Jawel hoor.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben nog nooit dronken geweest. Hoor ik er nu niet meer bij?
Nicequote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:28 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
6 uur s' avonds lig ik als het goed is op het strand in Spanje
Ik ook nooit echt dronken... Volgens mij kan ik gewoon goed tegen alcoholquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jazekerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Nice! Je gaat toch wel vliegen mag ik hopen
?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Smiley overschotquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:30 schreef yosander het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Grapje toch, dronken meisjes zijn meestal alleen maar vervelend
.
Ik ben sowieso vervelend, drank hoeft mij daar niet bij te helpen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:30 schreef yosander het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Grapje toch, dronken meisjes zijn meestal alleen maar vervelend
.
Goed voor jouquote:
Niet zulke rare woorden in de mond nemenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zie jullie allemaal op vakantie gaan dan.
Ik word de oude 'vrijster' van deze SC.
Maar da's anders, denk ikquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben sowieso vervelend, drank hoeft mij daar niet bij te helpen.
Vorig jaar Mei vakantie ging ik met school naar Barcelona.. Het plan was met het vliegtuig maar toen kwam die mongolen vulkaan op IJsland tot ontploffing.. Dus toen 20 uur in de bus ofzo.. In het begin nog leuk, maar als iedereen dood en chagrijnig wordt is de lol eraf...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:31 schreef yosander het volgende:
[..]
Goed voor jou. Moet niet denken aan zo'n busreis.
Enne, dinsdag lig ik aan de Zwarte Zee.
Ik ga ook niet op vakantie.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zie jullie allemaal op vakantie gaan dan.
Ik word de oude 'vrijster slowchatster' van deze SC.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Niet zulke rare woorden in de mond nemen![]()
.
[..]
Maar da's anders, denk ik.
Ik vind het wel lekker, 08:00 tot 13:00, hele middag en avond vrij! Als ik van 17:00 tot 21:00 moet is mn dag zo voorbij zonder dat ik me nuttig heb gemaakt oid.quote:
quote:
Ah tof,quote:
17-20/17-21 is ook wel beetje magertjes, moet ik volgende week 4x.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker, 08:00 tot 13:00, hele middag en avond vrij! Als ik van 17:00 tot 21:00 moet is mn dag zo voorbij zonder dat ik me nuttig heb gemaakt oid.Like todayyyyy.
Ik werk liever halve dagen, want ik ben een sierpaard.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
17-20/17-21 is ook wel beetje magertjes, moet ik volgende week 4x.Maar de hele dag je eigen ding doen en paar uurtjes werken is ook niet mis hoor.
Maar liever uitslapen en 12-20 ofzo.
Toen ik nog bij de Albert Heijn werkte moest ik soms om fucking half 6 aanwezig zijn om broodjes te bakkenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
17-20/17-21 is ook wel beetje magertjes, moet ik volgende week 4x.Maar de hele dag je eigen ding doen en paar uurtjes werken is ook niet mis hoor.
Maar liever uitslapen en 12-20 ofzo.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik werk liever halve dagen, want ik ben een sierpaard.
Papegaaiquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]____!
Halve dagen
Als het 's morgens is, dan ben ik de hele middag/avond dood en dan kan ik elk moment in slaap vallen.
En 's middags werken is ook niks, want dan is je hele dag verpest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |