Ik twijfelde, ik dacht: Joosterd is me vast al voor, maar er verscheen een glimlach op mn gezicht toen ik ontdekte dat ik toch op tijd was.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:03 schreef Joosterd het volgende:
Ik dacht ik laat Klinker maar het topic openen.
Komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:05 schreef Dastan het volgende:
Oké ik sluit af. Ga met smart op leeell wachten. Als jullie niets meer van me horen ben ik verkracht en gedood.
Niet zo negatiefquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:05 schreef Dastan het volgende:
Oké ik sluit af. Ga met smart op leeell wachten. Als jullie niets meer van me horen ben ik verkracht en gedood.
Was ook de bedoeling.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik twijfelde, ik dacht: Joosterd is me vast al voor, maar er verscheen een glimlach op mn gezicht toen ik ontdekte dat ik toch op tijd was.
[..]
Komt wel goed schatje![]()
Hoi Jordy!
RIP aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:05 schreef Dastan het volgende:
Jan kan het wel hebben.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je krijgt nog eens ruzie met Jan jij
Klinkerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
In 100k posts krijgen voor 2011 afgelopen is.
Supermarkt ook.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:26 schreef Etsu het volgende:
Waar werk je
Wat zouden das en leeeell nu doen?
nee, juli toch?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:29 schreef Markachuuu het volgende:
Etsuuuuu, heb jij al iets gehoord van UL over de loting enzeuh'?
ik heb das al gesmst met de vraag hoe leeell is, maar geen antwoordquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Supermarkt ook.
Ze zijn nu aan het lopen naar desbetreffende plek?
Ik hoop het niet, goede kerel is Dastan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb das al gesmst met de vraag hoe leeell is, maar geen antwoord
Hij zal toch niet dood liggen in een steegje ergens in Utrecht?
Ok succesquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
In 100k posts krijgen voor 2011 afgelopen is.
Eenschquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, goede kerel is Dastan.
Dastan niet te hopenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:05 schreef Dastan het volgende:
u zei nee?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ze belden me smiddags op, of ik om 4 uur al kon beginnen
15 juli geloof ik. :pquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:45 schreef Markachuuu het volgende:
Ik weet niet precies wanneer we iets horen, daarom vroeg k het aan jou. (:
Juli is nog zo ver weg..
Wat, wat? Wat is er dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:47 schreef Markachuuu het volgende:
Godmiljaar! Dat is nog anderhalve maand -.-
Oke. Duimen voor jequote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:48 schreef Markachuuu het volgende:
[..]
Lotingsstudies uitslagen enzo @ uni Leiden.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:07 schreef Jessicaxvw het volgende:
Kk heet buite loop al te zwete heb gwoon kk zweetkut
Mooi. Waarom ben jij er niet?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:27 schreef Etsu het volgende:
Ik sms nu met Dastan en leeellEn ze hebben het reuzegezellig in Utrecht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |