PM de details maar, ik ben thuis nu, Uurtje foute muziek draaien heb ik wel zin in!quote:
Details moet je aan Viro vragen, die heb ik nog niet. En je kan ook gewoon PM'en/DM'en net als alle anderen doenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
PM de details maar, ik ben thuis nu, Uurtje foute muziek draaien heb ik wel zin in!
Die komen ook via de server van Viro ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar dit is nu het officiële kanaal? Moeten DJ's nu ook daarop streamen?
Maar moeten we nog wel de zelfde inloggegevens gebruiken?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die komen ook via de server van Viro ja.
Verzoekjes zijn mogelijk via de link in de OP trouwens mensen.
Geen idee.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar moeten we nog wel de zelfde inloggegevens gebruiken?
Als vanavond alles goed gaat, wil ik vannacht ook nog wel een uurtje doen evtquote:
Dat hoor ik tegen die tijd dan welquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:56 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Als vanavond alles goed gaat, wil ik vannacht ook nog wel een uurtje doen evt
Ik wil wel van 22.00 tot 23.00 als niemand anders wil draaien.quote:
Succes, en eet ze straksquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:56 schreef _Fanta het volgende:
Ik ga us ff wa eten in elkaar flansen, laterz ppl
quote:
Momenteel draait niemand op de oude zender, dus jij ka daar draaien. Op de nieuwe zender draait guppie!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wie is er nu in, en moet er nog uit eigenlijk? Nieteens naar gekeken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |