met die BlueBlood regel je wel alle chicks bij mij op school..quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:37 schreef BrandX het volgende:
De teringNog niet in 439 jaar dat ik dat ding zou kopen
met een gewone spijkerbroek hoor je niet bij de groep..quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:40 schreef trovey het volgende:
Belachelijke prijs voor een belachelijk stuk stof.Ga met je gewone spijkerbroek maar een tijdje bijklussen in de bouw en je krijgt hetzelfde effect.
Laat jij eens snel een ruggengraat groeien.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:40 schreef BradSpit het volgende:
[..]
met een gewone spijkerbroek hoor je niet bij de groep..
de constructie begint wel al aardig uit elkaar te vallen met die gaten...quote:Nagasaki Dark-Blue-HorichiDenim
¤ 439,00
Fit: Constructed Regular - Blue Blood's Nagasaki heeft een Baggy fit met curved legs en steek zakken. De Nagasaki is een constructed jeans voor mannen. Deze jeans is een van de meest toonaangevende jeans van Blue Blood.
ik hoop dat dit een troll topic is...quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:40 schreef BradSpit het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:40 schreef BradSpit het volgende:
[..]
En dit iddquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
de constructie begint wel al aardig uit elkaar te vallen met die gaten...
T.S. waarom vind je deze broek nu zo veel mooier dan eentje van bijv. 200 E? (zeg niet dat je hem niet moet kopen maar is enorm veel geld voor een spijkbroek imo)
80 euro voor een broek met gaten en verfvlekken is nog steeds teveel.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:44 schreef Ryon het volgende:
Blue blood. Merk dat om de haverklap failliet gaat vanwege algemeen falen. Broeken van 300 euro zijn dan opeens 80 euro, wat een stuk dichter bij de werkelijke waarde komt.
'quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
80 euro voor een broek met gaten en verfvlekken is nog steeds teveel.
Of je moet die 80 euro toe krijgen.
Als het van je spijkerbroek afhangt of je "chickies kan regelen" dan ben je behoorlijk zielig (en die chickies trouwens ook).quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:47 schreef Ryon het volgende:
Als je op de middelbare school zit zijn dit soort broeken wel de pimp trouwens. Kan je ook een mooie PS3 van kopen, maar daar regel je geen chickies mee. Wat toch wel een stuk belangrijker is als je 16 bent.
Ik ken mensen die ontmaagd zijn vlak nadat ze een wolvenshirt kochten en dat is toch een stuk minder prijzig.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:48 schreef BradSpit het volgende:
ik ben ontmaagd vlak nadat ik mijn eerste BlueBlood broek had gekocht..
kan geen toeval zijn.. ik hoefde geeneens versiertrucs te gebruiken.
Nee, dan ben je 16 en boeit een merkje op je broek nog wat. Wereld van verschil. Met een band, draken of wolven shirt maak je dan een stuk minder de blits.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Als het van je spijkerbroek afhangt of je "chickies kan regelen" dan ben je behoorlijk zielig (en die chickies trouwens ook).
Met wolvenshirts hossel je veel beter dan een bebloede broekquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, dan ben je 16 en boeit een merkje op je broek nog wat. Wereld van verschil. Met een band, draken of wolven shirt maak je dan een stuk minder de blits.
dat betaal je ook voor een beetje D&G, Dior, Armani enz hoorquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:55 schreef nikky het volgende:
Een broek voor zoveel geld? Misschien als je multimiljonair bent en in Hollywood woont. Niet voor op het vmbo/havo/vwo in het koude kikkerlandje dat Nederland heet.
Multimiljonair? Overdrijven is een kunst hoor en wat heeft het land er mee van doen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:55 schreef nikky het volgende:
Een broek voor zoveel geld? Misschien als je multimiljonair bent en in Hollywood woont. Niet voor op het vmbo/havo/vwo in het koude kikkerlandje dat Nederland heet.
Maar het blijft een belachelijke prijs en een belachelijke broek en ik blijf erbij dat je beter een ruggengraat kunt kweken op die leeftijd dan alles te laten afhangen van wat in je kledingkast hangt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, dan ben je 16 en boeit een merkje op je broek nog wat. Wereld van verschil. Met een band, draken of wolven shirt maak je dan een stuk minder de blits.
Ook teveel dus.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:56 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
dat betaal je ook voor een beetje D&G, Dior, Armani enz hoor
80 euroquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:58 schreef Habork het volgende:
Ik zou nooit zoveel geld uitgeven voor een broek. Hooguit een euro of 80 maar meer ook echt niet.
Hoax!quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ken mensen die ontmaagd zijn vlak nadat ze een wolvenshirt kochten en dat is toch een stuk minder prijzig.
Het is ook pure oplichterij. De prijs van de broek is letterlijk op lucht gebaseerd en dat is een van de redenen waarom dit poging #zoveel is om dat merk overeind te houden.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar het blijft een belachelijke prijs en een belachelijke broek en ik blijf erbij dat je beter een ruggengraat kunt kweken op die leeftijd dan alles te laten afhangen van wat in je kledingkast hangt.
80 euro is gewoon een broek bij Jeans Center of soortgelijke winkels. En als je daarom gepest wordt op de basisschool moet je toch echt beter voor jezelf op kunnen komen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:02 schreef BradSpit het volgende:
[..]
80 euroC&A of Zeeman zeker..
dan word je bij mij op school uitgelachen en gepest
Kut school zit je dan opquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:02 schreef BradSpit het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:02 schreef BradSpit het volgende:
[..]
Maar jij hebt het slimmer aangepakt, veel voor weinig.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:03 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het is ook pure oplichterij. De prijs van de broek is letterlijk op lucht gebaseerd en dat is een van de redenen waarom dit poging #zoveel is om dat merk overeind te houden.
Neemt niet weg dat het een bepaalde uitstraling heeft op jongeren. Tijdens een faillissement uitverkoop heb ik ook een kleine voorraad ingeslagen. Gecombineerd met een H&M setje en neppe all stars lijk je wonderlijk genoeg opeens op een hele dure jongen. Als puber boeit dat dan een boel, kost een beetje.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:12 schreef 2dope het volgende:
Haha. Op jouw leeftijd sloeg ik rich kids met peperdure kleding altijd in elkander, terwijl ik dit soort shirts aan had.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar valt blijkbaar wel in de smaak bij de "chickies" waar TS mee omgaat en ook belangrijk: hij valt in de smaak op zijn school....desnoods trekt TS vrouwenlingerie aan als hij er maar succes mee heeft.quote:
Ja en dan een MTM broek van kopen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:21 schreef drunk_on_shadows het volgende:
wat een gedrocht die broek! Dat is wel echt de trol onder de broeken...
439 euro....! Daar kan je leuk van shoppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Lelijke standaard broek. Koop een 501STF voor 40 euro en je hebt iets beters dat er na verloop van tijd ongeveer er net zo uit kan zien.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:06 schreef santiagojwz het volgende:
Blue Blood collectie was eerder veel beter, dit is -in overbodig engels taalgebruik- 'too much'
enige die nog best prima is:
[ afbeelding ]
G-starquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:16 schreef junkiexp het volgende:
Gewoon een G-star van 8 tientjes, prima broeken
Wat is er mis mee dan ?quote:
jij bent een meeloper?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:02 schreef BradSpit het volgende:
[..]
Ach als je het niet breed hebt, moet je dat inderdaad niet doen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:46 schreef Urquhart het volgende:
Meer dan 100 euro betalen voor een spijkerbroek![]()
Overpriced bagger.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:25 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Wat is er mis mee dan ?
De normale series zonder gaten, wijde pijpen e.d.
Draag ik op mijn werk vaak, van Bommel schoenen eronder en een mooi overhemd erboven en je bent klaar.
Broeken gaan jaren mee.
Nee, dat is gewoon een kwestie van niet zoveel geld over hebben voor een spijkerbroek. Het is maar net wat je belangrijk vindt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ach als je het niet breed hebt, moet je dat inderdaad niet doen.
Zoveel geld?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:00 schreef pussywillow het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon een kwestie van niet zoveel geld over hebben voor een spijkerbroek. Het is maar net wat je belangrijk vindt.
Nee, 100 euro op zich is niet zoveel geld, maar ik vind het ook wel vrij veel voor een broek. Maar goed, ik geef niks om merkkleding en bij spijkerbroeken heb ik sterk het idee dat je boven een bepaald bedrag vooral nog voor het merk betaalt, dat dan bij voorkeur in koeienletters op de broek is gekalkt zodat het vooral niemand kan ontgaan dat jij in Armani of G-Star-jeans looptquote:
nee dat is niet mijn ding....quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:15 schreef pussywillow het volgende:
[..]
Nee, 100 euro op zich is niet zoveel geld, maar ik vind het ook wel vrij veel voor een broek. Maar goed, ik geef niks om merkkleding en bij spijkerbroeken heb ik sterk het idee dat je boven een bepaald bedrag vooral nog voor het merk betaalt, dat dan bij voorkeur in koeienletters op de broek is gekalkt zodat het vooral niemand kan ontgaan dat jij in Armani of G-Star-jeans looptPrima als dat je ding is, maar ik doe er niet aan mee.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:26 schreef darpios het volgende:
WTF 439 euro voor een kapotte spijkerbroek![]()
![]()
![]()
Ik koop 2 fatsoenlijke voor 50 euro
Voor mij niet, ik vind 100 euro niet veel voor een broek die 3 jaar meegaat.quote:
Nee sorry, ik ga niet met je mee.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:29 schreef darpios het volgende:
[..]
Dat zijn anders wel broeken die fatsoenlijk zitten en een paar jaar mee gaan.![]()
Ik betaal 40 euro voor een broek die ook 3 jaar mee gaat en ook beter zit.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:30 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Voor mij niet, ik vind 100 euro niet veel voor een broek die 3 jaar meegaat.
Er is een reden dat ze failliet zijn gegaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:23 schreef Che_ het volgende:
BlueBlood is toch een Nederlands merk? En dat voor die prijzen, ha ha ha!
Oh dan zal dat wel voor iedereen zo zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik betaal 40 euro voor een broek die ook 3 jaar mee gaat en ook beter zit.
Jup, want ik draag shrink to fit en die zijn er tenminste in alle matenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh dan zal dat wel voor iedereen zo zijn.
Oh ja die broeken waar je eerst zelf nog moeite voor moet doen om ze een beetje fatsoenlijk te laten zitten en dan is het nog crap.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:17 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jup, want ik draag shrink to fit en die zijn er tenminste in alle maten
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh ja die broeken waar je eerst zelf nog moeite voor moet doen om ze een beetje fatsoenlijk te laten zitten en dan is het nog crap.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:41 schreef don-diablo het volgende:
TS moet gewoon die broek kopen. Gewoon omdat het kan.
Lijkt me een beter idee want die kan je continu meenemen...die broek moet toch regelmatig de wasmand in dus dan is TS "chickieloos" en staat hij bloot aan pesterijen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:44 schreef Apotheose het volgende:
waarom koop je geen ipad van dat geld? Geilt toch ook iedereen op
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Lijkt me een beter idee want die kan je continu meenemen...die broek moet toch regelmatig de wasmand in dus dan is TS "chickieloos" en staat hij bloot aan pesterijen.
Broeken regelmatig uitwassen? Ha ha ha lolbroekquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Lijkt me een beter idee want die kan je continu meenemen...die broek moet toch regelmatig de wasmand in dus dan is TS "chickieloos" en staat hij bloot aan pesterijen.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:06 schreef essentieel het volgende:
die shit heeft toch gewoon een vieze zwerver-look?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Broeken regelmatig uitwassen? Ha ha ha lolbroek
Dat wekt mijn interesse, welk merk is dat ?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik betaal 40 euro voor een broek die ook 3 jaar mee gaat en ook beter zit.
herstel, je bent ontmaagd terwijl je je eerste blueblood broek kocht. anaal. zonder vaseline.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:48 schreef BradSpit het volgende:
ik ben ontmaagd vlak nadat ik mijn eerste BlueBlood broek had gekocht..
kan geen toeval zijn.. ik hoefde geeneens versiertrucs te gebruiken.
je was erbij?!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:51 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
herstel, je bent ontmaagd terwijl je je eerste blueblood broek kocht. anaal. zonder vaseline.
Levi's 501STF, van ebay vwinkel top-and-jean designers oid. Is wel raw denim.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:45 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Dat wekt mijn interesse, welk merk is dat ?
En zie het er ook nog een beetje netjes uit ?
3 jaar mee bij vaak dragen? Dat mis ik wel, want dan kun je er zelf een sleet in dragen en die zijn altijd veel mooier dan die wassingen. 501's waren ooit wel slijtvast, maar volgens mij is dat ook veranderd.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Levi's 501STF, van ebay vwinkel top-and-jean designers oid. Is wel raw denim.
Naja ik draag ze meestal een jaar lang aan een stuk door. En dan kunnen ze nog wel een jaar. 1 of 2 keer gewassen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
3 jaar mee bij vaak dragen? Dat mis ik wel, want dan kun je er zelf een sleet in dragen en die zijn altijd veel mooier dan die wassingen. 501's waren ooit wel slijtvast, maar volgens mij is dat ook veranderd.
en laat je letterlijk meeslepen door 'n auto. Krijg je van die kekke gaten in je broek. Tof hey!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:46 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Koop een blauwe spijkerbroek van de markt (vijf euro!) en ga een uurtje in een modderpoel liggen rollen. Scheelt je ¤434,-
Maar dat zijn dan tweedehandsjes/vintage, of zijn dan nieuwe? Ik kwam er laatst namelijk nog 2 tegen die ik nooit had weggegooid en die een dikke 15 jaar oud zijn, maar die ene daarvan begon ook al scheuren te vertonen terwijl hij nog niet echt ingesleten was. Volgens mij is die kwaliteit echt al heel lang minder.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:44 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Naja ik draag ze meestal een jaar lang aan een stuk door. En dan kunnen ze nog wel een jaar. 1 of 2 keer gewassen.
Nieuw van ebay.quote:Op zondag 5 juni 2011 09:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan tweedehandsjes/vintage, of zijn dan nieuwe? Ik kwam er laatst namelijk nog 2 tegen die ik nooit had weggegooid en die een dikke 15 jaar oud zijn, maar die ene daarvan begon ook al scheuren te vertonen terwijl hij nog niet echt ingesleten was. Volgens mij is die kwaliteit echt al heel lang minder.
Als je dat hebt gedaan lach ik je uit. Voor dat geld kan je ook hele goede broeken kopen in plaats van die gedrochten.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:01 schreef BradSpit het volgende:
ik heb uiteindelijk deze gekocht..![]()
http://www.bluebloodbrand(...)lim-mid-blue-jk.html
mooi. Opgelost. Slotje. Trusten!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:01 schreef BradSpit het volgende:
Nu lach ik jou uitquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:05 schreef DutchErrorist het volgende:
Wat zeg ik, daar kan je 2 hele goede broeken van kopen als het niet 3 is.
Wat is er zo speciaal aan die broek dat ie 479 (quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:01 schreef BradSpit het volgende:
Status vriend, status!!!quote:Op zondag 19 juni 2011 01:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat is er zo speciaal aan die broek dat ie 479 (![]()
![]()
) euro moet kosten???
Ik kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen...
Duh, maar je laat natuurlijk ook gewoon het prijskaartje aan de broek zittenquote:Op zondag 19 juni 2011 01:41 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Behalve dan dat vrijwel niemand dat merk herkent.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:01 schreef BradSpit het volgende:
Die is nog duurder dan die aan het begin van het topic en niet echt een bijzonder kledingstuk ook..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:01 schreef BradSpit het volgende:
Haha, domheid kent geen tijden.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:01 schreef BradSpit het volgende:
true. Als je er 1 verkoopt heb je al 90% winst!quote:Op zondag 19 juni 2011 12:00 schreef Dinus het volgende:
Wat zullen ze een lol hebben bij het produceren van deze broeken
quote:Op zondag 19 juni 2011 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
Deze topics zijn toch altijd wel goed voor een hele vette glimlach op mijn gezicht
Ben blij dat ik als puber gewoon bij de metaljeugd hing, hield ik tenminste geld over voor leuke dingen zoals bier en festivals
Ik denk wel meer.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:53 schreef Apotheose het volgende:
[..]
true. Als je er 1 verkoopt heb je al 90% winst!
Jij wel wil je zeggen?quote:Op zondag 19 juni 2011 11:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dan weet je ook niet wat kwaliteitsbroeken zijn.
kijk dat is nu wel het zwakste argument wat er voorbij gekomen is en misschien wel een reden om die broek te kopen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:40 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
wat een grap, voor die broek voed je 1000 arme ondervoede mondjes aso ..
Ha! 50 jaar bakken met geld versturen ? na honderden jaren het continent te hebben verkracht en leeg geplunderd te hebben ? Na slavernij ? Die landen worden nog uitgebuit door het westen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kijk dat is nu wel het zwakste argument wat er voorbij gekomen is en misschien wel een reden om die broek te kopen.
We sturen al 50 jaar bakken met geld naar donker Afrika en wat heeft het geholpen...fuck all!!
Nu is die zwarte mevrouw uit het witte huis weer een daagjes belangrijk aan het doen in Afrika...je zou haast zeggen dat er verkiezingen aankomen waardoor ze door manlief gestuurd is omdat hij met het zweet in zijn naad rondloopt...
tsja... dan zou het in principe meevallen, 200 euro. Gemiddelde broek is 50 euro en die vertoont bij mij ook al na een jaar ofzo slijtage. En ik hou niet van gaten in mn broekquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:20 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Sjee, ruim viereneenhalfhonderd euries voor zo'n broek vind ik echt veel geld. Nou zit er mijns inziens wel verschil in de kwaliteit van spijkerbroeken. Ik heb jarenlang G-star gekocht, maar na verloop van tijd wordt de stof aan beide binnenkanten van de bovenbenen erg dun en kan gaan scheuren. Ik hoor van mijn vrienden dat ze hetzelfde probleem ondervinden. Nu heb ik ook een aantal Tramarossa broeken in de kast liggen (wel expensive, zo rond 200 euro), maar dit zijn broeken die met de hand gemaakt zijn van geweldige kwaliteit. De broek verandert dus ook niet, zelfs niet na een paar jaar waarin ik deze broeken bijna elke week droeg. Ze zien er nog steeds spic en span uit.
je user name zegt genoeg, commy huggerquote:
Wat Amerikaanse democraten met communisten te maken hebben is mij een raadsel. Daarnaast worden die broeken meestal in Azie vervaardigd, niet in Afrika (dat is een heel ander werelddeel, wist je dat?)quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je user name zegt genoeg, commy hugger
het is volgens mij een algemeen bekend feit dat Obama sterke banden heeft gehad, en volgens sommigen nog steeds, heeft met mensen zoals Bill Ayers....enough saidquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:28 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Wat Amerikaanse democraten met communisten te maken hebben is mij een raadsel.
was dit topic niet in de eerste plaats geopend als troll topic?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:50 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die elk topic om zeep brengen met quasi-intellectuele politieke statements
ja, laat het daar dan ook bij.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
was dit topic niet in de eerste plaats geopend als troll topic?
ooppsss...lange tenen?quote:
jwz tochquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:05 schreef LosoHisWay het volgende:
Aah de speedo wordt het dus voor jou deze zomer nezhi.
koop je ieder seizoen een nieuwe spijkerbroek? en hoeveel geef je daar dan aan uit?quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:19 schreef LosoHisWay het volgende:
Goed merk ja elk seizoen zitten er wel wat mooie modellen bij.
ik heb veel meer werkkleding aan dan mijn casuals dus heb niet veel jeans nodig...maar toch af en toe maar eentje kopen "gewoon omdat het kan"..., dus ik denk ongeveer 2 x per jaar hooguit en betaal dan ongeveer 100 Equote:Op donderdag 23 juni 2011 01:32 schreef LosoHisWay het volgende:
Soms 2 a 3 per halfjaar en dan weer niets. Tussen de 100/200 verschillende merken wel. Jij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |