of deze:quote:Op maandag 6 juni 2011 10:28 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan dragen ze meestal zo'n bril
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juni 2011 10:33 schreef Chai het volgende:
Nee echt zo'n bril met een dikke zwarte montuur die de indruk moet wekken dat de drager intellectueel en creatief is.
Ja, want het is ook heel bijzonder dat je mensen in het buitenland kentquote:Op maandag 6 juni 2011 10:40 schreef Chai het volgende:
Trouwens al die mensen die nu stoer gaan lopen doen met hun internationale kennissenkring.
Dat is niet wat TS bedoelt hoor, maar ja blijkbaar wil iedereen dat toch graag even komen melden.
--quote:Op maandag 6 juni 2011 10:40 schreef Chai het volgende:
Trouwens al die mensen die nu stoer gaan lopen doen met hun internationale kennissenkring.
Dat is niet wat TS bedoelt hoor,
Dat zeg ik toch ook niet? TS heeft het alleen niet over jullie.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:41 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, want het is ook heel bijzonder dat je mensen in het buitenland kent
Uhm stoertje ... Dat is wel wat TS bedoelt. Om die buitenlandse vrienden op de hoogte te houden, update ik regelmatig in het Engels. Dat jouw vriendenclub geen grenzen overschrijdt ...quote:Op maandag 6 juni 2011 10:40 schreef Chai het volgende:
Dat is niet wat TS bedoelt hoor, maar ja blijkbaar wil iedereen dat toch graag even komen melden.
Ik kreeg het idee dat je post sloeg op mensen die hier aanvoeren dat ze als reden dat FB hun voorkeur heeft dat ze vrienden buiten NL hebben. Ik vind het sowieso een onzinverhaal, ik kan me niet voorstellen dat mensen 'stoer' doen met buitenlandse Facebook vrienden, die heeft ongeveer iedereen.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:44 schreef Chai het volgende:
Dat zeg ik toch ook niet? TS heeft het alleen niet over jullie.
Inderdaad. Bovendien; wat boeit het dat iemand dat in het Engels doet, alsof je daar last van hebt. Als je statusupdates van bepaalde personen irritant vindt; knikker ze er dan gewoon uit. Heb ik ook wel eens gedaan door.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:44 schreef Copycat het volgende:
Uhm stoertje ... Dat is wel wat TS bedoelt. Om die buitenlandse vrienden op de hoogte te houden, update ik regelmatig in het Engels. Dat jouw vriendenclub geen grenzen overschrijdt ...
Nee, want dat is gegrond. Alleen TS heeft het over mensen die alles in het Engels doen voor een paar buitenlandse kennisjes waar ze toch nooit meer contact mee hebben.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhm stoertje ... Dat is wel wat TS bedoelt. Om die buitenlandse vrienden op de hoogte te houden, update ik regelmatig in het Engels. Dat jouw vriendenclub geen grenzen overschrijdt ...
Ja hebben alle 18-jarige broekies dat?quote:Op maandag 6 juni 2011 10:46 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik kreeg het idee dat je post sloeg op mensen die hier aanvoeren dat ze als reden dat FB hun voorkeur heeft dat ze vrienden buiten NL hebben. Ik vind het sowieso een onzinverhaal, ik kan me niet voorstellen dat mensen 'stoer' doen met buitenlandse Facebook vrienden, die heeft ongeveer iedereen.
Dat haal ik niet uit die OP. Aannames wel.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:46 schreef Chai het volgende:
Nee, want dat is gegrond. Alleen TS heeft het over mensen die alles in het Engels doen voor een paar buitenlandse kennisjes waar ze toch nooit meer contact mee hebben.
Chai zal in september voor het eerst in het studentenleven belanden en gelijk gepuneerd worden door een spaanse exchange student tijdens de UIT-dagen. Hierna zal opeens heel volwassen zijn en ook voortaan in het engels haar kommer en kwel delen. Zo niet, dan krijgt ze een biertje van mij, hoogstwaarschijnlijk in Utrecht af te halen.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, want dat is gegrond. Alleen TS heeft het over mensen die alles in het Engels doen voor een paar buitenlandse kennisjes waar ze toch nooit meer contact mee hebben.
Juist de (gamende) 18-jarige broekies. Heck, toen ik 18 was, 13 jaar geleden, heb ik een Nieuw Zeelandse leren kennen via een chatsite en toen had je nog geen Facebook e.d.quote:
En al hebben ze er 2 en doen het daarom in het Engels, hoezo heb je daar over te zeiken? Alsof je daar last van hebt ofzo. Je maakt je wel heel erg druk over een compleet nonissue.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:46 schreef Chai het volgende:
Als je er voor de rest geen contact meer mee hebt vind ik dat wel een beetje nutteloos, maar verder boeit mij dat niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
En al hebben ze er 2 en doen het daarom in het Engels, hoezo heb je daar over te zeiken? Alsof je daar last van hebt ofzo. Je maakt je wel heel erg druk over een compleet nonissue.
Je bent wel van de ongefundeerde aannames, hè?quote:Op maandag 6 juni 2011 10:51 schreef Chai het volgende:
Als je er voor de rest geen contact meer mee hebt vind ik dat wel een beetje nutteloos, maar verder boeit mij dat niet.
Uhm, "stoertje", jouw argumenten zijn anders ook ongefundeerd.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bent wel van de ongefundeerde aannames, hè?
What's on your mind?
Discussing the language I'm updating in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |