Das dan wel weer leuk!quote:
Ik had het niet gemerkt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:39 schreef Socios het volgende:
Zoals jullie wel gemerkt hebben, ben ik al enige tijd niet meer in dit topic te vinden. Dag.
Snorkel. Speergun.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mits met ingehouden adem en kop onderwater.
Saai en grijs zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:04 schreef Grijsmuisje het volgende:
Wat zijn de symptomen van een zonnesteek?
Je hebt een vriendin??quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:39 schreef Socios het volgende:
Zoals jullie wel gemerkt hebben, ben ik al enige tijd niet meer in dit topic te vinden. Dag.
Google is je vriend.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:04 schreef Grijsmuisje het volgende:
Wat zijn de symptomen van een zonnesteek?
Oh, Baffianucleosis. Dat je dat niet wist zegquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:07 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik ben op het moment groen met paars.
dat was niet de reden dat ik aan een zonnesteek dacht, maar mn kleding.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, Baffianucleosis. Dat je dat niet wist zeg
Inderdaad.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, Baffianucleosis. Dat je dat niet wist zeg
"ik ben saai en grijs en saai en ik ga nu meteen vertellen waarom ik zo saai ben" heeft een goede indruk achtergelaten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:13 schreef Grijsmuisje het volgende:
Waarom is t zo lastig om van n eerste indruk.af te komen?
Met jouw hoofd moet je zo af en toe toch wel es kunnen scoren zou je denken. Afhankelijk van de hoogte van de lat.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je hebt een vriendin??![]()
/jaloers is
ja, en?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
"ik ben saai en grijs en saai en ik ga nu meteen vertellen waarom ik zo saai ben" heeft een goede indruk achtergelaten.
Ik bedoelde /jaloers op het vriendinnetje.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Met jouw hoofd moet je zo af en toe toch wel es kunnen scoren zou je denken. Afhankelijk van de hoogte van de lat.
U bent bekend met het fenomeen Socios?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik bedoelde /jaloers op het vriendinnetje.
Uiteraard. Lekker jong.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
U bent bekend met het fenomeen Socios?
Kan je idd ook doenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:24 schreef Kreator het volgende:
Goed idee. Maar ik wil een echte, van het pannenkoekenhuis.
Ja, inderdaad, vrij onverwacht ineens.quote:
Je denkt aan een zonnesteek door je kleding?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:12 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
dat was niet de reden dat ik aan een zonnesteek dacht, maar mn kleding.
Als je aan het neuken bent in de trein en hij komt weet je niet of het door jou kwam of door de langsrazende Hondekop.quote:
Dat was je sowieso al nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, vrij onverwacht ineens.
Daarom even de mededeling dat ik niet meer in dit topic te vinden zal zijn.
nee, mn kleding is paars en groen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Je denkt aan een zonnesteek door je kleding?
Hij weet dan in ieder geval in welke trein(coupé) dat het meest comfortabel is.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je aan het neuken bent in de trein en hij komt weet je niet of het door jou kwam of door de langsrazende Hondekop.
Nah feli dan maarquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, vrij onverwacht ineens.
Daarom even de mededeling dat ik niet meer in dit topic te vinden zal zijn.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh wat gaaf! Waar, wanneer, wie? Leuk!
Dat dus!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je zit er vast over te twijfelen om ook te gaanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:31 schreef Kreator het volgende:
Daarom is vers bloed in een topic altijd leuk.
Wens je Krea nou een lobotomie toe?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Socios verlaat de reeks en Kreator is zijn vervanger?
Je zou haast denken dat je een oogje op me hebt, met al die persoonlijke aandacht. Ik kan me wel voorstellen dat als je op je 38e nog steeds maagd bent, je geaardheid wel twijfelachtig is maar ik sla toch ff over. Sorry,quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Socios verlaat de reeks en Kreator is zijn vervanger?
Ik vind dat niet echt openminded van je, hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat je een oogje op me hebt, met al die persoonlijke aandacht. Ik kan me wel voorstellen dat als je op je 38e nog steeds maagd bent, je geaardheid wel twijfelachtig is maar ik sla toch ff over. Sorry,
Ik wil niet veel zeggen maar hij heeft een teringlekker wijf.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat je een oogje op me hebt, met al die persoonlijke aandacht. Ik kan me wel voorstellen dat als je op je 38e nog steeds maagd bent, je geaardheid wel twijfelachtig is maar ik sla toch ff over. Sorry,
heb je het nou over jezelf of over hem?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:32 schreef Kreator het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat als je op je 38e nog steeds maagd bent, je geaardheid wel twijfelachtig is maar ik sla toch ff over. Sorry,
Moet ik dat echt eerst voor elkaar krijgen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
De eerste die dat voor elkaar krijgt op fok, krijgt gratis fellatio.
Wie? Socios?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen maar hij heeft een teringlekker wijf.
Je weet dat we de foto's hebben gezien?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen maar hij heeft een teringlekker wijf.
doe eens doorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je weet dat we de foto's hebben gezien?
Volg je het al niet meer?quote:
Je eerste grapje van 2011!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:34 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
heb je het nou over jezelf of over hem?
Er zijn andere wegen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Moet ik dat echt eerst voor elkaar krijgen?
Jawel. Maar ik ben gewoon niet zo benieuwd naar laysa of hoe ze ook heetquote:
Die goede ouwe tijdquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:37 schreef Godtje het volgende:
Heeft gewoon een fobo. Als DK werd gepest hier kwam zijn wijf hem hier bijstaan.
Ja, dat weet ik nog iddquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heeft gewoon een fobo. Als DK werd gepest hier kwam zijn wijf hem hier bijstaan.
diegene die ze allebei mag neuken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:38 schreef Kreator het volgende:
Mijn wijf is er één van een 1-eiige tweeling. Dat kan toch niemand toppen.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:38 schreef Grijsmuisje het volgende:
Dat jij ze niet begrijpt zegt meer over jou dan over mij.
Ik weet niet hoe ze eruit ziet, maar ik geloof je op je woordquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Was het niet. Dat was geen tering lekker wijf.
ik begrijp dat je als je nog maagd bent op je 38e die neiging krijgt, maar ik weet zeker dat er vast iemand is van welk geslacht dan ook die zich wil opofferen.quote:
Zonder foto's wel jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wie is er 38? Laysa heeft naar mijn weten trouwens wel een fobo!
Ja, maar er staat geen foto inquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wie is er 38? Laysa heeft naar mijn weten trouwens wel een fobo!
Soms is het beter om niet te reageren.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:43 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik begrijp dat je als je nog maagd bent op je 38e die neiging krijgt, maar ik weet zeker dat er vast iemand is van welk geslacht dan ook die zich wil opofferen.
quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, ik ook.quote:
Heb jij de macht om haar postrechten weg te halen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:01 schreef Kreator het volgende:
Ja ik ga weer. Dan kan Huppeltrut weer posten.
Tot ooit.
Utrecht overleefd?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb jij de macht om haar postrechten weg te halen?![]()
Give me! Give me!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |