Hij lokt gewoon uit, en anders is het een hennie.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik moet morgen er toch ook al om half 8 uit.
Trouwens, kijk deze post eens, wat een trieste gozer is computerprobleem toch ook
Cadeau voor geslaagd zijn
jeweeeetquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:28 schreef Snuf. het volgende:
STEM VOOR SNUF. ALS PRESIDENT EN JE HEBT EEN PRESIDENT MET SUPER TALENT
Yes.quote:
Ja weet ik, maar ik heb besloten om hem te gaan negeren, want als hij weer dom gaat doen, dan ga ik TR'en, en dan komt dat bij moblo terecht en dan gaat ze (misschien) er wat aan doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik moet morgen er toch ook al om half 8 uit.
Trouwens, kijk deze post eens, wat een trieste gozer is computerprobleem toch ook
Cadeau voor geslaagd zijn
Nee, maandag pas.quote:
SNUFFFFFFFFFF.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:28 schreef Snuf. het volgende:
STEM VOOR SNUF. ALS PRESIDENT EN JE HEBT EEN PRESIDENT MET SUPER TALENT
Nooit, ik heb geen kloonquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:28 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ninja edit
Ik dacht hij is jouw kloon
We mochten geen kotsende gebaren meer naar Computerprobleem maken.quote:
Maar het is gewoon leuk om op te reagerenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik heb besloten om hem te gaan negeren, want als hij weer dom gaat doen, dan ga ik TR'en, en dan komt dat bij moblo terecht en dan gaat ze (misschien) er wat aan doen.
Nee, dat was toch AJ?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:32 schreef Joosterd het volgende:
[..]
We mochten geen kotsende gebaren meer naar Computerprobleem maken.![]()
Anders wordt Moterbloempje booz
Ik weet het mijn jongen, maar als we er niet op reageren, dan vindt hij dat niet leuk meer. En dan stopt hij vanzelf wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:33 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Maar het is gewoon leuk om op te reageren
Kamperen was fucking baas. Bier alles veel chillen heb nog een chick gehosseld zonder iets te doen (heb haar afgewezen omdat mijn vriendin lekkerder is)quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:31 schreef Etsu het volgende:
SNUF.S
N
U
F
Ik heb je gemist mijn jongen.HOE WAS KAMPEREN?
stoerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Kamperen was fucking baas. Bier alles veel chillen heb nog een chick gehosseld zonder iets te doen (heb haar afgewezen omdat mijn vriendin lekkerder is)
En voor het eerst wiet en hasj gerookt
Pics van haar en jouw vriendin, voor onafhankelijke beoordeling en conclusietrekkingquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Kamperen was fucking baas. Bier alles veel chillen heb nog een chick gehosseld zonder iets te doen (heb haar afgewezen omdat mijn vriendin lekkerder is)
En voor het eerst wiet en hasj gerookt
Same, maar ik kan me niet herinneren dat moblo cprobleem kwam verdedigen hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, computerprobleem.
Ik haat AJ niet, ik zie het meer als een grap om 'AJ' te roepen.
ECHT?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Haar handje in mijn slaapzak jeweet en toen pakte ik hem en legde hem weg
Geloof me, als ik zeg dat mijn vriendin lekkerder dan is dat zo.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:35 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Pics van haar en jouw vriendin, voor onafhankelijke beoordeling en conclusietrekking
[EXA Feedbacktopic] Waar Maraca en motorbloempje surveillerenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:36 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Same, maar ik kan me niet herinneren dat moblo cprobleem kwam verdedigen hoor
Oke.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Geloof me, als ik zeg dat mijn vriendin lekkerder dan is dat zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |