Ja, en je betaalt?quote:
Dat is speculatie.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja uiteraard, al kan dat slechts een bepaalde periode per jaar, en over een tijdje hebben alle verzekeraars dergelijke clausules.
Dit.quote:
Doet er wel toe, hij stelt het bedrag op 700 euro.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Doet er niet toe. Hij vraagt wat er allemaal inzit.
Die medische noodzaak heb je zo geregeld als het moet. Je werkgever doet er namelijk alles aan je weer aan het werk te krijgen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Brillen zie ik er niet tussen staan, fysiotherapie krijg je enkel bij medische noodzaak.
Tot 9 behandelingen. Onbeperkte fysiotherapie krijg je na een operatie.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Brillen zie ik er niet tussen staan, fysiotherapie krijg je enkel bij medische noodzaak.
Ik denk dat de gemiddelde zorgkosten p.p hoger uitvalt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doet er wel toe, hij stelt het bedrag op 700 euro.
Tsja, is dat misbruik? Als dat het ziekteverzuim drukt, heeft het ergens wel een functie.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:01 schreef Cherna het volgende:
[..]
Die medische noodzaak heb je zo geregeld als het moet. Je werkgever doet er namelijk alles aan je weer aan het werk te krijgen.
Goed, niet erg hoor als je dit bedrag onzin vind. Ik had het ook over een gezin met kinderen boven de 18 waarvan een chronisch ziek en met een modaal inkomen . Dan is die 700 euro op maandbasis vrij normaal en heb ik wel degelijk gekeken waar ik me moet verzekeren. Ik ben niet gek natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doet er wel toe, hij stelt het bedrag op 700 euro.
ik weet trouwens ook niet of een bril onder (medische) hulpmiddelen valt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Per persoon hoger dan 700 euro per maand?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde zorgkosten p.p hoger uitvalt.
Doe niet zo dom.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Per persoon hoger dan 700 euro per maand?
Ik heb ook geen idee, ik kan me voorstellen dat het in bepaalde gevallen wel als zodanig wordt beschouwd. Toen ik nog in Nederland woonde, werd mijn bril in ieder geval niet vergoed.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:06 schreef betyar het volgende:
[..]
ik weet trouwens ook niet of een bril onder (medische) hulpmiddelen valt.
En onder tussen declareert je opticien bij je zorgverzekering. Nu doen ze dat via "speciale" acties.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee, ik kan me voorstellen dat het in bepaalde gevallen wel als zodanig wordt beschouwd. Toen ik nog in Nederland woonde, werd mijn bril in ieder geval niet vergoed.
Zou het? De allerzwakste zijn gewezen op de basisverzekering.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:09 schreef du_ke het volgende:
Wat al of niet in de basisdekking valt lijkt me wat off-topic te worden mensen.
Doe niet zo ballerig dom.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat lijkt me de meest courante interpretatie van uw opmerking.
Maar zijn mensen met een basisverzekering de allerzwaksten of valt dat wel mee?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Zou het? De allerzwakste zijn gewezen op de basisverzekering.
Zorg is dan ook duur. Iets wat mensen vaak vergeten totdat ze zelf de rekening krijgen. Hoewel je recht en mogelijkheid hebt op fatsoenlijke zorg omdat je toevallig in Nederland leeft, betekent niet dat de kabouters dat gaan betalen. Dat geld moet toch echt ergens vandaan komen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:05 schreef Cherna het volgende:
[..]
Goed, niet erg hoor als je dit bedrag onzin vind. Ik had het ook over een gezin met kinderen boven de 18 waarvan een chronisch ziek en met een modaal inkomen . Dan is die 700 euro op maandbasis vrij normaal en heb ik wel degelijk gekeken waar ik me moet verzekeren. Ik ben niet gek natuurlijk.
Dat is een keus die men maakt. De allerzwaksten hebben die keus niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maar zijn mensen met een basisverzekering de allerzwaksten of valt dat wel mee?
Ik denk inderdaad dat het hebben van een basisverzekering een slechte indicator is om de groep allerzwaksten mee aan te duiden.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maar zijn mensen met een basisverzekering de allerzwaksten of valt dat wel mee?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |