Ja, dat onder andere.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bier
Alochol (kan af en toe wel in, maar niet ieder weekend)
Zelfde gedachte.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:18 schreef Etsu het volgende:
Ik snap echt niet wat er zo lekker is aan bier en jezelf ieder weekend comazuipen
quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:18 schreef Beatles het volgende:
Wat is nou het probleem Etsu?Klinkerbotsing is gewoon mijn kloon.
Medicijnen + Bier = failquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Bier![]()
Volgende week wordt een en al bier.
Oke, wanneer? Kom jij naar den meet?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kom langs dan, zal ik je laten proeven.
Ga maar terug naar Klinker. Die is op een manier leuker.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:18 schreef Beatles het volgende:
Wat is nou het probleem Etsu?Klinkerbotsing is gewoon mijn kloon.
Nee. Ik vrees dat Dastan en leeell de enigen zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:19 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oke, wanneer? Kom jij naar den meet?
Zijn zij echt de enige?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Ik vrees dat Dastan en leeell de enigen zijn.
Kom maar nu.
Sowieso alcohol = fail bij jou danquote:
Jamaar, bijna 30k posts en ik ben er maar sinds oktober.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ga maar terug naar Klinker. Die is op een manier leuker.![]()
Huh?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Sowieso alcohol = fail bij jou dan?
Iedereen trekt zich terug en mijn ouders vinden het ook niet echt een puik idee. Dus ik ga ook maar niet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Ik vrees dat Dastan en leeell de enigen zijn.
Kom maar nu.
Nee, 's avonds en 's nachts is ook een beetje achterlijk...quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:20 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Iedereen trekt zich terug en mijn ouders vinden het ook niet echt een puik idee. Dus ik ga ook maar niet.
Nu kan niet.
Tweede examenmeet?
Of met Sander naar Free Festival?
Of je helemaal geen alcohol kunt nuttigen?quote:
Beidequote:Op donderdag 2 juni 2011 22:20 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Iedereen trekt zich terug en mijn ouders vinden het ook niet echt een puik idee. Dus ik ga ook maar niet.
Nu kan niet.
Tweede examenmeet?
Maakt toch niet uit?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:20 schreef Beatles het volgende:
[..]
Jamaar, bijna 30k posts en ik ben er maar sinds oktober.
Ideetje voor de tweede meet: overdag.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:20 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Nu kan niet.
Tweede examenmeet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |