quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:39 schreef Stiffler1988 het volgende:
Iemand anders ook last van buffers / haperingen ?
Dan ben ik dus niet de enigequote:
Bij http://78.159.107.249:21918/listen.pls soms.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:39 schreef Stiffler1988 het volgende:
Iemand anders ook last van buffers / haperingen ?
Ik doe niks.. Maar kan zijn dat m'n verbinding wat traag is vanavond.. Al die studenten hier om me heen zijn thuisquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:40 schreef Viro het volgende:
[..]
denk dat het aan jofu ligt, heb er namelijk ook last van
Je upload verbinding trekt het niet, want je happert als een gekquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik doe niks.. Maar kan zijn dat m'n verbinding wat traag is vanavond.. Al die studenten hier om me heen zijn thuis
schop ze achter hun computers wegquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik doe niks.. Maar kan zijn dat m'n verbinding wat traag is vanavond.. Al die studenten hier om me heen zijn thuis
Haal die lui van t internet afquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
we hebben jouw toch Niet de schuld gegevenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:45 schreef Viro het volgende:
Het is echt Jofu met zijn verbinding, hier kan ik niets aandoen mensen
Dan maar een kwartiertje Guppiequote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:45 schreef Viro het volgende:
Het is echt Jofu met zijn verbinding, hier kan ik niets aandoen mensen
Tss, gewoon luisterenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:47 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dan maar een kwartiertje Guppie
Daarna SuriWeekend
er is maar 1 surinamer aanwezig, wie wil als gast host meedoen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:47 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dan maar een kwartiertje Guppie
Daarna SuriWeekend
Ja ik wil wel, maar de radio valt om de haverklap uitquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tss, gewoon luisteren![]()
Ik kan er ook weinig aan doen
En dat blijft wel zo heb de hele dag lopen kloten met instellingen van mijn nieuwe mic maar het werkt voor geen meter.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:50 schreef Viro het volgende:
[..]
er is maar 1 surinamer aanwezig, wie wil als gast host meedoen?
ah kijk hij is erquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:53 schreef heloef het volgende:
[..]
En dat blijft wel zo heb de hele dag lopen kloten met instellingen van mijn nieuwe mic maar het werkt voor geen meter.
Ik speel via VLC.quote:
Nee die hele mic is niet te horen en je hoort alleen een oorverdovende pieptoon.quote:
zal ik er anders ff naar kijken?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee die hele mic is niet te horen en je hoort alleen een oorverdovende pieptoon.
Calimeroquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Enn de laatste voor vandaag komt er alweer aan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is dit
Ik had een uurtje geleden alles al opgegeven dus heb helemaal niks voorbereid ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |