Haha...Ik moest wel twee keer kijken voor ik het zagquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:33 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
Iemand die weet waar ik deze geniale skin kan downe?
[ afbeelding ]
Gewoon de skin omdraaien in paint?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:33 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
[ afbeelding ]
Vast wel te vinden op de skindex.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:33 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
[ afbeelding ]
waarom trouwens bij het 3e blokje en niet de 2e, scheelt ruimtequote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:05 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Als je een zwevend blokje op 3 hoog naast de cactus plaatst breekt permanent het 3e stukje van de cactus af en valt op de grond. Maak een rij van cactussen met daartussen stromend water en voila. Je eigen automatische cactusfarm.
Ik had er een gemaakt op Berends' oudere server en die poepte per minuut 42 cactus uit die je zo kon oppakken bij een apart plateau.
Als je er een wil maken; op youtube zijn er heel veel te vinden.
Niks. Als de cactusblokjes tegen de cactus aanvallen zijn ze weer weg inderdaad, gewoon meer cactussen bouwen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:09 schreef TJV het volgende:
Ik ben nog bezig met mijn cactusfarm, hij werkt maar een groot deel van de blocks valt op de cactus en verdwijnt zo dus weer... Wat kan ik daaraan doen?
Goh, nu je dat zo zegt klinkt 't heel logisch inderdaad.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:12 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
waarom trouwens bij het 3e blokje en niet de 2e, scheelt ruimte
Nice, zou wel mooi zijn idd als je de achterkant nog iets aanpast zodat het ook op de echte lijkt.quote:
daar ga ik nog eff over brainstormen hoe ik dat ga doenquote:Op zondag 5 juni 2011 01:36 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nice, zou wel mooi zijn idd als je de achterkant nog iets aanpast zodat het ook op de echte lijkt.
Misschien een ronding maken idd..quote:Op zondag 5 juni 2011 01:39 schreef mschol het volgende:
[..]
daar ga ik nog eff over brainstormen hoe ik dat ga doenmaar das opzich niet heel veel werk (achterkant van het origineel is relatief simpel)
Whaaaat..quote:Op zondag 5 juni 2011 16:45 schreef MrEarcheese het volgende:
Dat gepraat over die cactusfarm maakte mij ook weer her-verslaafd, ben op de server van Drumpie nu bezig met een automatische cactusfarm van grofweg 12 etages hoog. Hubba bubba.
Eten maken..quote:Op zondag 5 juni 2011 16:49 schreef TJV het volgende:
Maar ik vraag me af.. wat moet ik met zoveel cactus?
hoe snel gaat dat?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:00 schreef TJV het volgende:
Mijn mushroomfarm werkt. Een lege ruimte met één redstone torch voor wat licht en een paar mushrooms planten is genoeg.
Niet snel, ik had er in eerste instantie maar 2 mushrooms instaan en na 6 uur waren het er 4.quote:
Heeft iemand ook eens bij mij gedaan bij survival, allemaal obsidian dwars door m'n farm. Kutspul is 't.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:15 schreef BroodjeHamKaas het volgende:
Jordirules loopt heel die server van Dostya te verzieken met zijn obsidian.
quote:Op zondag 5 juni 2011 18:15 schreef BroodjeHamKaas het volgende:
Jordirules loopt heel die server van Dostya te verzieken met zijn obsidian.
Wordt nog lang wachten voor 1.7 als je Notch hoort op z'n Twitter. Wel een belovende update dan; adventure update, vliegende eilanden, UI-updates.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:15 schreef JaimyLee het volgende:
Misschien komt er in 1.7 een server list, waar je dan het IP en de naam van servers kan opslaan in je multiplayer gedeelte van je launcher
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |