Dat idd.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:31 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Nog erger zijn mensen die Engels gebruiken terwijl ze het grammaticaal niet beheersen
Ditquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:31 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Nog erger zijn mensen die Engels gebruiken terwijl ze het grammaticaal niet beheersen
Dit ook iddquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:31 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Your wrong.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:31 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Sowieso mensen die dat 'publiceren'..quote:"Back from school, now having a sandwich"
Aanname.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:28 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Je bent een Nederlander, waarschijnlijk is 99% van je Facebookvrienden ook gewoon Nederlandstalig,
is ipv eensquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:36 schreef Daaps het volgende:
[..]
Sowieso mensen die dat 'publiceren'..![]()
Ik krijg altijd de neiging om dan te reageren met: 'Leuk! Ik ben is flink aan 't schijten!'.. zodat ze zelf inzien hoe nutteloos/kansloos het is.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:30 schreef Stuurver het volgende:
TS is kwaad omdat hij niet is uitgenodigd voor de barbecue
Becomes rejected.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:31 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Daar erger ik me zo erg aan...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:31 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |