Ik hoop dat hij Wiel en Verthongen gewoon nog even rust geeft mochten ze er dan nog zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:37 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Vorig jaar was ook gewoon met de sterkste opstelling. Wat toen wel een schorsing voor suarez betekende de eerste wedstrijden van de comp
quote:
Oke dan zou mooi zijnquote:Op maandag 6 juni 2011 15:37 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Vorig jaar was ook gewoon met de sterkste opstelling. Wat toen wel een schorsing voor suarez betekende de eerste wedstrijden van de comp
Waarom? Die 1en wedstrijd. ze hebben dan al paar weken vakantie er op zitten. (toch? weet niet precies wanneer die wedstrijd is eigenlijk)quote:Op maandag 6 juni 2011 16:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij Wiel en Verthongen gewoon nog even rust geeft mochten ze er dan nog zijn.
zaterdag 30 juli, Twente speelt de dinsdag of woensdag ervoor en de dinsdag of woensdag erna hun CL 1e voorronde wedstrijden, dus ik neem aan dat die niet 100% voor de JC schaal (kunnen) gaanquote:Op maandag 6 juni 2011 21:40 schreef mash_ het volgende:
[..]
Waarom? Die 1en wedstrijd. ze hebben dan al paar weken vakantie er op zitten. (toch? weet niet precies wanneer die wedstrijd is eigenlijk)
Niet geheel onverwachtsquote:Ledenraad Ajax stemt in met beoogde RvC
- door Erwin op 06-06-2011 @ 23:09
De ledenraad van Ajax heeft vanavond ingestemd met de voorgestelde nieuwe Raad van Commissarissen. De vijf, onder wie Johan Cruijff en Edgar Davids, moeten nog wel door de huidige Raad van Commissarissen worden goedgekeurd. Bovendien moeten de twee raden nog zes weken zij aan zij werken waardoor belangrijke beslissingen dan uitblijven.
Naast Cruijff en Davids werden juriste Marjan Olfers, zakenman Paul Römer en hoogleraar Steven ten Have aangesteld. Ten Have is de nieuwe voorzitter van de Raad van Commissarissen.
De nieuwe Raad van Commissarissen is een grote stap in de revolutie die bij Ajax dit seizoen is uitgevochten. Na een reeks kritische columns werd Cruijff betrokken bij het maken van een tactisch plan. Eind maart stapten het bestuur en de raad van commissarissen op, een paar weken later maakte ook directeur Rik van den Boog zijn vertrek bekend.
Weer een stapje verder, inderdaad vreemd dat de zittende RVC hier een nog stem in heeft maar ik neem aan dat ze zo min mogelijk tegenwerkenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Niet geheel onverwachts
Dat ze moeten worden goedgekeurd door de oude RVC slaat nergens op trouwens, aangezien die "weggepest" zijn. Dan kunnen ze alles gewoon uit wraak weigeren.
Lijkt me ook niet dat ze tegen gaan stemmen, omdat ze dan gelynched worden. Maar in theorie bedoel ik dan ook.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Weer een stapje verder, inderdaad vreemd dat de zittende RVC hier een nog stem in heeft maar ik neem aan dat ze zo min mogelijk tegenwerken
Vind ik ookquote:Op maandag 6 juni 2011 23:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Klinkt wel als een goede toekomstige RVC
Ik mag die vent nu al, onze nieuwe voorzitterquote:Ten Have durft zichzelf nog geen Ajacied te noemen: “Die titel moet ik nog verdienen. Ik ben wel met hart en ziel supporter van Ajax. Maar mensen die al zestig jaar lid zijn van Ajax en ook grote verdiensten hebben voor de club zijn de echte Ajacieden”, zei hij.
Ik denk dat als een rvc goed functioneert, dat je er dan vrij weinig van hoort.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:18 schreef stoeltafel het volgende:
Tja maar in hoeverre heb je met zon man te maken? Hopen dat die een goede AD aanstelt
Je kunt het ook zo zien: Een oud voetballer, een goede jurist (mag ik aannemen) en 1 van de mensen achter 1 van de grootste wereldwijde TV shows ooit in de RvC. Klinkt beter dacht ik zoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:21 schreef heloef het volgende:
Ik vind het toch een beetje raar, Edgar in pak, de man achter Big Brother en een vrouw in de raad van commissarissen.
Ik denk wel dat Ajax eindelijk camera's in de kleedkamer toelaat als 1 van de laatstequote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:16 schreef Komakie het volgende:
Ik ben benieuwd naar Davids in de RvC.
Dat hij intelligent is lijkt me wel duidelijk, maar in hoeverre de vergaande ervaring en ook zijn persoonlijkheid. Daarin vind ik hem toch iets anders.
Nee ik geloof het niet. Was toch alleen als hij dit seizoen (of vorig seizoen maar net hoe je het wilt zienquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:08 schreef msnk het volgende:
Kregen we nou gedeeltelijk geld terug voor jol of hoe zat dat nou?
Een vrouw in een bestuurlijke functie oeehh eng.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:21 schreef heloef het volgende:
Ik vind het toch een beetje raar, Edgar in pak, de man achter Big Brother en een vrouw in de raad van commissarissen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:23 schreef 16meter het volgende:
[..]
Een vrouw in een bestuurlijke functie oeehh eng.![]()
Ze heeft een beter cv dan alle posters in dit topic bij elkaar. Lijkt me een zeer capabele dame.
quote:'Ajax terug naar absolute top Nederland en zover mogelijk van Europa'
7 juni 2011
Rob Been jr., voorzitter van de ledenraad van Ajax, is tevreden met de uitkomst van de ledenraadsvergadering van maandagavond. De ledenraad stemde volledig in met de kandidaten voor de nieuwe Raad van Commissarissen. “Wij zijn zeer content met deze uitkomst”, laat Been jr. optekenen op de officiële clubwebsite.
Einddoel van alle vergaderingen, besprekingen en vernieuwingen is dat Ajax teruggeloodst wordt naar de hoogste regionen, legt Been jr. uit. “Wij moeten als Ajax terug naar de absolute top van Nederland en zover mogelijk van Europa. De wens bij de ledenraad was dat er meer voetbal knowhow in zou komen. ”
Want? Wat is er precies onhaalbaar aan "top in eigen land" en "zover MOGELIJK"?quote:
Hij heeft natuurlijk ook al een tijd zijn eigen goedlopende bedrijf. En voetbalknowhow. Dus het is wel een goede mix van talenten. Anders gaan mensen weer zeiken dat er te weinig voetbal in de RVC zit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:16 schreef Komakie het volgende:
Ik ben benieuwd naar Davids in de RvC.
Dat hij intelligent is lijkt me wel duidelijk, maar in hoeverre de vergaande ervaring en ook zijn persoonlijkheid. Daarin vind ik hem toch iets anders.
Wat klopt daar niet aan dan? Dat lijkt me een logische doelstelling voor een club als ajaxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |