Nice, zou wel mooi zijn idd als je de achterkant nog iets aanpast zodat het ook op de echte lijkt.quote:
daar ga ik nog eff over brainstormen hoe ik dat ga doenquote:Op zondag 5 juni 2011 01:36 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nice, zou wel mooi zijn idd als je de achterkant nog iets aanpast zodat het ook op de echte lijkt.
Misschien een ronding maken idd..quote:Op zondag 5 juni 2011 01:39 schreef mschol het volgende:
[..]
daar ga ik nog eff over brainstormen hoe ik dat ga doenmaar das opzich niet heel veel werk (achterkant van het origineel is relatief simpel)
Whaaaat..quote:Op zondag 5 juni 2011 16:45 schreef MrEarcheese het volgende:
Dat gepraat over die cactusfarm maakte mij ook weer her-verslaafd, ben op de server van Drumpie nu bezig met een automatische cactusfarm van grofweg 12 etages hoog. Hubba bubba.
Eten maken..quote:Op zondag 5 juni 2011 16:49 schreef TJV het volgende:
Maar ik vraag me af.. wat moet ik met zoveel cactus?
hoe snel gaat dat?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:00 schreef TJV het volgende:
Mijn mushroomfarm werkt. Een lege ruimte met één redstone torch voor wat licht en een paar mushrooms planten is genoeg.
Niet snel, ik had er in eerste instantie maar 2 mushrooms instaan en na 6 uur waren het er 4.quote:
Heeft iemand ook eens bij mij gedaan bij survival, allemaal obsidian dwars door m'n farm. Kutspul is 't.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:15 schreef BroodjeHamKaas het volgende:
Jordirules loopt heel die server van Dostya te verzieken met zijn obsidian.
quote:Op zondag 5 juni 2011 18:15 schreef BroodjeHamKaas het volgende:
Jordirules loopt heel die server van Dostya te verzieken met zijn obsidian.
Wordt nog lang wachten voor 1.7 als je Notch hoort op z'n Twitter. Wel een belovende update dan; adventure update, vliegende eilanden, UI-updates.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:15 schreef JaimyLee het volgende:
Misschien komt er in 1.7 een server list, waar je dan het IP en de naam van servers kan opslaan in je multiplayer gedeelte van je launcher
waarom? je heb in princiepe nog zat plekken om te bouwenquote:Op maandag 6 juni 2011 15:08 schreef SosuaCafe het volgende:
Mensen moeten werken he.
Maybe is t tijd voor een frisse start. Nieuwe map enzo.
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op maandag 6 juni 2011 10:15 schreef JaimyLee het volgende:
Misschien komt er in 1.7 een server list, waar je dan het IP en de naam van servers kan opslaan in je multiplayer gedeelte van je launcher
Offtopic voor berend:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |