Jaloerse Atheneum-klantquote:
Verloedert is een beter woord.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
niet snappen dat de taal evolueert
Ik spreek het anders dagelijks (Frans, Engels en Duits) naast Nederlands en heb er ook geen 'graad' in (en ook maar 2 jaar gevolgd)..... mag ik het bij aanschaf van een eventueel profiel op Facebook dan wel invullen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:20 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dat zijn geen talen die je spreekt, dat zijn talen waarvan je een handvol woorden kent
Om subtiel te hinten dat je stiekem een enorme negerlul hebt?quote:
Dan heb ik niets gezegdquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:23 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ik? Heb zelf Gymnasium gedaan hoor.
hehe mijne dus ookquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:59 schreef Rekkie het volgende:
Mijn vriendin typt alles in het Zweeds, ik alles in Engels.
Ja, je spreekt de taal dan toch, of niet? Begrijpend lezen mag je dan weer niet bij je 'vaardigheden' noemen...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik spreek het anders dagelijks (Frans, Engels en Duits) naast Nederlands en heb er ook geen 'graad' in (en ook maar 2 jaar gevolgd)..... mag ik het bij aanschaf van een eventueel profiel op Facebook dan wel invullen?
Zoveel marokkanen tegenwoordig in MBO-toerisme ja?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:33 schreef Wruijff het volgende:
Internationale opleiding > veel van mn vrienden buitenlands > engelstalige updates. Voor mij dus wel een geldige reden
beter een marokkaan met een opleiding dan een of andere kaaskop die met zn dikke buik lui voor de tv zit met zn uitkering.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zoveel marokkanen tegenwoordig in MBO-toerisme ja?
Toch wel mee eens. En je kunt je in 't engels soms ook veel beter uitdrukken. Ik tenminste..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:24 schreef alexmeijer het volgende:
ik doe ook veel in het engels, aangezien nederlands een pleures-taal is
Dat is wel hét standaardexcuus.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:40 schreef Daaps het volgende:
[..]
Toch wel mee eens. En je kunt je in 't engels soms ook veel beter uitdrukken. Ik tenminste..
Gelukkig hoef je niet te kiezen en zijn die twee groepen net zo zeldzaamquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:38 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
beter een marokkaan met een opleiding dan een of andere kaaskop die met zn dikke buik lui voor de tv zit met zn uitkering.
thuis-zittende dikke kaaskoppen zijn dr anders genoeg.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je niet te kiezen en zijn die twee groepen net zo zeldzaam
Wat heeft dat met begrijpend lezen te maken?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:26 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ja, je spreekt de taal dan toch, of niet? Begrijpend lezen mag je dan weer niet bij je 'vaardigheden' noemen...
ff offtopic, woon jij ook in zweden?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat heeft dat met begrijpend lezen te maken?
Het is een gewoon een wedervraag en op zich zelf staande situatie, puur bedoeld om de afbakening te bepalen.
Maar ik zag wat je daar deed.... het werkte weliswaar niet, maar toch. Props voor de poging.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:30 schreef Stuurver het volgende:
TS is kwaad omdat hij niet is uitgenodigd voor de barbecue
Nee, dat kun je nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:40 schreef Daaps het volgende:
[..]
Toch wel mee eens. En je kunt je in 't engels soms ook veel beter uitdrukken. Ik tenminste..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |