Sorry maar of iemand "geld" heeft, lees je niet af aan een telefoon. Daarvoor zijn smartphones tegenwoordig veel te normaal. Da's net zo iets als zeggen dat iemand geld heeft omdat 'ie in een VW rijdt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:41 schreef Sjebbige het volgende:
Al moet ik erbij vermelden dat de hele wereld tegenwoordig om status draait. Met geld kom je namelijk echt overal. Degene die dat niet begrijpen wil, leeft echt onder een steen.
Macht? We hebben het over een fucking telefoonquote:
Zeker van retor geleerd om de context te verdraaien?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Macht? We hebben het over een fucking telefoon
Inderdaad, al die hippies en alternatievelingen op Pinkpop beseffen vaak ook niet dat ze op een van de meest commerciele festivals in Nederland staan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
Net zoals al die alto's die niks moet hebben van 'conformeren' en ondertussen de meest conformistische kledingstijl hebben.
Leg uit? Misschien heb ik gemist dat het hier over een telefoon gaat? Dat het in het 'echte' leven over geld en macht gaat snapt iedereen, maar wat heeft dat met een telefoon te maken?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:43 schreef OEM het volgende:
Zeker van retor geleerd om de context te verdraaien?
Leg uit joh! Wat mis je zoal?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:40 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen dat hij slecht is, meer gehandicapt.
Haal die stront dan eens uit je ogen: "Al moet ik erbij vermelden dat de hele wereld tegenwoordig om status draait." De hele wereld is wat anders dan een telefoon.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:46 schreef Catbert het volgende:
[..]
Leg uit? Misschien heb ik gemist dat het hier over een telefoon gaat? Dat het in het 'echte' leven over geld en macht gaat snapt iedereen, maar wat heeft dat met een telefoon te maken?
Ik plaats jou nergens in. Interesseert me geen fuck wie of wat jij bent.quote:En ik vind het wat sneu dat je mij, omdat ik niet 'tegen' Apple ben door jou automatisch in het 'pro' Apple kamp geplaatst wordt. Dan heb je wel een enorm beperkt blikveld.
Sneuheid kent vele gradatiesquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:50 schreef Deimos000 het volgende:
Ik moet hier gewoon gepost hebben![]()
Wat een sneu topic.
thanksquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:50 schreef Deimos000 het volgende:
Ik moet hier gewoon gepost hebben![]()
Wat een sneu topic.
Nee, het ging over iPhone.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:54 schreef OEM het volgende:
Plaatjes? Ow, fuck, het ging hier om iPhone. OSX ook goed?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad, je zou er maar zo mee bezig zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:57 schreef Sjebbige het volgende:
hehe nice pics! Moet altijd lachen als ik zie hoeveel apple-haters en apple-haatpics er bestaan!
iPhone, iMac, allemaal 1 pot natquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:57 schreef Wootism het volgende:
[..]
Nee, het ging over iPhone.
Je bent een misplaatst persoon met je autistische reacties.
Dat klopt helemaal!quote:
Nee dat is de persoon verantwoordelijk voor het succes van Apple, jeweetwel waar alle overige fabrikanten en developers nu kopietjes van trekken....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |