abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102044817
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:21 schreef Muchachooo het volgende:
Het is de moeite eigenlijk niet waard, ik zie het wel werken op een tablet, maar op een pc is het echt best wel kut :')
Eens, de helft werkt nog niet, doe geen moeite.
Heb het even geprobeerd (leuk om even te zien) maar je kunt er nog niks mee op dit moment.
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 17 september 2011 @ 09:11:04 #102
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_102046738
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:38 schreef Muchachooo het volgende:

[..]

Flash is juist uit de metro-IE gehaald vanwege performance. Want ik kan Apple geen ongelijk geven, Flash is gewoon kut. Het liefst zie ik zo snel mogelijk alles overstappen naar HTML5.
Ben ik met je eens, zeker voor tablets, maar als je pc bijvoorbeeld boven een bepaald prestatie getal zou zitten, vind ik dat je dit zelf zou moeten kunnen kiezen, omdat het toch wat gemak bied, daar er nog een hoop websites zijn die het gebruiken. En anders hoop ik dat die snel over gaan naar html5 :P

Ik ben het overigens niet met je eens dat het de moeite niet waard is. Het is alleen jammer dat het niet makkelijker intergreerd met het bestaande of dat je misschien meer een keuze kan krijgen, welke interface je wilt gebruiken of zoiets. Maar goed, het zijn nog maar developper review versies, er is nog tijd om het eea aan te passen.,..
-- ViPeRII --
pi_102047841
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:27 schreef mschol het volgende:

[..]

ik snap het idd ook niet helemaal voor een desktop inderdaad
tablets, telefoons en zelfs MP3 spelers zouden er prima mee kunnen werken denk ik..
maar een desktop?
als je een touchscreen pc hebt zou het ook nog wel kunnen...
idd, het lijkt meer gericht op tablets. Ook al dat start/loginscherm als je opstart, waarbij je eerst een soort lockscreen omhoog moet trekken. Dat voelt op een desktop met alleen muis heel onnatuurlijk aan. Vermoed ook dat er voor desktops/laptops nog erg veel aangepast gaat worden. Deze preview is denk ik meer gericht op het tonen van mogelijkheden voor tablets. En dat is misschien ook wel waar het in de toekomst steeds meer naartoe gaat. Zal me niks verbazen als laptops nu ook veel vaker voorzien gaan worden van touchscreen, aangezien Windows daar nu pas echt mogelijkheden voor opent.
  zaterdag 17 september 2011 @ 11:41:05 #104
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_102048977
Ik mis het oude vertrouwde startmenu. Sommige dingen zijn leuk, maar voor de rest heb je er niet veel aan. Ik hoop dat er later een goede optie is om het uit te zetten (en dus weer een fatsoenlijk startmenu erin zit.

Heb het nu een paar dagen draaien, het is wel snel.
pi_102052120
Al dat commentaar dat het niet voor desktop geschikt is snap ik niet helemaal.

Als je een tablet hebt sluit je die toch aan op je desktop alszijnde bediening.

Als je geen tablet hebt gebruik je toch iet a la: http://www.apple.com/magictrackpad/ of misschien een iets geavanceerdere versie dat je kan zien waarmee je bezig bent?

Ik denk in ieder geval dat het een revolutie teweeg gaat brengen, nu alleen nog wachten totdat ze eindelijk de kernel en file-system eens grondig vernieuwen.
pi_102053085
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 13:15 schreef Merbaum het volgende:

Als je geen tablet hebt gebruik je toch iet a la: http://www.apple.com/magictrackpad/ of misschien een iets geavanceerdere versie dat je kan zien waarmee je bezig bent?

Ik denk in ieder geval dat het een revolutie teweeg gaat brengen, nu alleen nog wachten totdat ze eindelijk de kernel en file-system eens grondig vernieuwen.
Dit zijn enkel testen hoe het ontvangen wordt. Ze zijn nog lang niet klaar.
pi_102056636
Ik ben vooral benieuwd wat dit voor ontwikkelaars gaat betekenen. Ik ontwikkel op dit moment heel veel in Silverlight, maar het lijkt erop dat ze toch meer naar HTML5 neigen.
pi_102056775
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:21 schreef retorbrapi het volgende:
Windows 8 is het bewijs dat Microsoft weer niks van de iPad les heeft geleerd. Een desktop OS hoort niet op een tablet, en een tablet OS hoort niet op een desktop. Een combinatie van beiden is een dubbele faal.
Launchpad op OSX lion al gezien? Falender dan zoiets kan zelfs Microsoft niet bedenken
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_102072625
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 13:15 schreef Merbaum het volgende:

een tablet zou ik never nooit op een pc aansluiten op een pc als bediening, hoe onlogisch/"onnatuurlijk" wil je het hebben?
idem voor je 2de optie..
pi_102072698
Eerlijk gezegd vind ik windows 8 wel OK werken. Je kan alles heel makkelijk met het toetsenbord bedienen en ik hoef amper nog van het toetsenbord te komen om dingen te bedienen :D
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  zaterdag 17 september 2011 @ 22:49:58 #111
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_102073204
Hmmz steeds meer mensen beginnen win8 OK te vinden :') en dat terwijl er eerst hele negatieve dingen de wereld werden ingesmeten _O-
pi_102073979
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 22:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmmz steeds meer mensen beginnen win8 OK te vinden :') en dat terwijl er eerst hele negatieve dingen de wereld werden ingesmeten _O-
Ja ik zie het. Maar goed het is nieuw dus dan moet je het ook haten. Standaard reactie, zie ook Gnome 3 en Unity vs Gnome 2 in de linux wereld.
pi_102074253
Vraag me trouwens wel af hoe ik in godsnaam moet gaan pinch en zoomen zonder multitouch touchpad...
pi_102074842
De Metro Grid vormgeving vind ik overigens spuuglelijk. Vanuit het perspectief van de ontwikkelaar vind ik het overigens wel positief dat ze meer met XAML willen gaan doen _O_ .
pi_102075025
quote:
13s.gif Op zaterdag 17 september 2011 23:17 schreef Devv het volgende:
De Metro Grid vormgeving vind ik overigens spuuglelijk. Vanuit het perspectief van de ontwikkelaar vind ik het overigens wel positief dat ze meer met XAML willen gaan doen _O_ .
Ik vind het niet lelijk. Vraag me alleen af hoe bruikbaar het gaat zijn.
pi_102077135
Heb 'm letterlijk 10 minuten draaiend gehad. Even doorheen geklikt, geconcludeerd dat het volledig kut is op een desktop, en snel weer terug naar Windows 7. Maar ik kan me wel voorstellen dat het oké werkt op een tablet. Ben alleen erg benieuwd wat die desktop variant gaat doen...
pi_102090528
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 22:39 schreef mschol het volgende:

[..]

een tablet zou ik never nooit op een pc aansluiten op een pc als bediening, hoe onlogisch/"onnatuurlijk" wil je het hebben?
idem voor je 2de optie..
Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar ik denk dat het even wennen is maar daarna wel prettig werkt, en in applicaties waar een muis prettiger is(zoals shooters) kan je switchen.

Ik zie ook niet in wat er onnatuurlijk aan is, een touchpad op een laptop is acceptabel voor een interface gemaakt voor een muis. Met een 'thin' tablet heb je een bediening waar de interface voor gemaakt is, waarom zou dat niet acceptabel zijn?

Ik ben het er wel mee eens dat een muis onnatuurlijk zou voelen binnen de Metro interface.

Kortom het is afwachten, maar ik denk en vermoed dat het gaat werken.
pi_102176490
Waar de hel is Microsoft mee bezig? Snappen ze nou echt niet dat een desktop anders is dan een smartphone?
Eerst wordt duidelijk dat de klassieke desktop een app is en dat je geen keus hebt (in het geval van het startmenu e.d.) om ook Metro te gebruiken, vervolgens wordt vandaag bekend dat Metro-apps alleen via een app store geinstalleerd kunnen worden en dat er net zoals op sommige smartphones geen multitasking (?!) ondersteund zal worden in Metro-apps maar dat ze gaan hibernaten.
Ik probeer het te snappen maar kan het echt niet. Wat een faal OS is dit bij voorbaat al.
  woensdag 21 september 2011 @ 22:00:30 #119
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_102239940
Net geinstalleerd op m'n 2de laptop. Ziet er goed uit en het is erg snel. Alleen hoe krijg ik andere icoontjes van zelf geinstalleerde programma's in die Metro interface? Chrome bijv..
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_102356969
wil hem installeren in viritual box krijg ik deze melding:

iemand met een oplossing? :@
pi_102357418
quote:
4s.gif Op zondag 25 september 2011 12:46 schreef gogosweden het volgende:
wil hem installeren in viritual box krijg ik deze melding:

[ afbeelding ]

iemand met een oplossing? :@
Misschien heb je hier iets aan.

http://blogs.msdn.com/b/b(...)ual-environment.aspx
pi_102358151
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 13:00 schreef Devv het volgende:

[..]

Misschien heb je hier iets aan.

http://blogs.msdn.com/b/b(...)ual-environment.aspx
staat (bijna ) niets tussen over dat probleem wat ik heb ;(
pi_104341790
Is ie er nou al? :@
pi_104342178
quote:
5s.gif Op maandag 14 november 2011 03:28 schreef Verwerker het volgende:
Is ie er nou al? :@
:|W
pi_104349437
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 07:09 schreef Boomstronk- het volgende:

[..]

:|W
Geen torrent :'(
pi_104349579
quote:
13s.gif Op maandag 14 november 2011 13:16 schreef Verwerker het volgende:

[..]

Geen torrent :'(
waarom heb je dat nodig? ;')
http://lmgtfy.com/?q=windows+8+developer+preview+iso
pi_104355499
Eerste indruk: Crappy vormgeving, oude functionaliteiten zoals run, user management e.d. werken nog niet goed. In Ubuntu/Virtualbox is de resolutie ook waanzinnig crap, veel valt buiten het scherm.

Gelukkig wist ik dat ik via windows + R knoppen in run kon komen, maar verder kon ik het niet vinden.

Ik zie de meerwaarde op een touchpad wel, maar op een Desktop: nee.

In feite beschouw ik dit als een Alfa.
pi_104358750
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:17 schreef Aneurism het volgende:
Eerste indruk: Crappy vormgeving, oude functionaliteiten zoals run, user management e.d. werken nog niet goed. In Ubuntu/Virtualbox is de resolutie ook waanzinnig crap, veel valt buiten het scherm.

Gelukkig wist ik dat ik via windows + R knoppen in run kon komen, maar verder kon ik het niet vinden.
hier deden de functionaliteiten het grotendeels gewoon prima..
en de resolutie was prima... er viel niks buiten het scherm,verkeerde instelling aan jou kant?

quote:
Ik zie de meerwaarde op een touchpad wel, maar op een Desktop: nee.
true that :Y
quote:
In feite beschouw ik dit als een Alfa.
maar dat is het (als je even de algemene benaming van beta en alpha aanhoudt) niet :s)
pi_105243008
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_105287897
Win 8 app store revealed: more money for devs, beta in late February

In San Francisco today, Microsoft started talking up the Windows Store, the online marketplace for Metro-style Windows 8 applications. [...]

The Windows Store will support both free and paid applications, with paid applications ranging from $1.49 to $999. [...]

But money is, for many developers, the most important feature of any online store. The Windows Store will take a 30 percent cut of application sales, just like Apple's store. However, if you have a major application that becomes a hit, the terms become more favorable. Once an application reaches $25,000 in revenue, Microsoft's cut drops to 20 percent. [...] Independent developers will at least be able to register a little more cheaply: individuals will pay $49 to register, companies pay $99.

Of course, you can't make any money if there are no users, and at the moment, Windows 8 of course has no users. Microsoft was keen to stress just how big the Windows market actually is—claiming 1.25 billion PCs total, and 500 million Windows 7 licenses shipped compared with 247 million Android devices, 152 million iOS devices, and 30 million Macs in the same period. Should Windows 8 be as big a success as Windows 7, it will rapidly become a desirable platform to target.

Windows is available worldwide, and the same will be true of the store: it will be available in 231 markets, more than 100 languages, with purchases in 58 currencies. Payments to developers will be made in any one of 31 currencies.

[...]

The company also described enterprise store features. Access to the store can be removed or restricted by IT administrators, and enterprises can deploy their own Metro-style applications without going through the store.

Finally, Microsoft announced that the store would become available concurrently with the release of the Windows 8 beta—and that's currently scheduled for late February. Microsoft has described the Windows 8 development process as similar to that of Windows 7, with a preview release, a single beta, and then a single release candidate, instead of the multiple betas and release candidates seen with previous Windows releases. This may be so, but the February release hints that the major Windows 8 release is taking a bit longer than Windows 7 did; the Windows 7 beta was released in early Januaury at CES 2009.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 08:29:53 #131
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_117920622
Bump.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_117921017
misschien dat ik W8 op oude SSD installeer naast Windows 7 (die ik voorlopig nog als 'hoofd' installatie ga gebruiken..
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 10:54:12 #133
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_117922052
Installing.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_117925788
Ik blijf het zeggen. De UI van W8 is het best voor een tablet en ziet er ook zo uit daar je het wil aanraken. Voor een normale pc vind ik het maar zo zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')