Je klanten zullen je aanbiddenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
oma een hartverzakking.
Oom van me die thumbs up geeft
Hahaha mijn vervloekte voorstellingsvermogen, wat doe je?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:44 schreef Barbusse het volgende:
En hij heeft het geld niet om mijn investering terug te betalen, dus moet hij zijn kroeg maar afstaan voor mijn andere investeringen. *zou ik voor de 12e nog wat crackhoertjes kunnen regelen voor de show?*
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat minipuber en huppelkind dan naar haar toerennen: OMAAAAAAAAAAA
Ik zeg doen!!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:44 schreef Barbusse het volgende:
En hij heeft het geld niet om mijn investering terug te betalen, dus moet hij zijn kroeg maar afstaan voor mijn andere investeringen. *zou ik voor de 12e nog wat crackhoertjes kunnen regelen voor de show?*
9 uur moet ik weer fris en fruitig in de winkel staanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Tussen 8:30 en 11:30 komen ze mn wasmachine brengen
Rond 10:00 is mn ex hier
Wtf doe ik nog wakker?
Oh ja jij gaat mij om 7 uur wakker whatsappen hequote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
9 uur moet ik weer fris en fruitig in de winkel staan
Als dat zou kunnenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg doen!!
Er is dan vast wel 1 single mom daar die zich direct bij je aanmeld
Als het kan van die jonge russische meisjes, met verschrikte ogen en blauwe plekken overalquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha mijn vervloekte voorstellingsvermogen, wat doe je?
Jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja jij gaat mij om 7 uur wakker whatsappen he
Waarom vraag je dat aan mij?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als het kan van die jonge russische meisjes, met verschrikte ogen en blauwe plekken overal
Je wil van haar af hequote:
Dat kan. 1000 euro. Krijg je er eentje met visum.quote:
Omdat jij uit de Balkan komt, dus jij hoort ook bad-ass te zijnquote:
Nee hij heeft een single mom met kutkoter in de kroeg waar ie vanaf wilquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan. 1000 euro. Krijg je er eentje met visum.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat jij uit de Balkan komt, dus jij hoort ook bad-ass te zijn
Je zit wat ver weg voor mij en MissB schatquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, kan ik haar niet ruilen tegen een andere alleenstaande moeder als vaste klant
Ja maar, ik wil haar gezeik niet meer aanhorenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je zit wat ver weg voor mij en MissB schat
En vergeet de foto's nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar, ik wil haar gezeik niet meer aanhoren
Ook echt met koter in de kroeg?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hij heeft een single mom met kutkoter in de kroeg waar ie vanaf wil![]()
Lol die koter zou echt jankend naar dr moeder rennen als minipuber en huppelkind voor dr staan
Ook dat kan geregeld worden. Kost wat meer dan 1000 euro echter.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar, ik wil haar gezeik niet meer aanhoren
Ja!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |