zegt opleiding niks als je kijkt naar het gemiddelde niveau op fok.
vwo, uni? maar het niveau van een kindje van 12..
valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:05 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Ach ja wat jij met je kleding hebt hebben zij met computers (alleen zien zij hun geld meestal wel terug in kwaliteit).
Daar heb je wel een punt. Maar in tegenstelling tot bij kleding kan je met computers juist meer doen als ze duurder zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:09 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
valt wel mee hoor
na een week is die computer al outdatedeen collectie blijft langer up2date als je het zo bekijkt
daarbij kunnen dure componenten ook stuk gaan , ivm fabrikanthoe goed de fabrikant ook is
ja en nee.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:12 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Maar in tegenstelling tot bij kleding kan je met computers juist meer doen als ze duurder zijn.
dit dus.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
in ieder geval niet iets waarvan je van een kilometer afstand kan zien welk merk t isgewoon subtiel is die shit en dan kan je quasi nonchalant doen als die chimis erachter komen ze diggen dat
niet helemaal.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:16 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
ja en nee.
als jij een bepaalde config koopt, maakt het (als non tweaker) niks uit of jij een moederbord van 800 euro daar in stopt of va 60 euro.
zolang cpu en geheugen supported zijn dan he
die 800 euro staat "stoerder" daarom doen veel tweakers het
Wat het dus erg vergelijkbaar maakt met jouw opmerkingen over dure merken kopen omdat je het kan betalen. Grote verschil is dat als je een bepaalde config koopt (wtf dat ook mag betekenen ik ben niet zo'n pc kennerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:16 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
ja en nee.
als jij een bepaalde config koopt, maakt het (als non tweaker) niks uit of jij een moederbord van 800 euro daar in stopt of va 60 euro.
zolang cpu en geheugen supported zijn dan he
die 800 euro staat "stoerder" daarom doen veel tweakers het
Niet haten op LVquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:39 schreef friekin_ het volgende:
Ik zou gewoon zeggen: "Vanwege de prutserige service weiger ik pertinent om geld uit te geven aan een bril die samen met alle andere merken in Italië wordt gemaakt en die dus echt geen 300 euro waard is."
En verder:
Louis Vuitton is echt voor sjappen.
neequote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:21 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Wat het dus erg vergelijkbaar maakt met jouw opmerkingen over dure merken kopen omdat je het kan betalen. Grote verschil is dat als je een bepaalde config koopt (wtf dat ook mag betekenen ik ben niet zo'n pc kenner) van ¤800 je er nooit de instructie bij zal krijgen geen programma's op je pc te draaien die je bij een config van ¤60 wel gewoon zou kunnen draaien omdat de dure versie dat niet aankan.
louis vuitton - damier graphite (Grijs)quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:21 schreef KrokanteKrab het volgende:
Je koopt Louis Voutone of hoe het in godsnaam heet toch niet voor een man. Tenzij het je 'gay friend' is.
Royal Sadness
nogmaals, dit is niet helemaal waar.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:23 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
neezo werkt het niet
je heb 2 dingen, alle 2 kunnen ze het zelfde, even snel enz.
alleen de ene is een bepaald merk "pats" de ander goedkoper alle programma zullen draaien op alle 2 de pcs
tis alleen voor de tweaker stoerder om te zeggen dat je de dure heb
Ja ik snap je punt, maar vergelijk dit nu met kleding:quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:23 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
neezo werkt het niet
je heb 2 dingen, alle 2 kunnen ze het zelfde, even snel enz.
alleen de ene is een bepaald merk "pats" de ander goedkoper alle programma zullen draaien op alle 2 de pcs
tis alleen voor de tweaker stoerder om te zeggen dat je de dure heb
ik begrijp je puntquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:26 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Ja ik snap je punt, maar vergelijk dit nu met kleding:
Je hebt 2 shirts de ene komt van de zeeman en de andere van de louis vuitton winkel. Het shirt van de zeeman is goedkoper en kan je gewoon in de wasmachine pleuren (ongeacht de temperatuur), het shirt van louis vuitton is overdreven duur en als je het in de wasmachine pleurt is je shirt verneukt. Vervolgens gaat iemand met een louis vuitton shirt een ander met een zeeman shirt een pauper noemen.
Nou ja ik zelf hecht ook meer waarde aan mijn kleding dan aan mijn pc, maar wanneer je kleding gaat kopen omdat het nou eenmaal een bepaald merk is vind ik dat je verkeerd bezig bent. Vooral als je dan gaat zeggen dat mensen die dit niet doen het wel niet zullen kunnen betalen. Hierbij wil ik trouwens best toegeven dat ik het me inderdaad niet kan veroorloven om alleen maar dure merkkleding te kopen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:28 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
ik begrijp je punt
ik vind alleen er goed bij lopen erg belangrijk, terwijl het mij niet boeit hoe mijn computer er van binnen uit ziet
Ik vind dat je aan goede kleren, huis, auto meer heb dan aan een computer die er van binnen heel mooi uit ziet..
Alsof je de hele dag naar je computerkast gaat lopen staren
Zei de ICT'erquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:28 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Alsof je de hele dag naar je computerkast gaat lopen staren
groot verschil tussen icter zijn en iemand die de hele dag bezig is met zn computerquote:
Poor motherfucker zonder EliteBookquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:34 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
groot verschil tussen icter zijn en iemand die de hele dag bezig is met zn computer
ik ga liever naar buiten, shoppen, terrasje enz ipv mn computer schoonmaken enz
ik heb trouwens een macbook pro 15"duur zat lijkt me zo?
wat moet je met een elitebook ? dat ding draait windows..quote:
ninja edit, maar swsquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:36 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
wat moet je met een elitebook ? dat ding draait windows..
owja en de elitebook is goedkoper
http://tweakers.net/price(...)19kGbSyfPa12C7kWUUr4
verder is dat ding sowieso bagger
accu duur van niks,
geen multi-touch
geen normaal os
weegt veel meer
enz
gefeliciteerd je hebt een macbook.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:34 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
groot verschil tussen icter zijn en iemand die de hele dag bezig is met zn computer
ik ga liever naar buiten, shoppen, terrasje enz ipv mn computer schoonmaken enz
ik heb trouwens een macbook pro 15"duur zat lijkt me zo?
Alleen zijn dure tassen langer houdbaar dan dure computers.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:12 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Maar in tegenstelling tot bij kleding kan je met computers juist meer doen als ze duurder zijn.
Dat weet ik nog zo net niet hoor en computers kan je niet in de trein vergeten (mij overkomenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:56 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Alleen zijn dure tassen langer houdbaar dan dure computers.
Mij ook! Chanel tas, met dure zonnebril, volle portemonnee en nog meer meuk. Slingerde ook nog een rose gouden ring in met diamantjes, telefoon. Had een heeeeeele aardige meneer met mij telefoon naar 'huis' gebeld met de mededeling dat ie m'n tas had gevonden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:59 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Dat weet ik nog zo net niet hoor en computers kan je niet in de trein vergeten (mij overkomen).
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Mij ook! Chanel tas, met dure zonnebril, volle portemonnee en nog meer meuk. Slingerde ook nog een rose gouden ring in met diamantjes, telefoon. Had een heeeeeele aardige meneer met mij telefoon naar 'huis' gebeld met de mededeling dat ie m'n tas had gevonden.
En ALLES zat er nog in! Er bestaan toch nog eerlijke mensen op deze wereld
Ik zeg je eerlijk; dat had ik ook gedaan als ik hem wasquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:04 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Ik zeg je eerlijk, ik zou je spullen hebben verkocht.
Je vergeet je op te trekken aan de merken van je zonnebril en telefoonquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Mij ook! Chanel tas, met dure zonnebril, volle portemonnee en nog meer meuk. Slingerde ook nog een rose gouden ring in met diamantjes, telefoon. Had een heeeeeele aardige meneer met mij telefoon naar 'huis' gebeld met de mededeling dat ie m'n tas had gevonden.
En ALLES zat er nog in! Er bestaan toch nog eerlijke mensen op deze wereld
In de tas die ik verloor zat een burberry zonnebril.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:19 schreef MREn het volgende:
[..]
Je vergeet je op te trekken aan de merken van je zonnebril en telefoon
Oh ja! Sorry! Dat was een RayBan en een Blackberry 9000 Boldquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:19 schreef MREn het volgende:
[..]
Je vergeet je op te trekken aan de merken van je zonnebril en telefoon
bold 9000 is dan weer een bagger telefoon.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:22 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Oh ja! Sorry! Dat was een RayBan en een Blackberry 9000 Bold
Hij is dan ook 2 jaar oudquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:25 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
bold 9000 is dan weer een bagger telefoon.
juh maar je gaat toch geen 2 jaar doen met een telefoon.quote:
Wel als ik een tweejarig abonnement heb. Maar ik mag idd bijna verlengen, no way in hell dat ik nog een blackberry neem.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:28 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
juh maar je gaat toch geen 2 jaar doen met een telefoon.
binnenkort dus de bold 9900 kopen!
hmquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:32 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Wel als ik een tweejarig abonnement heb. Maar ik mag idd bijna verlengen, no way in hell dat ik nog een blackberry neem.
Tevens LV @ Bijenkorfquote:
Waarom niet? Als dat ding het nog prima doet, zie ik geen reden om een nieuwe te nemen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:28 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
juh maar je gaat toch geen 2 jaar doen met een telefoon.
binnenkort dus de bold 9900 kopen!
klopt.. maar als je merken zoals chanel enz draagt neem ik aan dat je ook wel elk jaar nieuwe tel paktquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:17 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Waarom niet? Als dat ding het nog prima doet, zie ik geen reden om een nieuwe te nemen.
Dit, mijn kennis over de fijnste delicatessen overtreft 90% van de Neerlandse bevolking.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:36 schreef -tape- het volgende:
Ik werk in een winkel en ik sta ook boven jou.
Blackberry's doen het nooit prima na 2 jaar.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:17 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Waarom niet? Als dat ding het nog prima doet, zie ik geen reden om een nieuwe te nemen.
Mijn achterkant valt er altijd spontaan afquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:19 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Blackberry's doen het nooit prima na 2 jaar.
Daarom rock ik nog gewoon die nokia 3110 classic.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:20 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Mijn achterkant valt er altijd spontaan af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....and that, kids, was the first time I sucked a dick for crack.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:22 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Daarom rock ik nog gewoon die nokia 3110 classic.Wel beter. Maar ja, als ik een tweejarige abonnement heb dan ga ik geen andere telefoon kopen. Netjes wachten op de verlengingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb nog wel een louis vuitton batterij klepje liggen voor je bold 9000?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:20 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Mijn achterkant valt er altijd spontaan af
Nja, ik mag al verlegenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:31 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
ik heb nog wel een louis vuitton batterij klepje liggen voor je bold 9000?
DM maar
ahquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:37 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nja, ik mag al verlegenik ga voor de iPhone
Echt? Maak eens foto daarvan, DMen kan niet want ik zit op m'n telefoon.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:38 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
ahiphone 4 heb ik ook LV/Chanel dingen voor
(bescherm hoesjes)
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:11 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Echt? Maak eens foto daarvan, DMen kan niet want ik zit op m'n telefoon.
je heb pbquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:11 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Echt? Maak eens foto daarvan, DMen kan niet want ik zit op m'n telefoon.
Aah jij bent er zo één.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:38 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
ahiphone 4 heb ik ook LV/Chanel dingen voor
(bescherm hoesjes)
Die laatste is wel leuk, maar ik ben niet helemaal kapot van LV en Gucci. Stuur me nog een pb als je die chanel binnen hebtquote:
done. pbquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:23 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Die laatste is wel leuk, maar ik ben niet helemaal kapot van LV en Gucci. Stuur me nog een pb als je die chanel binnen hebt
Vandaar dat ie met opmerkingen komt als 'Is zeker te duur voor je', hij is gewoon een pauper die nagemaakte troep verkoopt en de schijn hoog houdt dat het echt is en dat hij nu één stoere jongen is want hij krijgt credits van mensen die die shizzle kopen.quote:
euhmquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:27 schreef Capi het volgende:
[..]
Vandaar dat ie met opmerkingen komt als 'Is zeker te duur voor je', hij is gewoon een pauper die nagemaakte troep verkoopt en de schijn hoog houdt dat het echt is en dat hij nu één stoere jongen is want hij krijgt credits van mensen die die shizzle kopen.
Ik bedoelde eigenlijk zo eentje die producten verkoopt die van de vrachtwagen zijn gevallen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:27 schreef Capi het volgende:
[..]
Vandaar dat ie met opmerkingen komt als 'Is zeker te duur voor je', hij is gewoon een pauper die nagemaakte troep verkoopt en de schijn hoog houdt dat het echt is en dat hij nu één stoere jongen is want hij krijgt credits van mensen die die shizzle kopen.
Het feit dat je na zo'n behandeling alsnog koopt, maakt dat je inderdaad geteisem bent.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:42 schreef Foktokkie het volgende:
Ken het principe.. dure winkel, je betaald de hoofdprijs, en wordt vervolgens als extra bonus behandeld alsof je geteisem bent....
das bij mij dus niet het geval iigquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:50 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk zo eentje die producten verkoopt die van de vrachtwagen zijn gevallen.
[..]
Het feit dat je na zo'n behandeling alsnog koopt, maakt dat je inderdaad geteisem bent.
Ik denk dat die bimbo wel het verschil weet tussen origineel en orichinees.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:36 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:06 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik denk dat die bimbo wel het verschil weet tussen origineel en orichinees.
vertel eens wie je geholpen heeftt? Hoe die nicht eruit ziet?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:35 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Als een nicht, met een nep Frans accentje en een superlelijk mini nektasje om van LV en een lading foundationquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:25 schreef YebCar het volgende:
[..]
vertel eens wie je geholpen heeftt? Hoe die nicht eruit ziet?
Misschien, als ze merklogo's ziet. Dat zie je bij mij niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:06 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik denk dat die bimbo wel het verschil weet tussen origineel en orichinees.
afgelopen vrijdag was je er?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:24 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Als een nicht, met een nep Frans accentje en een superlelijk mini nektasje om van LV en een lading foundation
nee ik kom daar vaak , ook afgelopen vrijdag bijna 3 uur langquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:47 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, de donderdag. Jij bent de nicht?
Van Chinezen weet ik het niet, maar in Japan schijnt LV zeer populair te zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:50 schreef YebCar het volgende:
[..]
nee ik kom daar vaak , ook afgelopen vrijdag bijna 3 uur lang
en toen werkte daar maar 1 man of nicht. maar die is geen nep fransoos , maar een nichterig surinamertje. klein en kaal en geen nektasje.
trouwens...de chinezen waar jij het over had zijn meestal de big spenders. Kopen alles wat los en was zit.
Nektasjesquote:
quote:
Ondanks dat veel namaakzooi uit China komt, zijn er massa's Chinezen die met (echte) LV, Gucci, Chanel lopen. Die merken zijn immens populair bij dat volk.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:02 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Van Chinezen weet ik het niet, maar in Japan schijnt LV zeer populair te zijn.
Gelukkig maar hequote:Op zondag 5 juni 2011 10:50 schreef nexusje het volgende:
Zulke cadeaus kopen als tiener voor je vriendje, godzijdank is dat niet mijn wereldje!
Ik zou het wel willen krijgen hoor. Geen LV zonnebril natuurlijk, maar wel in die prijsklasse.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:50 schreef nexusje het volgende:
dit topic..
pronken met LV spullen
who fucking cares..
Zulke cadeaus kopen als tiener voor je vriendje, godzijdank is dat niet mijn wereldje!
inderdaad. zulke merken zijn er om te pronkenquote:Op zondag 5 juni 2011 10:50 schreef nexusje het volgende:
dit topic..
pronken met LV spullen
who fucking cares..
Nee G-Star en Replay zijn echt modieuze merken waar nooit een logo op te vinden isquote:Op zondag 5 juni 2011 14:05 schreef YebCar het volgende:
[..]
inderdaad. zulke merken zijn er om te pronken
en wie dat koopt en het niet wil toegeven en zegt dat het gewoon mooie designs zijn liegen gewoon glashard.
De echte rijkere zijn allang van deze semi-merken afgestapt (merken waar de logo's overal zitten)
wat is nou weer mis met gstar en reply :/quote:Op zondag 5 juni 2011 14:06 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee G-Star en Replay zijn echt modieuze merken waar nooit een logo op te vinden is[ afbeelding ]
"Mijn papa werkt bij McDonalds!"quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:45 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
misschien heeft ze wel ouders die wel wat van hun leven hebben gemaakt en een goede baan hebben gekregen, in tegenstelling tot jou
overdrijven kan altijdquote:Op zondag 5 juni 2011 14:24 schreef solyaris het volgende:
Louis Vuitton en Gucci geilers.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ligt aan de persoon. Iedereen in DB zal weten dat ik echt geen neppe LV shit hoef te kopen.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
Ga gewoon naar de zwarte markt en koop het daar net zoals alle Turkmarokkanen. Sowieso, ook al heb je de echte iedereen denkt "hey daar heb je weer zo'n Beverwijk-allochtoon met een nep LV tasje".
.
Post voor de beeldvorming anders even een foto van jezelf.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:50 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ligt aan de persoon. Iedereen in DB zal weten dat ik echt geen neppe LV shit hoef te kopen.
Mijn gezicht weerspiegelt mijn portomonnee nietquote:Op zondag 5 juni 2011 21:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Post voor de beeldvorming anders even een foto van jezelf.
Welquote:Op zondag 5 juni 2011 21:07 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Mijn gezicht weerspiegelt mijn portomonnee niet
Een half jaar lang je Stufi opsparen zodat je één middag als een prinses kan leven en het uitgeven aan overpriced en ordinaire LV troepquote:Op zondag 5 juni 2011 21:07 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Mijn gezicht weerspiegelt mijn portomonnee niet
Je vriendin beschrijven in andermans topicquote:Op zondag 5 juni 2011 21:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Een half jaar lang je Stufi opsparen zodat je één middag als een prinses kan leven en het uitgeven aan overpriced en ordinaire LV troep.
Houdt ze niet van je dan?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:59 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn vriendin krijgt niet eens stufi en koopt al helemaal geen LV.
Postnatale abortus aub, of willekeurig wat chimpansees de bezittingen van deze mensen geven want dit is echt te fucking triestquote:Op zondag 5 juni 2011 14:24 schreef solyaris het volgende:
Louis Vuitton en Gucci geilers.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Indd, FootLocker BBL jwz!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:36 schreef -tape- het volgende:
Ik werk in een winkel en ik sta ook boven jou.
Armani riemen en zonnebrillen en petjes zijn idd voor turken..quote:
Leer verdomme Nederlands.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:45 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
misschien heeft ze wel ouders die wel wat van hun leven hebben gemaakt en een goede baan hebben gekregen, in tegenstelling tot jou
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |