Foursquare kan goed werken als datingmedium, maar er zijn gewoon te weinig mensen die het gebruiken in Nederland.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:48 schreef Jac0bus het volgende:
Net zo vervelend is dat foursquare trouwens.
Al die farmville shit is nog erger.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Het kan nog erger; je PSN trophy shit op je wall laten posten.
quote:Op maandag 6 juni 2011 11:16 schreef wise het volgende:
soow, i got my day off and i'm relaxing @Starbucks. Got my apple mac,ny baseballcap and my good looking sunglasses. Enjoying my late macchaito and writing on my novel. Owh, did i mention i bought a new pair of ultra cool orange looking all-stars. If you want to check em, come by at mr.chopsue because i'm eating sushi tonight with my bff.
Huh, hoe dan? Facebook lijkt mij trouwens ook niet zo'n prettig datingmedium. Privacy is belangrijk bij internetdating en dat is bij Facebook ver te zoeken..quote:Op maandag 6 juni 2011 11:52 schreef Catbert het volgende:
[..]
Foursquare kan goed werken als datingmedium, maar er zijn gewoon te weinig mensen die het gebruiken in Nederland.
[..]
Foursquare, niet facebook. Gewoon in Foursquare opzoeken of er leuke chicks zijn in die tent, kijken waar ze ergens vaak komen, en je hebt een opener.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:04 schreef SemperSenseo het volgende:
Huh, hoe dan? Facebook lijkt mij trouwens ook niet zo'n prettig datingmedium. Privacy is belangrijk bij internetdating en dat is bij Facebook ver te zoeken..
Wat is "veel"? En al heb je er maar een paar, boeiend. Het is niet alsof Nederlanders 't engels niet kunnen lezen.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:19 schreef Walter81 het volgende:
Alsof iedereen veel vrienden in 't buitenland heeft.
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 6 juni 2011 12:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
Foursquare, niet facebook. Gewoon in Foursquare opzoeken of er leuke chicks zijn in die tent, kijken waar ze ergens vaak komen, en je hebt een opener.
Privemessages zijn niet te volgen hoor. Mensen doen ook wel een beetje panisch. Maargoed, ik had het dus puur over Foursquare, maar het schijnt dat Social Media de rol van datingsites volledig aan het overnemen is. Het werkt net zo goed (je ziet toch als eerste een foto) zoniet beter (je hebt als het een vriend-van-vriend is een binnenkomer) en is gratis.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:38 schreef SemperSenseo het volgende:
Bedankt voor de tip![]()
Maar ik doelde op Facebook dat het niet zo'n prettig datingmedium is. Zoals ik al zei: privacy is belangrijk bij internetdating (je wilt niet dat je vrienden, collega's en familie meekijken). Privacy is bij Facebook ver te zoeken (alles is niet goed afgeschermd en zelfs te googlen).
Oh, ik dacht Strontboek.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, ik dacht altijd dat het Feestboek was
Wederom bedankt voor nog een goede tipquote:Op maandag 6 juni 2011 12:43 schreef Catbert het volgende:
[..]
Privemessages zijn niet te volgen hoor. Mensen doen ook wel een beetje panisch. Maargoed, ik had het dus puur over Foursquare, maar het schijnt dat Social Media de rol van datingsites volledig aan het overnemen is. Het werkt net zo goed (je ziet toch als eerste een foto) zoniet beter (je hebt als het een vriend-van-vriend is een binnenkomer) en is gratis.
Ik zet gewoon niks op Facebook waarvan ik niet wil dat m'n moeder of m'n baas het leest. Simpelquote:Op maandag 6 juni 2011 13:15 schreef SemperSenseo het volgende:
Wederom bedankt voor nog een goede tip![]()
Man, ik ben zo lame met internetdating (nooit gedaan) en gebruik Facebook bijna nooit (ben een beetje terughoudend wat Social Media betreft). Oké, privemessages kun je idd afschermen, maar wat betreft anonimiteit? Kan mij voorstellen dat je niet meteen wilt dat je hele chatverleden, familie en achtergrond bekend is bij je potentiële date. Toch? En dat is dus lastig bij Facebook..
Niet waarschijnlijk. Ik heb veel meer internationale vrienden en volgers dan Nederlandse. Helaasch moet ik me daarom van steenkolen Engels bedienen. Tenzij ik vind dat het belangrijks dat ik heb te melden alleen maar de Nederlanders aangaat...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:28 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Waar de fuck slaat dat op?
Je bent een Nederlander, waarschijnlijk is 99% van je Facebookvrienden ook gewoon Nederlandstalig, maar toch maak je je statusupdates in het Engels
Alle Nederlanders verzamelen zich obvious op hyves. Die zijn te hip voor facebook.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:19 schreef Perico het volgende:
[..]
Niet waarschijnlijk. Ik heb veel meer internationale vrienden en volgers dan Nederlandse. Helaasch moet ik me daarom van steenkolen Engels bedienen. Tenzij ik vind dat het belangrijks dat ik heb te melden alleen maar de Nederlanders aangaat...
Helemaal niet. Nederlanders die zichzelf hip vinden verwijderen juist hun hyve en gaan verder op facebook.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:22 schreef linpunt het volgende:
[..]
Alle Nederlanders verzamelen zich obvious op hyves. Die zijn te hip voor facebook.
Eerder andersom. Je ziet vooral een influx van laagopgeleiden en een leegloop van hoogopgeleiden.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:22 schreef linpunt het volgende:
Alle Nederlanders verzamelen zich obvious op hyves. Die zijn te hip voor facebook.
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
Eerder andersom. Je ziet vooral een influx van laagopgeleiden en een leegloop van hoogopgeleiden.
sorry man, ik kom nooit meer op hyves dus oeps.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Helemaal niet. Nederlanders die zichzelf hip vinden verwijderen juist hun hyve en gaan verder op facebook.
Nou moet ik wel zeggen dat Facebook vroeger helemaal van hoogopgeleid niveau was, maar ook hier begin je een influx van laagopgeleiden paupers te krijgen. Dus..., what's next? Naar welk social networking service dan waar je hier nog geen last van hebt?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
Eerder andersom. Je ziet vooral een influx van laagopgeleiden en een leegloop van hoogopgeleiden.
LinkedIn, maar dat verpauperd ook.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:29 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Nou moet ik wel zeggen dat Facebook vroeger helemaal van hoogopgeleid niveau was, maar ook hier begin je een influx van laagopgeleiden paupers te krijgen. Dus..., what's next? Naar welk social networking service dan waar je hier nog geen last van hebt?
Ik denk niet dat er binnenkort iets nieuws komt. Daarnaast geloof ik niet dat het een issue is dat laagopgeleiden FB gebruiken, die zet je dan niet in je lijst. Het is meer een kwestie van leaders en followers in IT land en lager opgeleiden volgen over 't algemeen later. In de consolidatieslag van de generieke social networking site is FB als overduidelijke winnaar uit de bus gekomen.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:29 schreef SemperSenseo het volgende:
Nou moet ik wel zeggen dat Facebook vroeger helemaal van hoogopgeleid niveau was, maar ook hier begin je een influx van laagopgeleiden paupers te krijgen. Dus..., what's next? Naar welk social networking service dan waar je hier nog geen last van hebt?
Mwehe, LinkedIn?? Hoe kan dat nou verpauperen, dat is alleen voor social networking op werkgebiedquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |