niet snappen dat de taal evolueertquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:50 schreef Walter81 het volgende:
Verander het topic gewoon naar:
"Nederlanders die alles in het Engels doen"
Dus in het echte leven ook zomaar Engelse woorden erdoorheen gooien, omdat ze dat op tv wel eens een of andere bal hebben gezien die dat ook doet. Dus denken dat het interessant is.
Komt op mij meer over als dom, alsof je zegt: ik spreek mijn eigen moedertaal niet.
En dat zijn dan nog meestal figuren die het hardste lopen te klagen over bv Marokkanen die slecht Nederlands spreken. Terwijl die vaak nog moeite doen, ook al is het gebrekkig.
Ik begrijp je niet, kan je het ondersteunen d.m.v. een paint?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:41 schreef Ensaf het volgende:
Uitmuntende klacht.
Komt ook voor op Twitter in twee varianten:
1: Nederlanders met alleen maar Nederlanders in de lijst, maar die wel in het Engels twitteren.
2: Nederlanders met een Engelse bio maar die alleen maar in het Nederlands twitteren.
Beide vind ik afkeurenswaardig.
Wie is met mij?
ik altijd in t hebreeuws alleen beetje lastig dat ik telefoon hele tijd op de kop moet houdenquote:
Dat inderdaad, en dan nog vaak van die rip-off standaard copy/paste zinnetjes. En dan nog foutquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:31 schreef Spouwerranger het volgende:
Ze willen gewoon laten zien dat ze ontzettend tof zijn, omdat ze zo goed zijn in Engels.
Buitenlandersquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:59 schreef Rekkie het volgende:
Mijn vriendin typt alles in het Zweeds, ik alles in Engels.
picsquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:59 schreef Rekkie het volgende:
Mijn vriendin typt alles in het Zweeds, ik alles in Engels.
Smoelpaper.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:29 schreef SuperwormJim het volgende:
Wellicht omdat het Facebook heet, en niet Gezichtenboek.
Dus?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:15 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Of mensen die bij talen 'Nederlands, Engels, Frans en Duits' zetten terwijl ze die laatste twee slechts één jaar op de middelbare school hebben gehad
Oh, ik dacht altijd dat het Feestboek wasquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:29 schreef SuperwormJim het volgende:
Wellicht omdat het Facebook heet, en niet Gezichtenboek.
Beter dat dan dat erbij staat: Frysian of Limburgsquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:15 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Of mensen die bij talen 'Nederlands, Engels, Frans en Duits' zetten terwijl ze die laatste twee slechts één jaar op de middelbare school hebben gehad
Dat zijn geen talen die je spreekt, dat zijn talen waarvan je een handvol woorden kentquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee, mij ontgaat de klacht, vandaar de vraag.
Ik heb niet eens feestboek
Of Latijn/Grieksquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:15 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |