.. Hoe kan het exclusief naar de XBOX 360 gaan als 't al op de PC te spelen is?quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Om dat andere spel tegen te gaan zeker. Hoe heette dat ook alweer
Heb je het met de paar duizend over fortresscraft?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:20 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Denk je dat een miljardenbedrijf als Microsoft ook maar een neuk geeft om een indiegame die een paar duizend exemplaren (hoogstens) verkocht heeft?
Fortresscraft was het.
jaquote:Op maandag 6 juni 2011 20:20 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Heb je het met de paar duizend over fortresscraft?
Dacht dat het op het begin over minecraft ging, vond het al raar met je paar duizendquote:
Nee, die verkoopt miljoenen en daarom ziet ms er ook geld in!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:27 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Dacht dat het op het begin over minecraft ging, vond het al raar met je paar duizend
Mojang die Minecraft voor xbox gaat uitbrengen bedoel je. Microsoft betaalt ze er alleen voor.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:58 schreef koffiegast het volgende:
microsoft die minecraft voor de xbox gaat uitbrengen
Er komt een heel team bij, echt wel dat die mensen van microsoft zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:34 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Mojang die Minecraft voor xbox gaat uitbrengen bedoel je. Microsoft betaalt ze er alleen voor.
Aah de World map, had hem ook gedownload maar duurt echt veel te lang om op me server te zetten, ook als je iets met MCedit wilt aanpassen is niet te doen.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:51 schreef totalvamp het volgende:
misschien is dit een idee
http://www.minecraftforum(...)earth-updated-final/
heb hem zelf ook draaien op mijn prive servererg leuke map! (je mag de dynmap wel lenen, zodat die iig klaar is).
http://83.80.233.129:8123/
Mijn dynnmap renderpas op het is gigantisch xD
mwa je kan ook gewoon WorldEdit gebruiken ipv MCedit.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Aah de World map, had hem ook gedownload maar duurt echt veel te lang om op me server te zetten, ook als je iets met MCedit wilt aanpassen is niet te doen.
Maar de map is wel geniaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |