Het jammere van dit soort hypes, is dat het zo massaal overgenomen word, zonder dat mensen begrijpen waar het voor is. Heb wel eens een Civic gezien met ook zo'n hele waslijst aan bekende merken in de tuningscene....keek ik achter de auto: Geen motul uitlaat te zien. In het interieur zag ik standaard stoelen met alleen een aftermarker WRC-handremhoesje, maar een Sparco racestoel schitterde door afwezigheid. Het ding stond op Bridgestones, maar in het "boodschappenlijstje" stond dus wel Falken......blijkbaar heeft die persoon het boodschappenlijstje dus iets te letterlijk genomen
Wees dan verdorie eens iets origineler.. *In het algemeen gesproken.... niet om iemand hier in het topic direct aan te vallen* Stickerbomben is misschien nu wel in, maar na een tijdje is het achterhaald en totaal niet cool meer. Dan zie je bijvoorbeeld weer een kneus in aftandse Tigra rijden met z'n hele motorkap vol...en jouw stickerbomb-project is definitief geassocieerd met dat lelijke hok.... Dat vind ik zo zonde aan al die hypes. Ook van die vreselijk misplaatste achtervleugels doen afbreuk aan de exemplaren die wel goed geplaatst zijn....
Wat ik bijvoorbeeld nu een leuk voorbeeld vind, zijn de chrome-line auto's in Gran Turismo 5 op de PS3 ! Maar dan ipv GT bijvoorbeeld het merk logo, of in het geval van een Golf of BMW 3 serie, het type auto... R32 of M3 :
![gran-turismo-5-chromeline-cars-3.jpg]()
Moeilijk te zien, maar op de flank staat het GT-logo, de strepen zijn ook chroom uitgevoerde stickers (of gespoten). Het effect is best apart, zeker de letters op de zijkant. Vergt wel wat fingerspitzengefuhl om die stickers goed en recht op auto te plakken !

De strepen zijn ook niet echt hip meer... sinds de ST versies van Ford EN de Dodge Viper zijn die streepjes ook lukraak op elke auto geplaatst...terwijl elk merk in de autosport een beetje zijn eigen stijl striping heeft... Ford GT strepen op een Peusj 106... ja erg tof natuurlijk
Edit: Ik was bijna de Dodge Viper vergeten... ook dat was een grote inspriratiebron voor streepjes over allerlei auto's.
[ Bericht 8% gewijzigd door Meike26 op 06-06-2011 17:12:49 ]