Inclusief cadansmeter?quote:Op zondag 5 juni 2011 11:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
90 volgens kieskeurig.. Maar had het maar gezegd, mijn 705 mag eruit voor een 800.
Ik dacht dat er in Groningen alleen boerderijen stondenquote:Op zondag 5 juni 2011 11:12 schreef Freddeh het volgende:
Het is echt een grote ghetto daar in Beijum. De enige blanke (no offense) die in heel de flat woont is m'n zus. Ik snap niet wat ze daar nog te zoeken heeft, ik was er allang weg geweest. Dik ¤500 voor een 3 kamer appartement die niet door de verhuurder wordt onderhouden, in een ghetto waar niemand zich veilig voelt en altijd 3 verschillende muziekstijlen door elkaar te horen zijn.
Blij dat ik het nog trof, hoewel Selwerd ook niet meer is wat het was toen ik vertrok.
quote:Op zondag 5 juni 2011 12:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik dacht dat er in Groningen alleen boerderijen stonden
Ik zou er eerlijk gezegd direct voor tekenen, helaas is dit ook in Groningen (tenminste op fietsbare afstand van de stad) niet te betalen...quote:Op zondag 5 juni 2011 12:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik dacht dat er in Groningen alleen boerderijen stonden
Wij kunnen op alleen mijn salaris ook geen boerderij kopen hoor. Zit een flinke constructie achter waardoor we met 4 inkomens een boerderij kunnen kopen ergens in het noorden. Woensdag even kijken in Appelscha, als dat hem niet wordt weet ik het ook even niet meer, want dat zijn we toch een beetje door de betaalbare opties heen.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:29 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik zou er eerlijk gezegd direct voor tekenen, helaas is dit ook in Groningen (tenminste op fietsbare afstand van de stad) niet te betalen...
Helaas moet ik bekennen dat ik ook maar gewoon in een Groningse/Hoogkerk vinex wijk woon...
Je gaat een sekte beginnen?quote:Op zondag 5 juni 2011 12:46 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Wij kunnen op alleen mijn salaris ook geen boerderij kopen hoor. Zit een flinke constructie achter waardoor we met 4 inkomens een boerderij kunnen kopen ergens in het noorden. Woensdag even kijken in Appelscha, als dat hem niet wordt weet ik het ook even niet meer, want dat zijn we toch een beetje door de betaalbare opties heen.
quote:
Soort Thomashuis dus? Zorguitvinding van de eeuwquote:Op zondag 5 juni 2011 12:52 schreef Freddeh het volgende:
[..]Fantastisch, die had ik nog niet gehoord.
Nee, het wordt een woonvorm van 4 huishoudens waarvan 1 permanent in een rolstoel zit, en 3 kinderen met autisme/adhd hebben. Grote boerderij die wordt opgesplitst in 4 woningen waardoor je makkelijk de zorg voor die 'problemen' kan overnemen wanneer nodig, en je toch je eigen plekje hebt. Komt er op neer dat je eigenlijk in een rijtjeswoning zit, die eruit ziet als een boederij en je bent iets closer met je buren dan je in de gemiddelde straat bent. De meeste gemeentes zijn overigens ook wel te porren voor zulke projecten omdat het hun op lange termijn ontzettend veel geld scheelt i.v.m. zorg die uit huis wordt geregeld in plaats van uit de gemeentelijke potjes.
Heeft idd wel wat van een Thomashuisquote:Op zondag 5 juni 2011 13:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Soort Thomashuis dus? Zorguitvinding van de eeuw![]()
Twijfel nog of ik ga fietsen zo. Had vandaag eigenlijk een wat langere tocht in de planning maar geen zin om in de regen te fietsen..
Nog een Delfzijlster! Alhoewel ik nu nog steeds in Vinkhuizen ben blijven hangen.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:12 schreef Freddeh het volgende:
lol
Ik ben in Delfzijl geboren, heb 16 jaar in Uithuizermeeden gewoond, daarna tot m'n 22e in Selwerd en nu al bijna 7 jaar in Dordrecht. In heel m'n leven heb ik nog nooit op een boerderij gewoond, hooguit er tegenover.
Gelukkig maar, succes met dit project!!quote:Op zondag 5 juni 2011 14:32 schreef Freddeh het volgende:
Deze vloer en ik zie dat de keuken waar het om gaat niet in de Funda foto's staat. Kan wel kloppen want er is al iemand van onze groep geweest en heeft al wat foto's gemaakt.
De keuken die jij laat zien blijft er ook echt in zitten hoor. Zodra iemand roept dat die eruit gaat word ik woest.
't Is zeker mooi fietsen daar, maar wel erg vlak. Of iemand anders moet van omgeving Appelscha nog wat heuvelachtige plekken weten, ik sta er voor open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |