Bron??quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:54 schreef THEFXR het volgende:
Het probleem met die chip is dat ie op 20 meter afstand uit te lezen is,
Toch wel iets verder:quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:42 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
echt niet... 20 centimeter.stemmingmakerij weer.
haha, je weet niks, ga maar weer verder met je naieve leven!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:42 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
echt niet... 20 centimeter.stemmingmakerij weer.
verder dan 20 cm, geen 20 meterquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:14 schreef crazy_ivan het volgende:
[..]
Toch wel iets verder:
http://www.theregister.co.uk/2009/02/02/low_cost_rfid_cloner/
http://www.engadget.com/2(...)passports/#continued
Lekker volwassen weer, vraagt gewoon iemand oprecht naar waar je je uitspraak vandaan hebt en jij gaat meteen kinderachtig uit de hoogte doen i.p.v. dat je gewoon een linkje geeft (of kun je dat niet en heb je het verzonnen?)quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
haha, je weet niks, ga maar weer verder met je naieve leven!wees niet bang de overheid beschermt je wel
![]()
Ik weet niet of het naief is.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
haha, je weet niks, ga maar weer verder met je naieve leven!wees niet bang de overheid beschermt je wel
![]()
Je zag toch allang dat crazy ivan die links heeft gegeven,wat loop je nu weer stom te doen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:47 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
verder dan 20 cm, geen 20 meter
[..]
Lekker volwassen weer, vraagt gewoon iemand oprecht naar waar je je uitspraak vandaan hebt en jij gaat meteen kinderachtig uit de hoogte doen i.p.v. dat je gewoon een linkje geeft (of kun je dat niet en heb je het verzonnen?)
Ow sorry het is idd wel volwassen om anderen links te laten geven (die je punt niet bevestigen) en ze dan zelf nog even beledigen sorryquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Je zag toch allang dat crazy ivan die links heeft gegeven,wat loop je nu weer stom te doen?
Als je nou zelf ook die google gebruikte voordat je dingen roept, is overduidelijk niet mijn hond. Hier heb je het op een zilveren schaal.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
oh ja, je hond zo aankleden is volwassen gedrag, begin maar niet over volwassen,want je hebt nog veel te leren in het leven. Er werd nl naar een bron gevraagd en die heb ik gegeven, zelf zoeken is schijnbaar uitgestorven,alles moet aangeleverd worden op een zilveren schaal!
Beter naïef en dom dan altijd bang en op je hoedde .quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
![]()
Zeg, hou eens op met dat gescheldquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Je zag toch allang dat crazy ivan die links heeft gegeven,wat loop je nu weer stom te doen?
oh ja, je hond zo aankleden is volwassen gedrag, begin maar niet over volwassen,want je hebt nog veel te leren in het leven. Er werd nl naar een bron gevraagd en die heb ik gegeven, zelf zoeken is schijnbaar uitgestorven,alles moet aangeleverd worden op een zilveren schaal!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:56 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ow sorry het is idd wel volwassen om anderen links te laten geven (die je punt niet bevestigen) en ze dan zelf nog even beledigen sorry
Alles moet wel volgens jouw manier he.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
oh ja, je hond zo aankleden is volwassen gedrag, begin maar niet over volwassen,want je hebt nog veel te leren in het leven. Er werd nl naar een bron gevraagd en die heb ik gegeven, zelf zoeken is schijnbaar uitgestorven,alles moet aangeleverd worden op een zilveren schaal!
nee hoor, maar als er had gestaan ik heb mij rot gezocht op het inet en kan nergens jouw bewering vinden, heb je a.u.b. een bron? Dan had ik die heus wel gegeven,maar op alleen een post van "bron?" is het antwoord er ook na.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:23 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Alles moet wel volgens jouw manier he.Beetje nare trekjes.
Met honing vang je meer vliegen dan met azijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee hoor, maar als er had gestaan ik heb mij rot gezocht op het inet en kan nergens jouw bewering vinden, heb je a.u.b. een bron? Dan had ik die heus wel gegeven,maar op alleen een post van "bron?" is het antwoord er ook na.
Wtf.. geen disrespect naar je tante, maar ik weet zeker dat ze zich in haar graf zou omdraaien als ze wist dat je haar voor je belachelijke karretje zou spannen..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:46 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Niet voor niets is mijn tante in 1997 geliquideerd door Jelle vander V. in opdracht van een NGO en de Nederlandse en Amerikaanse overheid.
Je hebt je zeker nooit verdiept in onderzoeksresultaten over mobiele telefonie en gezondheid?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:43 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Mobiele telefoon heb ik niet, we hebben alleen een vaste lijn thuis. Ook wel lekker rustig als je op bezoek bent bij vrienden en je hebt geen telefoon bij je die elke 25 minuten afgaat.
Mobiele telefoons veroorzaken ook hersenkanker, dus beter heb je zo'n mongool apparaat niet.
en in het big-pharma topic heb ik een korte samenvatting van dat artikel gegeven, geen excuus meer om het niet te lezen!quote:Op zondag 5 juni 2011 10:26 schreef Gray het volgende:
[..]
Je hebt je zeker nooit verdiept in onderzoeksresultaten over mobiele telefonie en gezondheid?
In het wetenschapskatern van de Volkskrant van dit weekend staat een overzicht, wellicht nuttig om te lezen eer je de volgende keer met geboorte-afwijkingen wil schermen.
Maar in de tussentijd heb je wel met je domme hoofd de discussie lopen saboteren.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:17 schreef Tism het volgende:
[..]
Bedankt voor de feedback, nu weet ik weer hoe het precies zit, nu moet ik alleen nog ff daadwerkelijk het vertrouwen vinden in de gemeentelijke data opslag systemen en de soevereiniteit en de waarheid, dat is fokking lestig!..
Er zijn ook onderzoeken geweest waarbij is aangetoond dat er wel degelijk mutaties en beschadigingen in cellen ontstaan door langdurig gebruik van mobiele telefoons.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:26 schreef Gray het volgende:
[..]
Je hebt je zeker nooit verdiept in onderzoeksresultaten over mobiele telefonie en gezondheid?
In het wetenschapskatern van de Volkskrant van dit weekend staat een overzicht, wellicht nuttig om te lezen eer je de volgende keer met geboorte-afwijkingen wil schermen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |