Sinds toothless server weg is is er geen ruzie meer dus wel een beetje dood nu jaquote:
XDquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:51 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Sinds toothless server weg is is er geen ruzie meer dus wel een beetje dood nu ja
ik snap niet waar iedereen heen is, heeft iedereen *opeens* een leven gekregen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:01 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Die van mij? Zo ja, nee.
Veel te rustig hier.
3 minuten in het spel, 16 ironquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:12 schreef TJV het volgende:
Probeer seed -3.14159265 eens, graaf direct naar beneden en je vind een enorme cave met zoveel resources dat je minstens een jaar bezig bent om alles eruit te halen. Jezus christus wat is dat ding groot.
Veel bezig met me muziek en overgang examens komen er aan. Daarbij lekker weer man.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ik snap niet waar iedereen heen is, heeft iedereen *opeens* een leven gekregen?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:57 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Oke ik heb nu een full iron set en alle tools iron
Ik zat na een half uur op 2 stacks goud.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:57 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Oke ik heb nu een full iron set en alle tools iron
hoeveel naar beneden? de eerste grot die je tegen kwam vond ik vrij klein eigenlijk....quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:12 schreef TJV het volgende:
Probeer seed -3.14159265 eens, graaf direct naar beneden en je vind een enorme cave met zoveel resources dat je minstens een jaar bezig bent om alles eruit te halen. Jezus christus wat is dat ding groot.
Update: Nu met roll-back mogelijkheden, voor eventuele griefers. Alles wordt gelogged.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:03 schreef einschtein het volgende:
Creative Server
94.212.146.253:25565
PM/Reply met je MC naam, niet iedereen mag bouwen. Iedereen mag wel rondlopen en de server binnengaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |