Ja, hij vond die zelf mooi dus goed, het zal welquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:37 schreef Monco10 het volgende:
Mensen die specifiek voor een LV bril gaan
vriendinnetjes die dan toch de LV bril kopenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:37 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja, hij vond die zelf mooi dus goed, het zal wel
quote:
In het dagelijks leven draag ik helemaal niet veel make upquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:39 schreef Stuurver het volgende:
Misschien komt dat omdat je net zoveel make-up op hebt als een franse clown
Snap ik, je gaat je vriendje toch niet echt een LV nektasje gevenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:35 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Uiteindelijk die bril en een tas gekocht, maar niet met een tevreden gevoel.
Ik geloof toch graag dat dat meevalt. Goed, ik loop niet in kleding met overdreven lelijke merklogo's overal. En het gros komt van de Zara en de Mango, maar als ik niets wil kopen zou ik hun ook niet aanspreken.quote:
Tas voor mezelfquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:41 schreef Internepper het volgende:
[..]
Snap ik, je gaat je vriendje toch niet echt een LV nektasje geven.
Ja want die zijn allemaal mooi.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:37 schreef Monco10 het volgende:
Mensen die specifiek voor een LV bril gaan
Ik mag toch wel nieuwsgierig zijn?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deze informatie is inderdaad echt van onschatbare waarde.
Dat zal je toch echt moeten onderbouwen met fotografisch bewijsmateriaal want op die ene foto in je fobo had je net zoveel make-up als een franse clown die werkzaam is bij Cirque du Soleiquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
In het dagelijks leven draag ik helemaal niet veel make up
Nou ja blijkbaar zie je eruit alsof je niet veel geld hebt het spijt me.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik geloof toch graag dat dat meevalt. Goed, ik loop niet in kleding met overdreven lelijke merklogo's overal. En het gros komt van de Zara en de Mango, maar als ik niets wil kopen zou ik hun ook niet aanspreken.
ja de ekte ekte kopen gewoon een zonnebril op de marktquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
louis vuittonvoor wannabe straat mocros is dat
Brillen of kleding met grote merklogo's wordt ook alleen maar gekocht door:quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:49 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Nou ja blijkbaar zie je eruit alsof je niet veel geld hebt het spijt me.
Ik vind grote merklogo's trouwens juist pauperig, daarom is Louis Vuitton ook best een kutmerk.
hahah dat zal dan wel niet. Goed, ik ben best jong en draag niet alleen maar high end kleren, maar als ik niets wilde kopen vroeg ik ook niet om haar hulpquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:49 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Nou ja blijkbaar zie je eruit alsof je niet veel geld hebt het spijt me.
Ik vind grote merklogo's trouwens juist pauperig, daarom is Louis Vuitton ook best een kutmerk.
Klopt. Ik ben namelijk geen chinese tourist die daar komt wijzen naar al het mooisquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Je ziet er dan ook niet echt uit als de standaard Louis Vuitton klant.
Ik zou best zo'n Ray Ban Aviator willen krijgen hoor, maar geen Louis Vuitton bril nee.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:53 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik wil niet vervelend doen, hoor. Maar een man maak je over het algemeen niet blij met een veel te dure bril.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |