Ik vind haar niet tegenvallen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:04 schreef Omnifacer het volgende:
Die foto van Ebony die vanmiddag gepost werd is wel mooier dan ze in het echt is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:06 schreef Specularium het volgende:
Je mag in een restaurant niet met diarree werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ik zie niet wat er mis mee is bij hem...quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:08 schreef Specularium het volgende:
Snappen die kerels nou niet dat alleen Jort die krijtdingen kan hebben?
Ik vind dat hij hem prima kan hebben.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:08 schreef Specularium het volgende:
Snappen die kerels nou niet dat alleen Jort die krijtdingen kan hebben?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:12 schreef Specularium het volgende:
Kijk Lee eens zijn careface opzetten.
Alsof het weer oorlog is.
Alsof iedereen hier kijkt voor de show.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:14 schreef Schunckelstar het volgende:
wanneer komen pauw en witteman eigenlijk weer terug?
ik vind deze twee dwazen echt niet uit te zitten
Heb ik ook, zelfs tomatensoep die ik vers maak lust ik wel, maar een tomaat uit het vuistje vind ik smerig. Insane.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:13 schreef Specularium het volgende:
Ik hou eigenlijk van bijna alles wat van tomaat is gemaakt. (pasta, ketchup etc)
Alleen geen tomaten zelf.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof iedereen hier kijkt voor de show.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:13 schreef Specularium het volgende:
Ik hou eigenlijk van bijna alles wat van tomaat is gemaakt. (pasta, ketchup etc)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ookquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:13 schreef Specularium het volgende:
In Spanje (of was het Italiė) houden ze er tenminste nog een feestje mee.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:15 schreef UncleDolan het volgende:
[..]Je mist die acrobatentouch, en snappen in het algemeen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |