Zit er waarschijnlijk geen codering op.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:33 schreef ursel het volgende:
Is het puur toeval dat mijn Lidl hartslagband werkte op mijn VDO fietscomputer en vice versa of lopen die winkeliers maar wat te lullen?
ga je geen spijt van krijgenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:08 schreef ursel het volgende:
En waar kan ik binnen 1 week een hartslagband vinden zonder codering?
Misschien wel goed excuus om nu maar die edge eens te gaan halen
Ik zou er wel spijt van krijgen. Ik moet geen GPS-gebaseerde snelheid, kaarten kosten een vermogen, touchscreens werken niet en ik zou continu bang zijn dat-ie gejat wordt of op de grond flikkert of kapot gaat van een paar droppels regenquote:
Gewoon vaker komen posten, dan blijf je wat meer op de hoogtequote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:43 schreef SuperWeber het volgende:
Pffffffffffffffffff... Waarom laten jullie mij een half topic in één keer lezen
@Freddeh, gezellig dat je morgen naar Groningen komt... Kom je nog gezellig langs voor een bakkie?
Bobshop.de? Ben ik ook wel benieuwd naar, wil daar over 10kg ook een kledingsetje bestellenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:58 schreef hetsjhokleek het volgende:
Heeft iemand een idee wat de levertijden zijn van Bob fietsshop? Wil namelijk een shirtje + broek van Androni bestellen.
Zal wel hetzelfde zijn als de wielen van 2010. En 2009, 2008, 2007, 2006, 2005.. beetje achterhaald allemaal, te zwaar voor de stijfheid/sterkte, matige lagers en body. Alles relatief natuurlijk, krijg je ze gratis ipv Aksiums op je nieuwe fiets: altijd doen. Moet je er 300 euro of meer voor betalen, dan zijn er betere alternatieven.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:39 schreef Yankee het volgende:
Iemand ervaring met Cosmic elite 2011 wielen?
Die van mij kost nu 130e. Zit hartslagmeter bij, hoef je geen kaarten te kopen, navigatie gaat doormiddel van het volgen van een lijn. Actuele snelheid heb ik mijn kmtellers voor. Zeer mobiel want een horloge, kan er mee hardlopen, fietsen, wandelen, intervaltraining op programmeren etc etc.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:07 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ik zou er wel spijt van krijgen. Ik moet geen GPS-gebaseerde snelheid, kaarten kosten een vermogen, touchscreens werken niet en ik zou continu bang zijn dat-ie gejat wordt of op de grond flikkert of kapot gaat van een paar droppels regenEn tot de conclusie komen dat ik met mijn telefoon 80% van de functionaliteit kan benaderen.
hmm dat dacht ik al. Ik ben opzoek naar een fietsje voor iemand en wil eigenlijk Fulcrum 3 wielen bij die fiets regelen. Die kan ik dan mooi zelf houdenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:01 schreef eentwee het volgende:
[..]
Zal wel hetzelfde zijn als de wielen van 2010. En 2009, 2008, 2007, 2006, 2005.. beetje achterhaald allemaal, te zwaar voor de stijfheid/sterkte, matige lagers en body. Alles relatief natuurlijk, krijg je ze gratis ipv Aksiums op je nieuwe fiets: altijd doen. Moet je er 300 euro of meer voor betalen, dan zijn er betere alternatieven.
- GPS snelheid werkt uitstekend, verder zit er ook een snelheidssensor bij die corrigeert zodra je in het bos werkt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:07 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ik zou er wel spijt van krijgen. Ik moet geen GPS-gebaseerde snelheid, kaarten kosten een vermogen, touchscreens werken niet en ik zou continu bang zijn dat-ie gejat wordt of op de grond flikkert of kapot gaat van een paar droppels regenEn tot de conclusie komen dat ik met mijn telefoon 80% van de functionaliteit kan benaderen.
Op Ebay heb ik van de week nog een 48-er Bioracer frame gezien.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:54 schreef Yankee het volgende:
Ik ben opzoek naar een racefietsje framemaat 50 met minimaal shimano 105. Iemand van jullie toevallig nog een mooie aanbieding gezien?
ok, voor ultra-fietsers is dat misschien iets andersquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:20 schreef ultra_ivo het volgende:
Niet helemaal. Rij je langere tijd zonder dat je een stopcontac tegen komt dan is de Vista of de Oregon de betere keuze. Of je moet al allerhande kabels gaan leggen via een electronisch koppelstukje naar je naafdynamo.
Zonda's ook niet? Je kunt die cosmics natuurlijk ook proberen te verkopen. Je zult er geen 300 euro voor vangen maar Mavic is nog altijd een grote naam met een goede reputatie bij veel recreanten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:08 schreef Yankee het volgende:
[..]
hmm dat dacht ik al. Ik ben opzoek naar een fietsje voor iemand en wil eigenlijk Fulcrum 3 wielen bij die fiets regelen. Die kan ik dan mooi zelf houden.........alleen beetje jammer dat Rose geen fulcrum heeft
Max 500 euro voor een optimaal effect toch?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:53 schreef eentwee het volgende:
[..]
Zonda's ook niet? Je kunt die cosmics natuurlijk ook proberen te verkopen. Je zult er geen 300 euro voor vangen maar Mavic is nog altijd een grote naam met een goede reputatie bij veel recreanten.
Kun je anders niet proberen voordelig te upgraden naar, zeg, Shimano RS80 50CL? Die zijn daar los relatief goedkoop terwijl de Cosmic Elites juist relatief duur zijn. Als ze dan een voordelige upgradeprijs maken kan het een heel goede deal zijn. Alleen had jij al carbon wielen he?
Wat is eigenlijk het verschil tussen Neutron's en Zonda's? Zit niet veel verschil in prijs. Vind zelf de Neutron's wel erg mooi..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:53 schreef eentwee het volgende:
[..]
Zonda's ook niet? Je kunt die cosmics natuurlijk ook proberen te verkopen. Je zult er geen 300 euro voor vangen maar Mavic is nog altijd een grote naam met een goede reputatie bij veel recreanten.
Kun je anders niet proberen voordelig te upgraden naar, zeg, Shimano RS80 50CL? Die zijn daar los relatief goedkoop terwijl de Cosmic Elites juist relatief duur zijn. Als ze dan een voordelige upgradeprijs maken kan het een heel goede deal zijn. Alleen had jij al carbon wielen he?
Niet iedereen rijdt 600 km aan een stuk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:20 schreef ultra_ivo het volgende:
Niet helemaal. Rij je langere tijd zonder dat je een stopcontac tegen komt dan is de Vista of de Oregon de betere keuze. Of je moet al allerhande kabels gaan leggen via een electronisch koppelstukje naar je naafdynamo.
Ik soms zelfs 2quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:23 schreef jpjedi het volgende:
Geloof het of niet maar 15uur rijd ik een week mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |