Tuurlijk niet, dan ben je gewoon een tukker die in amsterdam woont. Net zoals je niet ineens een boer bent als je naar eindhoven verhuist of zo. Wel dom, daar niet van.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat gelul altijd over 'echte' Amsterdammers. Wanneer je ingeschreven staat in de gemeente Amsterdam, dan ben je een Amsterdammer. Klaar.
Ditquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
Krijgen we nu zeker weer het verhaaltje dat 'echte' Amsterdammers in Purmerend, Almere en Beverwijk wonen.
Dan komen alle ouders + kinderen. Maar dan zijn er nog genoeg ongeregeldheden. Jongeren die met elkaar op de vuist gaan door te veel drank en zo. Is nu precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:45 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Dit
En Ik betaal al jaren belasting aan de stad:p
ook als Ik Ajacied was zou Ik pleiten voor andere locatie.
bij oranje is de sfeer veel beter...zelfs geen rellen op museumplein na verlies.
Ik word nooit agressief als ik heb gedronkenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dan komen alle ouders + kinderen. Maar dan zijn er nog genoeg ongeregeldheden. Jongeren die met elkaar op de vuist gaan door te veel drank en zo. Is nu precies hetzelfde.
Ja, er zijn nu eenmaal idioten die er wel losse handjes van krijgen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik word nooit agressief als ik heb gedronkenMensen gebruiken het als smoesje om te knokken.
Nee, maar wel sneller geïrriteerd. En dan kan het zomaar in een vechtpartij ontaarden.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik word nooit agressief als ik heb gedronkenMensen gebruiken het als smoesje om te knokken.
quote:'De Zeeuw en Spartak komen er niet uit'
Een eventuele transfer van Demy de Zeeuw naar Spartak Moskou lijkt van de baan. De financiële eisen van de middenvelder van Ajax zijn de Russen te gortig, meldt de website sports.ru.
Spartak Moskou meldde zich onlangs bij Ajax voor de overname van De Zeeuw, waarop beide clubs volgens verschillende Russische media snel een akkoord bereikten. Een transfer leek dan ook in de maak, maar de persoonlijke eisen van de middenvelder hebben ervoor gezorgd dat de overgang op losse schroeven is komen te staan.
Het is niet bekend of de onderhandelingen tussen De Zeeuw en Spartak Moskou al definitief zijn afgebroken. De Russische topclub, die zo'n vijf miljoen euro over had voor de Oranje-international, is op zoek naar een vervanger voor Alex. De Braziliaan tekende onlangs een contract bij Corinthians.
Was te verwachten, vind 't niet heel jammer. Als ie 'n seizoen constant speelt zoals de laatste wedstrijden is ie zeker een toegevoegde waarde in dit elftal. De andere vraag is; voor wie moet ie erin?quote:
Als je in Nederland bent geboren en op je tiende naar Belgie verkast dan ben je toch ook geen Belg?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:45 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Dit
En Ik betaal al jaren belasting aan de stad:p
ook als Ik Ajacied was zou Ik pleiten voor andere locatie.
bij oranje is de sfeer veel beter...zelfs geen rellen op museumplein na verlies.
Om een lang verhaal kort te maken er zijn verschillende soorten Amsterdammers;quote:Op zondag 5 juni 2011 10:21 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Als je in Nederland bent geboren en op je tiende naar Belgie verkast dan ben je toch ook geen Belg?
de zeeuw - erikssen - janssenquote:Op zondag 5 juni 2011 09:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Was te verwachten, vind 't niet heel jammer. Als ie 'n seizoen constant speelt zoals de laatste wedstrijden is ie zeker een toegevoegde waarde in dit elftal. De andere vraag is; voor wie moet ie erin?
Blijft goed klinken, die Serero. Hopen dat hij het een beetje waar gaat maken.quote:Krol denk dat Ajax goud in handen heeft: 'Serero wordt een grote hit'
Zondag, 5 juni 2011 om 14:42
Het kan niet anders, of Ajax gaat veel plezier beleven aan Thulani Serero. De aanvallende middenvelder werd het afgelopen seizoen gekroond tot talent en speler van het jaar in Zuid-Afrika en volgens kenner Ruud Krol is dat meer dan terecht. “Hij heeft een groot hart en wordt een grote hit”, voorspelt de voormalig Ajacied in The Sowetan.
De 21-jarige Serero dient daarvoor wel zijn stinkende best te doen. “Hij zal slagen als hij luistert naar de instructies van de trainers in Amsterdam en zich goed inzet.” De eenmalig international is inmiddels druk doende zich zo optimaal mogelijk voor te bereiden op zijn avontuur in de hoofdstad.
“Ajax is een grote club en ze spelen Champions League volgend jaar. Volgende maand ga ik naar Amsterdam en zal ik met ze op trainingskamp gaan”, vertelt hij. “Ik heb tien dagen stage gelopen en weet al een beetje hoe het daar er aan toe gaat.”
dat mag ook wel als je een Afrikaans talentje haalt voor 3mlnquote:Op zondag 5 juni 2011 14:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Blijft goed klinken, die Serero. Hopen dat hij het een beetje waar gaat maken.
Zou nog best wel eens de beste aankoop deze zomer kunnen worden.
Heeft ie 3mln gekost ? Dacht dat ie voor een paar consumptiebonnen gekomen was.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:02 schreef Agentperry het volgende:
[..]
dat mag ook wel als je een Afrikaans talentje haalt voor 3mln
Las eerder in deze reeks dat we maar een beperkt aantal spelers gratis mochten halenquote:Op zondag 5 juni 2011 18:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heeft ie 3mln gekost ? Dacht dat ie voor een paar consumptiebonnen gekomen was.
Ajax is toch iets van 40% eigenaar van Ajac CP ? Hoeven ze toch niet het volle pond te betalen lijkt me.
2.3 geloof ik. Maar Ajax is voor 40% of zo eigenaar ja, dus <50, dus niet eigenaar. Dan kan je niet gratis spelers halen, aangezien dat kapitaalvernietiging is voor de andere aandeelhouders. Illegaal en zo. We mochten er maar 5 of 8 gratis halen. Maar we hebben wel eerste keus.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heeft ie 3mln gekost ? Dacht dat ie voor een paar consumptiebonnen gekomen was.
Ajax is toch iets van 40% eigenaar van Ajac CP ? Hoeven ze toch niet het volle pond te betalen lijkt me.
Ajax heeft 49% volgens mij. Hij kost dus ongeveer de helft.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
2.3 geloof ik. Maar Ajax is voor 40% of zo eigenaar ja, dus <50, dus niet eigenaar. Dan kan je niet gratis spelers halen, aangezien dat kapitaalvernietiging is voor de andere aandeelhouders. Illegaal en zo. We mochten er maar 5 of 8 gratis halen. Maar we hebben wel eerste keus.
51%, maar is dus een soort dochterclub met de helft vreemde eigenaren. Er gaat dus alsnog gewoon 3 miljoen van Ajax Amsterdam naar Ajax Cape Townquote:Op zondag 5 juni 2011 19:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax heeft 49% volgens mij. Hij kost dus ongeveer de helft.
30 mei is het geld afgeschreven.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:28 schreef Leonos het volgende:
Geld van me SCC is nog niet afgeschreven. Bij iemand van jullie toevallig wel al ?
Er gaat wel 3 miljoen naar ACT, maar een deel ervan komt dus ook gewoon weer terug.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:57 schreef Adames het volgende:
[..]
51%, maar is dus een soort dochterclub met de helft vreemde eigenaren. Er gaat dus alsnog gewoon 3 miljoen van Ajax Amsterdam naar Ajax Cape Town
dat hangt er natuurlijk vanaf, misschien is de transfersom wel nodig om bijvoorbeeld het gat in de begroting daar te dichten (geen idee of ACT winst of verlies draait)quote:Op maandag 6 juni 2011 09:10 schreef Devz het volgende:
[..]
Er gaat wel 3 miljoen naar ACT, maar een deel ervan komt dus ook gewoon weer terug.
Wijnaldum zou een investering kunnen zijn maar het blijft natuurlijk afwachten hoe hij zich ontwikkelt, die andere 2 zijn directe afschrijvingen, lijkt me trouwens niet dat Gomez komt, die kan altijd nog naar een PL middenmotor of zo waar ze het drievoudige aan salaris betalen.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik hoop serieus dat PSV 5/7 miljoen neerlegt voor Wijndaldum gaan ze leuk Feyenoord achterna. Allemaal matige spelers aantrekken voor hoge bedragen met een riant salaris, Gomez (misschien), Wijndaldum en Schaars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |