De eerste 2quote:
Rot zelf op, anders stem ik niet meer op je hoor!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Rot nou op met je verkiezingen
Ik denk dat ik er binnenkort maar eens in ga hakken toevallig
Ik ben heul aaibaar. Somsquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Rot zelf op, anders stem ik niet meer op je hoor!
WHAHAHAHA die 2dequote:
Ik ben anoniemquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:15 schreef missbehavin het volgende:
Ineens een invasie van anonieme fokkers in mijn fobo.
En niet fappen op die 2e heik wil het niet hebben, hoewel ik snap dat het moeilijk is het niet te doen.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:15 schreef missbehavin het volgende:
En niet fappen op die 2e heik wil het niet hebben, hoewel ik snap dat het moeilijk is het niet te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Als een man dat zou vragen, kreeg ie klappenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WHAHAHAHA die 2de
[..]
Ik ben anoniem![]()
En uhm ben je aangekomen?
Die vraag is denk ik ook het einde van Huppel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als een man dat zou vragen, kreeg ie klappen
Ik moet nu voor straf mn boobs laten zien aan dr.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ok, ik neem terug dat ik niet geloofde dat je aangekomen was.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:15 schreef missbehavin het volgende:
Kom je er nog goed mee weg....quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet nu voor straf mn boobs laten zien aan dr.
De vorige 2x had ze het gemist
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WHAHAHAHA die 2de
[..]
Ik ben anoniem![]()
En uhm ben je aangekomen?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De dm's met doodverwensingen vliegen nu waarschijnlijk over en weerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Die vraag is denk ik ook het einde van Huppel.
Ja dat was vals, me eerst afleiden en dan later zeggen dat er boobs warenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet nu voor straf mn boobs laten zien aan dr.
De vorige 2x had ze het gemist
Je snapt dat ik nu een shitload aan foute opmerkingen aan het inslikken ben hequote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, ineens vlogen de kilo's eraan..
Nee, I'll let this one slide. Gezien de fotoquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
De dm's met doodverwensingen vliegen nu waarschijnlijk over en weer
Jij vond FOK! belangrijkerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat was vals, me eerst afleiden en dan later zeggen dat er boobs waren
Meer mij om van te houden!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ok, ik neem terug dat ik niet geloofde dat je aangekomen was.
Ja maar die zijn naar een ander gerichtquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
De dm's met doodverwensingen vliegen nu waarschijnlijk over en weer
Bring it onquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je snapt dat ik nu een shitload aan foute opmerkingen aan het inslikken ben he
Nooit! Leugens, vuige leugens!quote:
Heb ik weer boob pics gemist?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat was vals, me eerst afleiden en dan later zeggen dat er boobs waren
Nee schat ze zijn te erg en ik wil niet dat je gezeik krijgt (dat is tevens een hint)quote:
Naar wie dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar die zijn naar een ander gericht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |