Eens, de helft werkt nog niet, doe geen moeite.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:21 schreef Muchachooo het volgende:
Het is de moeite eigenlijk niet waard, ik zie het wel werken op een tablet, maar op een pc is het echt best wel kut
Ben ik met je eens, zeker voor tablets, maar als je pc bijvoorbeeld boven een bepaald prestatie getal zou zitten, vind ik dat je dit zelf zou moeten kunnen kiezen, omdat het toch wat gemak bied, daar er nog een hoop websites zijn die het gebruiken. En anders hoop ik dat die snel over gaan naar html5quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:38 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Flash is juist uit de metro-IE gehaald vanwege performance. Want ik kan Apple geen ongelijk geven, Flash is gewoon kut. Het liefst zie ik zo snel mogelijk alles overstappen naar HTML5.
idd, het lijkt meer gericht op tablets. Ook al dat start/loginscherm als je opstart, waarbij je eerst een soort lockscreen omhoog moet trekken. Dat voelt op een desktop met alleen muis heel onnatuurlijk aan. Vermoed ook dat er voor desktops/laptops nog erg veel aangepast gaat worden. Deze preview is denk ik meer gericht op het tonen van mogelijkheden voor tablets. En dat is misschien ook wel waar het in de toekomst steeds meer naartoe gaat. Zal me niks verbazen als laptops nu ook veel vaker voorzien gaan worden van touchscreen, aangezien Windows daar nu pas echt mogelijkheden voor opent.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ik snap het idd ook niet helemaal voor een desktop inderdaad
tablets, telefoons en zelfs MP3 spelers zouden er prima mee kunnen werken denk ik..
maar een desktop?
als je een touchscreen pc hebt zou het ook nog wel kunnen...
Dit zijn enkel testen hoe het ontvangen wordt. Ze zijn nog lang niet klaar.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:15 schreef Merbaum het volgende:
Al dat commentaar dat het niet voor desktop geschikt is snap ik niet helemaal.
Als je een tablet hebt sluit je die toch aan op je desktop alszijnde bediening.
Als je geen tablet hebt gebruik je toch iet a la: http://www.apple.com/magictrackpad/ of misschien een iets geavanceerdere versie dat je kan zien waarmee je bezig bent?
Ik denk in ieder geval dat het een revolutie teweeg gaat brengen, nu alleen nog wachten totdat ze eindelijk de kernel en file-system eens grondig vernieuwen.
Launchpad op OSX lion al gezien? Falender dan zoiets kan zelfs Microsoft niet bedenkenquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:21 schreef retorbrapi het volgende:
Windows 8 is het bewijs dat Microsoft weer niks van de iPad les heeft geleerd. Een desktop OS hoort niet op een tablet, en een tablet OS hoort niet op een desktop. Een combinatie van beiden is een dubbele faal.
een tablet zou ik never nooit op een pc aansluiten op een pc als bediening, hoe onlogisch/"onnatuurlijk" wil je het hebben?quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:15 schreef Merbaum het volgende:
Al dat commentaar dat het niet voor desktop geschikt is snap ik niet helemaal.
Als je een tablet hebt sluit je die toch aan op je desktop alszijnde bediening.
Als je geen tablet hebt gebruik je toch iet a la: http://www.apple.com/magictrackpad/ of misschien een iets geavanceerdere versie dat je kan zien waarmee je bezig bent?
Ik denk in ieder geval dat het een revolutie teweeg gaat brengen, nu alleen nog wachten totdat ze eindelijk de kernel en file-system eens grondig vernieuwen.
Ja ik zie het. Maar goed het is nieuw dus dan moet je het ook haten. Standaard reactie, zie ook Gnome 3 en Unity vs Gnome 2 in de linux wereld.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmmz steeds meer mensen beginnen win8 OK te vindenen dat terwijl er eerst hele negatieve dingen de wereld werden ingesmeten
Ik vind het niet lelijk. Vraag me alleen af hoe bruikbaar het gaat zijn.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:17 schreef Devv het volgende:
De Metro Grid vormgeving vind ik overigens spuuglelijk. Vanuit het perspectief van de ontwikkelaar vind ik het overigens wel positief dat ze meer met XAML willen gaan doen.
Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar ik denk dat het even wennen is maar daarna wel prettig werkt, en in applicaties waar een muis prettiger is(zoals shooters) kan je switchen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
een tablet zou ik never nooit op een pc aansluiten op een pc als bediening, hoe onlogisch/"onnatuurlijk" wil je het hebben?
idem voor je 2de optie..
Misschien heb je hier iets aan.quote:Op zondag 25 september 2011 12:46 schreef gogosweden het volgende:
wil hem installeren in viritual box krijg ik deze melding:
[ afbeelding ]
iemand met een oplossing?
staat (bijna ) niets tussen over dat probleem wat ik hebquote:Op zondag 25 september 2011 13:00 schreef Devv het volgende:
[..]
Misschien heb je hier iets aan.
http://blogs.msdn.com/b/b(...)ual-environment.aspx
hier deden de functionaliteiten het grotendeels gewoon prima..quote:Op maandag 14 november 2011 16:17 schreef Aneurism het volgende:
Eerste indruk: Crappy vormgeving, oude functionaliteiten zoals run, user management e.d. werken nog niet goed. In Ubuntu/Virtualbox is de resolutie ook waanzinnig crap, veel valt buiten het scherm.
Gelukkig wist ik dat ik via windows + R knoppen in run kon komen, maar verder kon ik het niet vinden.
true thatquote:Ik zie de meerwaarde op een touchpad wel, maar op een Desktop: nee.
maar dat is het (als je even de algemene benaming van beta en alpha aanhoudt) nietquote:In feite beschouw ik dit als een Alfa.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |