met die BlueBlood regel je wel alle chicks bij mij op school..quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:37 schreef BrandX het volgende:
De teringNog niet in 439 jaar dat ik dat ding zou kopen
met een gewone spijkerbroek hoor je niet bij de groep..quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:40 schreef trovey het volgende:
Belachelijke prijs voor een belachelijk stuk stof.Ga met je gewone spijkerbroek maar een tijdje bijklussen in de bouw en je krijgt hetzelfde effect.
Laat jij eens snel een ruggengraat groeien.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:40 schreef BradSpit het volgende:
[..]
met een gewone spijkerbroek hoor je niet bij de groep..
de constructie begint wel al aardig uit elkaar te vallen met die gaten...quote:Nagasaki Dark-Blue-HorichiDenim
¤ 439,00
Fit: Constructed Regular - Blue Blood's Nagasaki heeft een Baggy fit met curved legs en steek zakken. De Nagasaki is een constructed jeans voor mannen. Deze jeans is een van de meest toonaangevende jeans van Blue Blood.
ik hoop dat dit een troll topic is...quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:40 schreef BradSpit het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:40 schreef BradSpit het volgende:
[..]
En dit iddquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
de constructie begint wel al aardig uit elkaar te vallen met die gaten...
T.S. waarom vind je deze broek nu zo veel mooier dan eentje van bijv. 200 E? (zeg niet dat je hem niet moet kopen maar is enorm veel geld voor een spijkbroek imo)
80 euro voor een broek met gaten en verfvlekken is nog steeds teveel.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:44 schreef Ryon het volgende:
Blue blood. Merk dat om de haverklap failliet gaat vanwege algemeen falen. Broeken van 300 euro zijn dan opeens 80 euro, wat een stuk dichter bij de werkelijke waarde komt.
'quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
80 euro voor een broek met gaten en verfvlekken is nog steeds teveel.
Of je moet die 80 euro toe krijgen.
Als het van je spijkerbroek afhangt of je "chickies kan regelen" dan ben je behoorlijk zielig (en die chickies trouwens ook).quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:47 schreef Ryon het volgende:
Als je op de middelbare school zit zijn dit soort broeken wel de pimp trouwens. Kan je ook een mooie PS3 van kopen, maar daar regel je geen chickies mee. Wat toch wel een stuk belangrijker is als je 16 bent.
Ik ken mensen die ontmaagd zijn vlak nadat ze een wolvenshirt kochten en dat is toch een stuk minder prijzig.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:48 schreef BradSpit het volgende:
ik ben ontmaagd vlak nadat ik mijn eerste BlueBlood broek had gekocht..
kan geen toeval zijn.. ik hoefde geeneens versiertrucs te gebruiken.
Nee, dan ben je 16 en boeit een merkje op je broek nog wat. Wereld van verschil. Met een band, draken of wolven shirt maak je dan een stuk minder de blits.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Als het van je spijkerbroek afhangt of je "chickies kan regelen" dan ben je behoorlijk zielig (en die chickies trouwens ook).
Met wolvenshirts hossel je veel beter dan een bebloede broekquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, dan ben je 16 en boeit een merkje op je broek nog wat. Wereld van verschil. Met een band, draken of wolven shirt maak je dan een stuk minder de blits.
dat betaal je ook voor een beetje D&G, Dior, Armani enz hoorquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:55 schreef nikky het volgende:
Een broek voor zoveel geld? Misschien als je multimiljonair bent en in Hollywood woont. Niet voor op het vmbo/havo/vwo in het koude kikkerlandje dat Nederland heet.
Multimiljonair? Overdrijven is een kunst hoor en wat heeft het land er mee van doen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:55 schreef nikky het volgende:
Een broek voor zoveel geld? Misschien als je multimiljonair bent en in Hollywood woont. Niet voor op het vmbo/havo/vwo in het koude kikkerlandje dat Nederland heet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |