had ik maar zoveel machtquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En sharr een probleem aanpraten
pffquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:02 schreef Stiffler1988 het volgende:
Zeker fijne muziek.
Wat Stok zei, zin om te blowen![]()
Thumbs up natuurlijkquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:02 schreef -Datdus- het volgende:
rate deze dj!
[ link | [url=http://beyondsimple.nl/vote/good.png[/img][/url][img]http://beyondsimple.nl/vote/bad.png]afbeelding ]
Dm voor reset van de counter.
Waarom is dat nu meteen weer onze schuld?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:02 schreef Viro het volgende:
Wel een vraagje: hoe hebben jullie outpost van de stream gekregen?
Eigenlijk moeten we een reggae-uurtje hebbenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:02 schreef Stiffler1988 het volgende:
Zeker fijne muziek.
Wat Stok zei, zin om te blowen![]()
Pagina refreshen, had ik net ookquote:
Dat zeg ik niet, vind het knap van julliequote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom is dat nu meteen weer onze schuld?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we een reggae-uurtje hebben
Die van ONZ-radio werkt inderdaad wel. Deze niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:05 schreef 129383 het volgende:
waar kan ik een stream vinden die m'n pda hapt
wat is dit voor kinky kapperquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
2 uur wachttijd bij de kapper wtf
Dan maar de stad in!
schaamhaar en borsthaar ook meteen laten doen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
2 uur wachttijd bij de kapper wtf
Dan maar de stad in!
Ik zou het niet weten. Volgens mij heeft niemand daar schuld aan?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, vind het knap van julliealleen wil ik weten hoe
QFTquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:06 schreef MarkM het volgende:
[..]
Die van ONZ-radio werkt inderdaad wel. Deze niet.
Jep doet het weerquote:
Brazillianquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
schaamhaar en borsthaar ook meteen laten doen?
Oeh waxenquote:
het blijkt wel een kutkapper te zijn whehehequote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
gel tussen je benen en een scheiding op je borstquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat komt wel joh! Het is pas je eerste keer en het gaat primaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:07 schreef Dhaha het volgende:
moet nog een beetje oefenen met de overgangen
Dit! de muziek is lekker, prodigyquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt wel joh! Het is pas je eerste keer en het gaat prima
Gewoon F5'en.quote:
Ik speel met VLC, en daar ging ie opeens verderquote:
FUUUUquote:
Mijn VLC ding werkt niet, dan vraagt ie om een inlog...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik speel met VLC, en daar ging ie opeens verder
Zag alleen niets van buffer oid
nu weer goed?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:10 schreef Viro het volgende:
Dhaha ff reconnecten, zat een ghost op de stream
jaquote:
Hier wordt niks gevraagdquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mijn VLC ding werkt niet, dan vraagt ie om een inlog...
jepquote:
Okquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zo goed als ja, dit is de oplossing
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:12 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ok. Dan weet ik dat ook weer. Hier gaak denk ook is naar luisteren
Best wel ja!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:16 schreef Dhaha het volgende:
Dit vond ik een bazenovergang, al zeg ik het zelf
ik moest tcpmp installeren en dan de ip handmatig invoeren opnieuw opstartenquote:
Ach , zolang het nu werkt is t allemaal goed.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:17 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik moest tcpmp installeren en dan de ip handmatig invoeren opnieuw opstarten
enzoNu doet ie het
je snapte me niet hequote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:19 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ach , zolang het nu werkt is t allemaal goed.
Is de moeite ook niet voor niks geweest
Ditquote:
Trek je wel mensen meequote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:24 schreef Dhaha het volgende:
zal ik ook weer prankcalls gaan doen op de radio? net als in de goede oude begintijd van ONZ radio
alles magquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:24 schreef Dhaha het volgende:
zal ik ook weer prankcalls gaan doen op de radio? net als in de goede oude begintijd van ONZ radio
Ik zeg doen !quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:24 schreef Dhaha het volgende:
haahaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:24 schreef Dhaha het volgende:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:24 schreef Dhaha het volgende:
hoe doe je zoietsquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:24 schreef Dhaha het volgende:
hoi ik ben peter..seliequote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Openemen, bellen, gek doen en weer ophangen
Of live via skype
Oooh ja! Dat deed ik vroeger met vriendinnen, mensen bellen en met een Turks accent naar de advertentie van 2e hands ondergoed op marktplaats vragenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Of live via skype
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooh ja! Dat deed ik vroeger met vriendinnen, mensen bellen en met een Turks accent naar de advertentie van 2e hands ondergoed op marktplaats vragen
omgquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Koelkast had een keer meneer Aart Appel gebeld
Die pizzeria bellen wat Koelkast deedquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Of live via skype
ik ken iemand die heet slhetquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Koelkast had een keer meneer Aart Appel gebeld
We kunnen toch ook zelf wat leuks verzinnen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die pizzeria bellen wat Koelkast deed![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Godver
Een vriendin van me kent een turks meisje die heet Eylül ofzo_____________
we vragen bij de alberthein om een dambordquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
We kunnen toch ook zelf wat leuks verzinnen?
jazeker welquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
We kunnen toch ook zelf wat leuks verzinnen?
meneer de leeuwquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:35 schreef Dhaha het volgende:
er komt zo een prankcall aan naar de dierentuin
ik heb een klacht..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:35 schreef Dhaha het volgende:
er komt zo een prankcall aan naar de dierentuin
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:32 schreef Samzz het volgende:
Damn... Fucking 6 voetbalvelden natuurgebied kwijt door een vermoedelijk aangestoken brand
er komen ook nieuwequote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
Deze had ik al gehoord in z'n topic
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:40 schreef Stokstaart het volgende:
je moet eigenlijk een vriend bellen en doen alsof je van het CBR bent en dat zn rijbewijs wordt ingetrokken
Ik vind dat klote, ik kwam erg graag in dat gebiedquote:
je moet eigenlijk een vriend bellen en doen alsof je van het CBR bent en dat zn rijbewijs wordt ingetrokken
Ik heb een heel mooi stuk aan duinen liggen 15 minuten lopen van mijn huis. Kom er vaak, weet hoe je je voeltquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat klote, ik kwam erg graag in dat gebied
Geen idee , wij hebben dat jaren geleden gedaan bij een maat die net zn rijbewijs had.Moest die opnieuw examen doen alles geloof dat hij bijna moest huilenquote:
Oh, okequote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
CBR is degene die het definitief kan intrekken.
Duinenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb een heel mooi stuk aan duinen liggen 15 minuten lopen van mijn huis. Kom er vaak, weet hoe je je voelt
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:42 schreef Stokstaart het volgende:
Geen idee , wij hebben dat jaren geleden gedaan bij een maat die net zn rijbewijs had.Moest die opnieuw examen doen alles geloof dat hij bijna moest huilen
Goshquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen idee , wij hebben dat jaren geleden gedaan bij een maat die net zn rijbewijs had.Moest die opnieuw examen doen alles geloof dat hij bijna moest huilen
quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik woon ook 10 minuten van de duinen
15 minuten van het strand![]()
Ik ben echt dol op het strandquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik woon ook 10 minuten van de duinen
15 minuten van het strand![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:45 schreef Samzz het volgende:
Ik ben echt blij met m'n jurk
[..]
Ik ben echt dol op het strandDuinen
Zee
MjaIk hou van hartjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nopes hij had een vermoeden dat zijn rijinstructeur dronk, dus wij hebben gezegd dat ivm aanhouding van zijn rijinstructeur de speciale verrichtingen ongeldig werden verklaard en daardoor het behaalde examen niet langer rechtsgeldig wasquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zo van: "We zijn een onderdeel vergeten te toetsen, dus alles moet opnieuw"
verontreinigd grond, word je niet blij als huiseigenaar, geloof mij maarquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:45 schreef 129383 het volgende:
doen alsof je Bij de gemeente werkt
en uitlegt dat "uw huis op gifgrond is gebouwd en u moet zo spoedig mogelijk melden bij uw gemeentebureau"
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:46 schreef Viro het volgende:
[..]
verontreinigd grond, word je niet blij als huiseigenaar, geloof mij maar
Dat zou ik niet zo snel doen... Dat is te ernstig om grapjes over te maken. Vind ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:45 schreef 129383 het volgende:
doen alsof je Bij de gemeente werkt
en uitlegt dat "uw huis op gifgrond is gebouwd en u moet zo spoedig mogelijk melden bij uw gemeentebureau"
zie in shoutcast dan er 12 mensen luisteren via VLC of andere media player en 3 mensen via de stream op de sitequote:Stream Status: Stream is up at 192 kbps with 15 of 5000 listeners (12 unique)
waar kan je de stand zien danquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:47 schreef -Datdus- het volgende:
rate deze dj!
[ link | [url=http://beyondsimple.nl/vote/good.png[/img][/url][img]http://beyondsimple.nl/vote/bad.png]afbeelding ]
Dm voor reset van de counter.
Ongeloofwaardig, gaat via de rechter en daar moet je bij zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:49 schreef 129383 het volgende:
of je belt dat "u failliet bent gegaan i.v.m achterstallige betalingen"
Ja... nee, dat werkt zo nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:49 schreef 129383 het volgende:
of je belt dat "u failliet bent gegaan i.v.m achterstallige betalingen"
Ik bedoel het quoten van -Datdus-quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:50 schreef Viro het volgende:
[..]
http://beyondsimple.nl/vote/
kan ook hierzo
kalmpjes doen over je kind bij Bokito op schoot danquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ongeloofwaardig, gaat via de rechter en daar moet je bij zijn
Zal het in de gaten houden en doorgeven aan 1 van de andere rooster mensenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:46 schreef Samzz het volgende:
Trouwens, ik ben er vanavond tussen 6 en 9 niet. Ik kan dus niet de roosterzaken waarnemen, dus dat moet iemand anders maar doen
Of naar een vriend bellen en zeggen dat ie uit z'n raam moet kijken. Daar sta jij dan met een molotov cocktail en gooit hem zo bij hem naar binnen!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ongeloofwaardig, gaat via de rechter en daar moet je bij zijn
Ik om 3 uurquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:51 schreef Dhaha het volgende:
sorry voor de overgang, de bel ging
wie gaat er straks, en hoe laat?
Toon komt er om drie uur inquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:51 schreef Dhaha het volgende:
sorry voor de overgang, de bel ging
wie gaat er straks, en hoe laat?
HAHAHAHHAAAAAHAAHAHAquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Of naar een vriend bellen en zeggen dat ie uit z'n raam moet kijken. Daar sta jij dan met een molotov cocktail en gooit hem zo bij hem naar binnen!
HAHHAAHAHAHAHAHAHA
quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
We kunnen ook zeggen dat hij om 3 uur de lucht in gaat
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:56 schreef Viro het volgende:
Als je niet vrolijk word van Dhaha zijn jingle weet ik het ook niet meer
Ik heb wat betersquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:56 schreef Viro het volgende:
Niks gehoordquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:56 schreef Viro het volgende:
quote:
Of de stream valt weg of zo.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:00 schreef Dhaha het volgende:
[..]
er zijn altijd mensen die een liedje niet leuk vinden
hey kerelquote:
quote:
nee volgens mij nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:12 schreef Dhaha het volgende:
maar is de naam nou echt officieel X-Raydio?
Zo gaan de geruchtenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:12 schreef Dhaha het volgende:
Het is een voorlopige naam, totdat we een betere kunnen verzinnen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:12 schreef Dhaha het volgende:
Het is een voorlopige naam anders mochten we geen reeks openenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:12 schreef Dhaha het volgende:
quote:
Je show was trouwensquote:
Niet te veel voeren he straks word ie dikquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:17 schreef Outpost76 het volgende:
Oh even wat rock en metal aan t downen voor de rock liefhebbers als Guppie aan staat. Tips van Stokstaart gekregen over de bands ed dus moet goed komen.
Als er nog meer mensen tips hebben doet ze dan ff via de pm.
Later kan ook wel, ik heb Gup gewoon op 23 gezet omdat makkelijk. Maar gisteren is dat ook gewoon verplaatst tot 1 uurquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Van 16.00 t/m 18.00 kan
en van 22.00 t/m 23.00
Die eerst tijden ga ik niet redden, zit bij de kapper en moet nog boodschappen doen, en die 2e ben ik aan het werk..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Van 16.00 t/m 18.00 kan
en van 22.00 t/m 23.00
ah ok, jammerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die eerst tijden ga ik niet redden, zit bij de kapper en moet nog boodschappen doen, en die 2e ben ik aan het werk..
win32.dll verwijderen, is het zo opgelostquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:23 schreef 129383 het volgende:
o.O m'n pc geformateerd..
geheugenkaart gewist
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
win32.dll verwijderen, is het zo opgelost
* SperzieboonToon open fireworksquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:27 schreef 129383 het volgende:
m'n ontwerp voor x-radio
[ link | afbeelding ]
Middagquote:
Middagquote:
Nu weet ik waarom mijn opa er altijd zoveel heeft liggenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:33 schreef 129383 het volgende:
95-jarige steelt condooms
Een 95-jarige man is in Den Haag om een wel heel
opmerkelijke feit gearresteerd. De bejaarde werd
betrapt toen hij een pakje condooms wilde stelen.
De man stopte in een winkel een pakje condooms
in zijn zak. Vervolgens probeerde de man weg te
rennen. Het personeel heeft de man tegengehouden en hem aan de politie
overgedragen. Op het bureau verklaarde de 95-
jarige dat hij geen idee had waarom hij de
condooms probeerde te stelen. De man is er met
een waarschuwing van af gekomen.
Kan wel kloppenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:33 schreef Samzz het volgende:
Toontje, misschien ligt het aan mij, maar als je praat klink je een stuk zachter dan de muziek...
Toonsperzieboonquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kan wel kloppen
Ik zal wat harder praten
Iets met vos en strekenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:33 schreef 129383 het volgende:
95-jarige steelt condooms
Een 95-jarige man is in Den Haag om een wel heel
opmerkelijke feit gearresteerd. De bejaarde werd
betrapt toen hij een pakje condooms wilde stelen.
De man stopte in een winkel een pakje condooms
in zijn zak. Vervolgens probeerde de man weg te
rennen. Het personeel heeft de man tegengehouden en hem aan de politie
overgedragen. Op het bureau verklaarde de 95-
jarige dat hij geen idee had waarom hij de
condooms probeerde te stelen. De man is er met
een waarschuwing van af gekomen.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom mijn opa er altijd zoveel heeft liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wil best even VDJ downloaden en wat klassiekertjes erin gooien van youtube?quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:35 schreef 129383 het volgende:
[..]Omg dat mens mogen ze afmaken van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt nog een klein half uurtjequote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik wil best even VDJ downloaden en wat klassiekertjes erin gooien van youtube?.Als het downloaden lukt hé.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:35 schreef 129383 het volgende:
[..]OpknopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
lelik, ik ga een X makenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zo heel mooi he
Maja, zit ook net 10 minuten in
Gewoon van youtube downloadenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij gaat installeren. Even wachten en dan uitvogelen hoe je youtubemuziek op de VDJ gooit
edcast gebruikenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan iemand helpen hoe je muziek van youtube afspeelt op vdj?
Gewoon downloaden als mp3, in een mapje zetten en in vdj zettenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan iemand helpen hoe je muziek van youtube afspeelt op vdj?
of ditquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gewoon downloaden als mp3, in een mapje zetten en in vdj zetten
Kallem anquote:
Na dat prachtige nummer van gisteren? Nooitquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Na dat prachtige nummer van gisteren? Nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |