Het geval staat me nog bij maar geen idee meer hoe ie heetquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:35 schreef MREn het volgende:
In februari 2011 kwamin opspraak vanwege mogelijk plagiaat in zijn proefschrift waarop hij in 2007 summa cum laude aan de rechtenfaculteit van de universiteit Bayreuth promoveerde. In februari van 2011 is hem de titel "Doctor" ontnomen door de Universiteit van Bayreuth. Op 1 maart verklaarde hij zijn ontslag als defensieminister. Drie dagen later gaf hij ook zijn zetel in de Bondsdag op.
Zo'n naam is ook niet al te gemakkelijk, hij heet Karl-Theodor Maria Nikolaus Johann Jacob Philipp Franz Joseph Sylvester Freiherr von und zu Guttenberg.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:38 schreef lubje25 het volgende:
Het
[..]
Het geval staat me nog bij maar geen idee meer hoe ie heet
Ik ben het met je eens, het leert je wel om goede onderzoeksvragen te stellen die in een dergelijk aantal woorden zijn te beantwoorden, maar als ze zelf een onderzoeksvraag geven - dan kan de een het gewoon in veel minder woorden goed doen dan de ander.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:38 schreef MREn het volgende:
Kansloos zo'n woordenrichtlijn, krijg je alleen maar geblaat door.
Ik lees liever een stuk van 10 pagina's met hoge informatiedichtheid dan 20 pagina's gelul. Maar goed, ik geef ook puntaftrek voor slecht taalgebruik
Ook leuk: groepswerk laten doen en dan zien dat ieder individueel een stuk heeft geschreven en de onderlinge samenhang totaal mist.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:41 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, het leert je wel om goede onderzoeksvragen te stellen die in een dergelijk aantal woorden zijn te beantwoorden, maar als ze zelf een onderzoeksvraag geven - dan kan de een het gewoon in veel minder woorden goed doen dan de ander.
Stand deeltje 2226:quote:
Groepswerk lukt bij mij altijd wel goed om het een geheel te maken. 'Dit betekent' maak ik me ook nog wel eens schuldig aanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:44 schreef MREn het volgende:
[..]
Ook leuk: groepswerk laten doen en dan zien dat ieder individueel een stuk heeft geschreven en de onderlinge samenhang totaal mist.
En hoe vaak er wel niet 'dit betekend' wordt geschreven. En dat op universitair masterniveau
Hoewel ik voor eigen verantwoordelijkheid ben, heb ik het ook wel eens gepresteerd om één groepslid een 7 te geven en de andere twee een 4, was anders zo zonde van zijn goede werk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:46 schreef Baszh het volgende:
[..]
Groepswerk lukt bij mij altijd wel goed om het een geheel te maken. 'Dit betekent' maak ik me ook nog wel eens schuldig aan.
Dat mag toch?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:48 schreef MREn het volgende:
[..]
Hoewel ik voor eigen verantwoordelijkheid ben, heb ik het ook wel eens gepresteerd om één groepslid een 7 te geven en de andere twee een 4, was anders zo zonde van zijn goede werk.
Maar niet doorvertellen
Inderdaad.quote:
Een paar internationaal bekende partijen van dubieus allooi opnoemen, is toch wel te doen?quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 03:15 schreef Baszh het volgende:
Sweden Democrats, Movement for a better Hungary, Front National?
Met de Zweden van Baszh niet, maken onze helden van PVV de drie vol.quote:
Geloof het of niet, maar de SGP rekent zich tot de fractie van 'Europa van Vrijheid en Democratie' in het EP.quote:
ik had de vraag ff verkeerd begrepen, kwam er te laat achterquote:Op vrijdag 3 juni 2011 03:27 schreef MREn het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar de SGP rekent zich tot de fractie van 'Europa van Vrijheid en Democratie' in het EP.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 03:27 schreef MREn het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar de SGP rekent zich tot de fractie van 'Europa van Vrijheid en Democratie' in het EP.
Nee, het is een vrij beschamende geschiedenis geweest.quote:
Das vrij pijnlijk idd, geen idee wie.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 03:56 schreef MREn het volgende:
Deze persoon kreeg de schemerlamp van Ratko Mladic.
vanaf 2:30quote:Op vrijdag 3 juni 2011 04:02 schreef Stormqueen het volgende:
Karremans.
Lang leve mijn stage tijdens de Screbrenica-enquete
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
ik copy/paste nooit vragen, ik formuleer ze altijd zelfquote:Op vrijdag 3 juni 2011 04:39 schreef Baszh het volgende:
Ik wil het controleren en dan kom ik via google gewoon bij dit topic uit
Weer bij de club waar hij ooit begon als 17-jarige.quote:
Stand deeltje 2226:quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:53 schreef Gillingham het volgende:
Omdat hij anders niet met zijn Amerikaanse vriendin mocht trouwen.
Saus.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:08 schreef Gillingham het volgende:
Wat is 'mole' als we het over eten hebben?
quote:
quote:
quote:
MREn +1quote:
Maakt niet uit, De Hennies was wat ik zocht.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:17 schreef Da_Sandman het volgende:
De Hennies... Maar hoe Hennie en Hennie verder heten...
Ik zit echt zonder inspiratiequote:
En die schrijft af en toe vast wat antwoorden op zodat ik altijd een voorraadje vragen kan bedenken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:33 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik ook, daarom verleen ik MREn voorrang.
De Matroosquote:
Hoewel het op hetzelfde neer komt, is de definitie volgens mij i2 = -1quote:
Beetje voorspelbaar en voor jou een eitje.quote:
Het is warm hè?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:28 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Beetje voorspelbaar en voor jouw een eitje.
(Leon Edward Panetta (born June 28, 1938) is the current Director of the Central Intelligence Agency,)quote:
Ja, doe maarquote:
Die niet, wel een Nederlands televisiepresentator.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:13 schreef MREn het volgende:
Bekend gezicht...
Is het die presentator van RTL Z?
Dat is inderdaad nummer 2.quote:
En dat is inderdaad de persoon op de foto en presentator nummer 3.quote:
Gister zeker ook De Grote Geschiedenis Quiz gekeken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:50 schreef Yankee het volgende:
De "originele" bananenrepubliek was. Gedurende een groot deel van de negentiende en twintigste eeuw was de United Fruit Company (het huidige Chiquita) een politieke factor van betekenis. De United Fruit Company kreeg de bijnaam "de Octopus" omdat het bedrijf zich regelmatig met de politiek van het land bemoeide. In 1910 huurde de United Fruit Company zelfs een groep criminelen uit New Orleans in om de regering omver te werpen, omdat deze te hoge belastingen zou rekenen.
?
Nee, nu via uitzendinggemistquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:04 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Gister zeker ook De Grote Geschiedenis Quiz gekeken.
Het Nederlandse woord volstaat. Maar het Griekse mag natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:12 schreef HilarityEnsues het volgende:
Heten ze niet "aten" of zo? (Typisch puzzelwoord.) In ieder geval bepalen ze je (nood)lot.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:12 schreef HilarityEnsues het volgende:
Heten ze niet "aten" of zo? (Typisch puzzelwoord.) In ieder geval bepalen ze je (nood)lot.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |