quote:This is what the pistons currently look like (may change): http://i.imgur.com/VRqvH.png They will not be called "pistons" later on, though
.. Ik snap heel dat Pistons-gebeuren niet, misschien toch maar eens inlezen.quote:
Pistons = minecraft 2.0quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:35 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
.. Ik snap heel dat Pistons-gebeuren niet, misschien toch maar eens inlezen.
wat ik van die dingen heb begrepen, zijn ze helemaal niet zo spectaculairquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:37 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Pistons = minecraft 2.0
Geweldig die dingen, ik had een self-repairing huis ermee gemaakt![]()
![]()
tnt kanon?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:42 schreef mschol het volgende:
[..]
wat ik van die dingen heb begrepen, zijn ze helemaal niet zo spectaculair
Tja, ik speel daarom ook niet echt meer op de servers. Ik ben eigenlijk de hele tijd bezig geweest met deze map.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:52 schreef TJV het volgende:
Die zijn nog erger.
Ik ben een beetje minecraftmoe, survival wordt saai na een tijdje en ik weet niets leuks te bouwen in creative...
er is een server mod beschikbaar waardoor je gewoon echte liften kan maken...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:45 schreef totalvamp het volgende:
[..]
tnt kanon?
Liften?
Geavanceerde vallen?
zijn er nogal een hoop hoor. tenzij je dat op een andere manier kan doen
Waarvan je alleen niet ziet dat je omhoog/omlaag gaat.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:03 schreef mschol het volgende:
[..]
er is een server mod beschikbaar waardoor je gewoon echte liften kan maken...
En het niet vanilla isquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:05 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Waarvan je alleen niet ziet dat je omhoog/omlaag gaat.
PS: Server is trouwens nog steeds online.
'Elevators' heet diequote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:03 schreef mschol het volgende:
[..]
er is een server mod beschikbaar waardoor je gewoon echte liften kan maken...
Je kan ook heel makkelijk lava traps maken en mensen plettenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:42 schreef mschol het volgende:
[..]
wat ik van die dingen heb begrepen, zijn ze helemaal niet zo spectaculair
Sinds toothless server weg is is er geen ruzie meer dus wel een beetje dood nu jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |