Das dan wel weer leuk!quote:
Ik had het niet gemerkt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:39 schreef Socios het volgende:
Zoals jullie wel gemerkt hebben, ben ik al enige tijd niet meer in dit topic te vinden. Dag.
Snorkel. Speergun.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mits met ingehouden adem en kop onderwater.
Saai en grijs zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:04 schreef Grijsmuisje het volgende:
Wat zijn de symptomen van een zonnesteek?
Je hebt een vriendin??quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:39 schreef Socios het volgende:
Zoals jullie wel gemerkt hebben, ben ik al enige tijd niet meer in dit topic te vinden. Dag.
Google is je vriend.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:04 schreef Grijsmuisje het volgende:
Wat zijn de symptomen van een zonnesteek?
Oh, Baffianucleosis. Dat je dat niet wist zegquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:07 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik ben op het moment groen met paars.
dat was niet de reden dat ik aan een zonnesteek dacht, maar mn kleding.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, Baffianucleosis. Dat je dat niet wist zeg
Inderdaad.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, Baffianucleosis. Dat je dat niet wist zeg
"ik ben saai en grijs en saai en ik ga nu meteen vertellen waarom ik zo saai ben" heeft een goede indruk achtergelaten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:13 schreef Grijsmuisje het volgende:
Waarom is t zo lastig om van n eerste indruk.af te komen?
Met jouw hoofd moet je zo af en toe toch wel es kunnen scoren zou je denken. Afhankelijk van de hoogte van de lat.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je hebt een vriendin??![]()
/jaloers is
ja, en?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
"ik ben saai en grijs en saai en ik ga nu meteen vertellen waarom ik zo saai ben" heeft een goede indruk achtergelaten.
Ik bedoelde /jaloers op het vriendinnetje.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Met jouw hoofd moet je zo af en toe toch wel es kunnen scoren zou je denken. Afhankelijk van de hoogte van de lat.
U bent bekend met het fenomeen Socios?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik bedoelde /jaloers op het vriendinnetje.
Uiteraard. Lekker jong.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
U bent bekend met het fenomeen Socios?
Kan je idd ook doenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:24 schreef Kreator het volgende:
Goed idee. Maar ik wil een echte, van het pannenkoekenhuis.
Ja, inderdaad, vrij onverwacht ineens.quote:
Je denkt aan een zonnesteek door je kleding?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:12 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
dat was niet de reden dat ik aan een zonnesteek dacht, maar mn kleding.
Als je aan het neuken bent in de trein en hij komt weet je niet of het door jou kwam of door de langsrazende Hondekop.quote:
Dat was je sowieso al nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, vrij onverwacht ineens.
Daarom even de mededeling dat ik niet meer in dit topic te vinden zal zijn.
nee, mn kleding is paars en groen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Je denkt aan een zonnesteek door je kleding?
Hij weet dan in ieder geval in welke trein(coupé) dat het meest comfortabel is.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je aan het neuken bent in de trein en hij komt weet je niet of het door jou kwam of door de langsrazende Hondekop.
Nah feli dan maarquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, vrij onverwacht ineens.
Daarom even de mededeling dat ik niet meer in dit topic te vinden zal zijn.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh wat gaaf! Waar, wanneer, wie? Leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |