quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Slaapt hij niet nog even als je hem bij je in bed (slaapplek) neemt?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb het met je te doen
ow crap..... heb het met ventje niet over "tot 7 uur op je kamer blijven" gehad...
Die gaat al vroeg aan m'n bedslaapplek staan
Dat valt vaak tegen. Die kinderen missen toch wel de dingen die ze in Nederland haddenquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die passen zich vaak het makkelijkst aan nog.
Ze moeten niet zeuren, ouders wil is wetquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat valt vaak tegen. Die kinderen missen toch wel de dingen die ze in Nederland hadden
Klopt jaquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze moeten niet zeuren, ouders wil is wet
Aardig zijn hoeft niet altijdquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde het aardig houden... Maar je hebt gelijk
Kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat valt vaak tegen. Die kinderen missen toch wel de dingen die ze in Nederland hadden
meestal niet, kan hem hooguit rustig(er) houden door de TV aan te zetten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Slaapt hij niet nog even als je hem bij je in bed (slaapplek) neemt?
Jammer is dat. Ik heb zo'n knuffelkont die makkelijk tot 9 uur nog slaapt als hij bij me mag liggen. Luxe.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
meestal niet, kan hem hooguit rustig(er) houden door de TV aan te zetten.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
Waarom kunnen ze niet in hun eigen bed blijven liggen?
Kinderen nemen mag sowieso niet tenzij ze 16+ zijnquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:39 schreef Spezza19 het volgende:
Ik lees nog meer redenen om geen kinderen te nemen
En je kan niet in bed liggen als je wakker bent?quote:
een knuffelkont is het hier ook wel, maar slapen, ho maar.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Jammer is dat. Ik heb zo'n knuffelkont die makkelijk tot 9 uur nog slaapt als hij bij me mag liggen. Luxe.
Als je drie bent is dat lastig.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
En je kan niet in bed liggen als je wakker bent?
Dat kan wel,maar niet als je een klein kind bentquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoiets dient gedeeld te worden! Blijkbaarquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies, die kan je tenminste een beetje africhten dat ze lekker moeten blijven liggenquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kinderen nemen mag sowieso niet tenzij ze 16+ zijn
Ja.. maar in de jaren 50 ging alles heel anders.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:40 schreef STING het volgende:
Ik ging vroeger om 7:00 's ochtends gewoon braaf tv kijken, of met m'n speelgoed spelen
Nonsensquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:41 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat kan wel,maar niet als je een klein kind bent
Je beseft dat je het tegen iemand hebt die jonger dan je is?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja.. maar in de jaren 50 ging alles heel anders.
Hoe doe je dat dan als er een vent bij je is?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet nodig. Hij mag bij mij liggen, vind ik heerlijk.
Je wil toch niet zeggen dat minipuber dat nog steeds doet?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zoiets dient gedeeld te worden! Blijkbaar
Serieus, ik heb geen idee hoe oud jij bent. 22?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:43 schreef STING het volgende:
[..]
Je beseft dat je het tegen iemand hebt die jonger dan je is?
En in de jaren 50 had bijna nog niemand een tv
Geen ochtendseksquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan als er een vent bij je is?
ventje is net vier en heeft (bij ma) geleerd dat hij niet zelf de TV aan mag zetten, gebeurt hier dus ook niet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:40 schreef STING het volgende:
Ik ging vroeger om 7:00 's ochtends gewoon braaf tv kijken, of met m'n speelgoed spelen
Ik heb geen vent in mijn bed.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan als er een vent bij je is?
Nog een reden om niet iemand te daten die permanente aanhangsels heeftquote:
Precies! Jij snapt 'm!quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog een reden om niet iemand te daten die permanente aanhangsels heeft
Die wordt wel vroeg wakker, maar gaat dan tv kijken ofzo. En dan checkt ie af en toe of ik wakker ben en als het 'm te lang duurt, komt ie 'Goedemorgen mama!' tetteren.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat minipuber dat nog steeds doet?
Was dat maar waarquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Serieus, ik heb geen idee hoe oud jij bent. 22?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die wordt wel vroeg wakker, maar gaat dan tv kijken ofzo. En dan checkt ie af en toe of ik wakker ben en als het 'm te lang duurt, komt ie 'Goedemorgen mama!' tetteren.
Ik zou kids tegen de muur aangooien als ze mij wakker maken,maar daar komt dan ook weer zo'n gezeik van. Dus ik drogeer ze tegenwoordig. Werkt ook perfect,en ze zien de blauwe plekken niet als ze op school zitten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
NonsensIk mocht pa en ma niet wakker maken als ik wakker werd. Ik bleef maar liggen of moest gaan spelen of zo
Ik neem gewoon geen kinderenquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:45 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik zou kids tegen de muur aangooien als ze mij wakker maken,maar daar komt dan ook weer zo'n gezeik van. Dus ik drogeer ze tegenwoordig. Werkt ook perfect,en ze zien de blauwe plekken niet als ze op school zitten.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:45 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik zou kids tegen de muur aangooien als ze mij wakker maken,maar daar komt dan ook weer zo'n gezeik van. Dus ik drogeer ze tegenwoordig. Werkt ook perfect,en ze zien de blauwe plekken niet als ze op school zitten.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die wordt wel vroeg wakker, maar gaat dan tv kijken ofzo. En dan checkt ie af en toe of ik wakker ben en als het 'm te lang duurt, komt ie 'Goedemorgen mama!' tetteren.
Zijn we weer terug bij ons eerste puntquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het was sterker dan ik
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Iets waar ik niet lang over na hoefde te denkenquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:47 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zijn we weer terug bij ons eerste puntMaar jij hebt het gelukkig zelf al door
Bullshit!quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog een reden om niet iemand te daten die permanente aanhangsels heeft
quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het was sterker dan ik![]()
NOG een reden, niet de enige redenquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bullshit!
Er zijn ook koters die uitslapen
Nooit kids,of nu nog geen kids?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iets waar ik niet lang over na hoefde te denken
Kwestie van opvoedenquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bullshit!
Er zijn ook koters die uitslapen
Die van mij had van baby af aan al veel slaap nodigquote:
kom op, die zag je mijlenver aankomen. Het is niet des [singles] daar niet op te reagerenquote:
Soms heb ik de ijdele hoop dat mannen hier eindelijk eens gaan snappen dat ik geen interesse heb, in wie dan ook, en dan zeg ik zoiets zonder er bij na te denken, zonder dat ik zo'n reactie verwacht. Sorry.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kom op, die zag je mijlenver aankomen. Het is niet des [singles] daar niet op te reageren
Handigquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die van mij had van baby af aan al veel slaap nodig![]()
Dat is gebleven
Als de mannen hier het zouden snappen, hadden ze hier niet gezeten. Hoe paradoxaal...quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:52 schreef L-E het volgende:
Soms heb ik de ijdele hoop dat mannen hier eindelijk eens gaan snappen dat ik geen interesse heb, in wie dan ook, en dan zeg ik zoiets zonder er bij na te denken, zonder dat ik zo'n reactie verwacht. Sorry.
Vandaar dat jij hier nog steeds postquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als de mannen hier het zouden snappen, hadden ze hier niet gezeten. Hoe paradoxaal...
nou vooruit, het is je vergevenquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Soms heb ik de ijdele hoop dat mannen hier eindelijk eens gaan snappen dat ik geen interesse heb, in wie dan ook, en dan zeg ik zoiets zonder er bij na te denken, zonder dat ik zo'n reactie verwacht. Sorry.
Gelukkig ben jij hier, om ze het een en ander duidelijk te maken.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als de mannen hier het zouden snappen, hadden ze hier niet gezeten. Hoe paradoxaal...
Mijn doel hier is vooral om vrouwen als jij te laten zien dat er ook nog mannen zijn die het wel snappen. Hoop doet leven!quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:55 schreef L-E het volgende:
Gelukkig ben jij hier, om ze het een en ander duidelijk te maken.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn doel hier is vooral om vrouwen als jij te laten zien dat er ook nog mannen zijn die het wel snappen. Hoop doet leven!
Als dat echt zo zou zijn waarom post hij hier dan?quote:
Je bent een aanwinst voor de mensheid, beste Air.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn doel hier is vooral om vrouwen als jij te laten zien dat er ook nog mannen zijn die het wel snappen. Hoop doet leven!
Ik verslikte me toen ik dit lasquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het treurige aan dit gegeven is dat het vooral wat zegt over de mensheid, dat ik al als aanwinst beschouwd kan worden.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:01 schreef L-E het volgende:
Je bent een aanwinst voor de mensheid, beste Air.
Ik kan mij voorstellen dat je er even emotioneel door werd.quote:
*proest*quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het land der blinden..quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het treurige aan dit gegeven is dat het vooral wat zegt over de mensheid, dat ik al als aanwinst beschouwd kan worden.
Ja, laten we het daarop houdenquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen dat je er even emotioneel door werd.
Iemand met goede photoshop skills vragen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:04 schreef L-E het volgende:
Ik heb een te leuke foto van Peuter die ik wil laten afdrukken. Maar ik sta deels op de achtergrond, en dat wil ik niet, leidt nogal af. Kan ik dat bewerken, en zo ja, hoe? Nog nooit gedaan namelijk.
Iemand die handig is met Photoshop heeft dat zo voor je gedaan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:04 schreef L-E het volgende:
Ik heb een te leuke foto van Peuter die ik wil laten afdrukken. Maar ik sta deels op de achtergrond, en dat wil ik niet, leidt nogal af. Kan ik dat bewerken, en zo ja, hoe? Nog nooit gedaan namelijk.
Stommerd.quote:
Ja hier.quote:
Die interesseren mij ook niks als er peuters op staan.quote:
stomme printerquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:13 schreef -Engel- het volgende:
Mijn printer geeft steeds een foutcode en nu kan ik ook niet meer scannen
Jaahaa, kinderen zijn verschrikkelijke wezens, moeten allemaal dood, we weten het nu wel.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die interesseren mij ook niks als er peuters op staan.
Weet ik niet... ik dacht misschien moet ik de printer morgen of zaterdag ff naar de verkoper brengenquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
stomme printer![]()
Software opnieuw installeren?
aanstelleritisquote:
Zorg dat je altijd in de buurt van bier bent. Hij zal geen oog voor je hebben.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
En hij luncht in de buurt waar ik heen ga
Dat is misschien wel een goed idee.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Weet ik niet... ik dacht misschien moet ik de printer morgen of zaterdag ff naar de verkoper brengen
En als je Q's aandacht nu juist wel wil?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Zorg dat je altijd in de buurt van bier bent. Hij zal geen oog voor je hebben.
Ik doe wel een zak over mijn kopquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Tijn, jij kan m gewoon een PM sturen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als je Q's aandacht nu juist wel wil?
Voor jou heb ik altijd oog.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Iedereen wil dat al!quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als je Q's aandacht nu juist wel wil?
NOG niet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar L-E gaat niet naar Utrecht morgen
Ik zou je niet herkennen vanwege die zak over je kop.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Anders zou ik nog met haar in 1 trein kunnen zitten
In HC val ik daar inderdaad niet mee op.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zou je niet herkennen vanwege die zak over je kop.
Ik vroeg het voor jou niet voor mijzelfquote:
Als je daar toch bent: vergeet de bom nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
In HC val ik daar inderdaad niet mee op.
HC knapt er wel van op als je er niks van ziet
Eerst even examen doen. Daarna bomquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je daar toch bent: vergeet de bom niet
Ik hou je postgedrag hier wel in de gaten. Of ben je zo'n mafcase die tijdens de lunchpauze heel autistisch gaat zitten internettten op zijn telefoon?quote:
Ik ben morgen gewoon vrij hoor. Tijdens lunchtijd lig ik nog gewoon te slapen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik hou je postgedrag hier wel in de gaten. Of ben je zo'n mafcase die tijdens de lunchpauze heel autistisch gaat zitten internettten op zijn telefoon?
Moet het nou ook nog over Peu gaan als hij er niet is?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:32 schreef L-E het volgende:
[..] Of ben je zo'n mafcase die tijdens de lunchpauze heel autistisch gaat zitten internettten op zijn telefoon?
Dus Godt hoeft heel niet bang te zijn dat hij je tegenkomt!quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben morgen gewoon vrij hoor. Tijdens lunchtijd lig ik nog gewoon te slapen.
Het gaat toch altijd over hem? Hij is ons grote voorbeeld! Ik wil later ook zo worden!quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moet het nou ook nog over Peu gaan als hij er niet is?
Never say never.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Dus Godt hoeft heel niet bang te zijn dat hij je tegenkomt!
Ik dacht dat ik je voorbeeld was.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Het gaat toch altijd over hem? Hij is ons grote voorbeeld! Ik wil later ook zo worden!!
Maltamanquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:47 schreef L-E het volgende:
Ik wil naar bed. Maar ik slaap al weken slecht en zie zó op tegen wederom een kutnacht.
Tijnquote:
Wattisser?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:47 schreef L-E het volgende:
Ik wil naar bed. Maar ik slaap al weken slecht en zie zó op tegen wederom een kutnacht.
laat naar bed gaan wordt het sowieso niet beter van.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:47 schreef L-E het volgende:
quote:
Hoe komt het dat je slecht slaapt dan?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:47 schreef L-E het volgende:
Speaking of the devilquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moet het nou ook nog over Peu gaan als hij er niet is?
Jawel, afgelopen nacht slecht geslapen, dus wilde eigenlijk wat bijslapen vanavond. Gelukkig is het pas 22u dus kan ik nog op tijd naar bed. Maar moet ook nog eten.quote:
Met een volle maag gaan slapen, goed plan!quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jawel, afgelopen nacht slecht geslapen, dus wilde eigenlijk wat bijslapen vanavond. Gelukkig is het pas 22u dus kan ik nog op tijd naar bed. Maar moet ook nog eten.
Dat was een goed plan geweest jaquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met een volle maag gaan slapen, goed plan!
kloptquote:
Het was fijn je gekend te hebbenquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga m'n telefoon updaten jongens, hou je vast.
Waarom doe ik zulke dingen altijd 's avonds laat
Geen probleem.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga denk ik voor B's optie, en anders stuur ik m'n neefje nog een berichtje want die woont in LondenMaar bedankt voor het aanbod!
Ik ga zo even bierenquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat was een goed plan geweest jamaar ging direct vanuit kantoor voor een biertje
Rip aan de nabestaandenquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga m'n telefoon updaten jongens, hou je vast.
Waarom doe ik zulke dingen altijd 's avonds laat
Anders word je toch wakker van de honger, dat is stom.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met een volle maag gaan slapen, goed plan!
hmm, hangt het in de lucht ofso?quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:28 schreef JoeBravo het volgende:
Nog voordat ik in bed lig is ventje al 2x wakker geweest... Dit wordt een lange nacht
So be it
Guess so. Hier ook ellende.quote:
Wat heeft Peuter?quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Guess so. Hier ook ellende.
Peuter wordt morgen trouwens geopereerd. En ik ben aan het googlen wat de overlijdenscijfers zijn bij een narcose.![]()
voor het eerst op z'n nieuwe kamer, is gewoon spannendquote:
Keelamandelen moeten verwijderd.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat heeft Peuter?
En volgens mij zijn die verwaarloosbaar.
Oh sterkte lieverd. En het is naar he, je ventje onder narcose.. Ondanks dat je weet dat de risico's klein zijn, blijft het kut, ik weet het..quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Peuter wordt morgen trouwens geopereerd. En ik ben aan het googlen wat de overlijdenscijfers zijn bij een narcose.![]()
Ook wel begrijpelijk natuurlijk.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
voor het eerst op z'n nieuwe kamer, is gewoon spannend
Ooh, dat stelt toch niks voor? Nouja, het is wel heel vervelend, maar is bijna lopende band werk toch?quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Keelamandelen moeten verwijderd.
Ja, 1 op 100.000
mutsquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Thanks babe.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh sterkte lieverd. En het is naar he, je ventje onder narcose.. Ondanks dat je weet dat de risico's klein zijn, blijft het kut, ik weet het..
Ja, hij had de afgelopen dagen ook opvallend veel keelpijn sinds hij weet dat waterijsjes daar tegen helpen..quote:
Slimme jongenquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, hij had de afgelopen dagen ook opvallend veel keelpijn sinds hij weet dat waterijsjes daar tegen helpen..
Is helemaal niet stom, had ik toen kleine man voor zijn niet ingedaalde balletje moest ook hoor. Het moeilijkste vond ik het hem achterlaten toen hij eenmaal sliep, helemaal omdat hij best overstuur was net ervoor. Maar het gaat helemaal goedkomen meid. Mag hij dezelfde dag weer naar huis?quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Thanks babe.
Het is stom, maar ik vind het moeilijker dan ik had gedacht.
Ja, wordt 's morgens geopereerd en die middag naar huis, als alles goed is verlopen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is helemaal niet stom, had ik toen kleine man voor zijn niet ingedaalde balletje moest ook hoor. Het moeilijkste vond ik het hem achterlaten toen hij eenmaal sliep, helemaal omdat hij best overstuur was net ervoor. Maar het gaat helemaal goedkomen meid. Mag hij dezelfde dag weer naar huis?
Slimme peuterquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, hij had de afgelopen dagen ook opvallend veel keelpijn sinds hij weet dat waterijsjes daar tegen helpen..
twee keer geloof ikquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:37 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben nog nooit onder narcose geweest
Ah kijk, dat is al fijn. Hier moest ie een nachtje blijven.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, wordt 's morgens geopereerd en die middag naar huis, als alles goed is verlopen.
Oh bah. Hoe oud was hij? Mocht je bij hem blijven?quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah kijk, dat is al fijn. Hier moest ie een nachtje blijven.
Kom maar halen!quote:
Ik weet het, het komt ook vast goed. Heus wel.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slimme peuter![]()
Sterkte ermee meis, komt heus wel goed allemaal!
Daarom!quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet het, het komt ook vast goed. Heus wel.
Oeh eens zien hoor, hoe oud was ie toen... jaar of 5. En er werd idd gewoon een bed naast gezet ja.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh bah. Hoe oud was hij? Mocht je bij hem blijven?
Gelukkig blijf ik van buiten heel koel en beheerst, de angst slaat niet over.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom!
Al snap ik je "angst" echt wel hoor
Dat scheelt een hoop denk ik. Goed van je!quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Gelukkig blijf ik van buiten heel koel en beheerst, de angst slaat niet over.Peuter heeft onwijs veel zin in morgen, kan niet wachten.
Goed zo!quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Gelukkig blijf ik van buiten heel koel en beheerst, de angst slaat niet over.Peuter heeft onwijs veel zin in morgen, kan niet wachten.
Die wil ijs, natuurlijkquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:43 schreef L-E het volgende:
[..]
And lots of itquote:
Wie wil nu geen ijs?quote:
Da's keiver wegquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom maar halen!
Ik heb nog 1 stuk over
Ik ga eerst even bierenquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verdorie, ik ga zo echt de koelkast plunderen
Jaquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja![]()
"Als ik heel veel pijn heb, mag ik er wel drie he?"
"Kun je doodgaan van pijn? Mag ik er dan vier?"
maar t schijnt na de operatie ineens niet meer aantrekkelijk te zijn, die ijsjesquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja![]()
Ja uhm sorryquote:
[..]
Ja![]()
[..]
Ja![]()
Daar ligt niks meerquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verdorie, ik ga zo echt de koelkast plunderen
Zal wel pijn doen. Zit ik dan, met 15 waterijsjes in de vriezer.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar t schijnt na de operatie ineens niet meer aantrekkelijk te zijn, die ijsjes
Die wil ik wel op komen makenquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Zal wel pijn doen. Zit ik dan, met 15 waterijsjes in de vriezer.
Leuk he, zo'n spiegelquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Zijn gevoel voor dramatiek heeft hij niet van een vreemde.
uche uchequote:
Jawelquote:
Don't I know it!quote:
Die van mij laat te vaak zn vader zienquote:
Ja dat ook, maar ik kan niet zeggen dat ie alle slechte dingen van hem heeft.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die van mij laat te vaak zn vader zien
De mijne laat alleen maar zien dat ik me nodig moet scherenquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die van mij laat te vaak zn vader zien
Praise the Lord for thatquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De mijne laat alleen maar zien dat ik me nodig moet scheren
Je benen weer niet geharst?quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
*praise*quote:
Je komt er niet aan toe he, met al dat winkelenquote:
Ook al vind ik zijn vader een enorme klootzak. Die kerel was niet alleen maar slecht. Krijg de laatste tijd steeds meer het gevoel dat ik alleen van hem echt gehouden hebquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar ik kan niet zeggen dat ie alle slechte dingen van hem heeft.
Maar m´n baard is niet opeens verdwenen *anticlimax*quote:
Ja zeg, die lui hebben toch allemaal baarden en zo? Wat denk je nouquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar m´n baard is niet opeens verdwenen *anticlimax*
quote:
Snel winkelen voor een tulband dusquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja zeg, die lui hebben toch allemaal baarden en zo? Wat denk je nou
Bah bah bahquote:
Ms om te breken en met de stukken de haren eraf te krabbenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:01 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
daar heb je toch geen spiegel voor nodig?!
Jij gaat mee ijsjes eten bij L-E?quote:
Zo erg?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo zien die van mij er 's winters ook uit.
Geen idee, je kent me, ik ben niets dan lief!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:03 schreef Huppelmuts het volgende:
MissB wat heb jij gedaan joh dat Roy je in de kelder wil opsluiten?
mocht het echt nodig zijn, dan is dat inderdaad een goede oplossing.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms om te breken en met de stukken de haren eraf te krabben
Ik snap er niks van!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen idee, je kent me, ik ben niets dan lief!
dan klopt je naam dus niet, ik heet zelf Gijs, maar ben meer een Frederique.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen idee, je kent me, ik ben niets dan lief!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fotoboek van Royco1quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:07 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik weet niet eens wie roy is, zo weinig snap ik ervan...
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:06 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
dan klopt je naam dus niet, ik heet zelf Gijs, maar ben meer een Frederique.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een naam kan zo misleidend zijn!
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ja en dan fijne naald-verhalen, daar ben ik goed in.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:07 schreef Huppelmuts het volgende:
MissB!!
Gewoon zorgen dat je een naald bij je hebt!! Dan is die stoere kroegbaas opeens zo mak als een lammetje!
Dan komt het niet goed met hemquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en dan fijne naald-verhalen, daar ben ik goed in.
Vertel alles!!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:10 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
aha, het is dus iemand van hier.
Ik heb een leuke collega
vertellen hoe het is als je baarmoedermond verdoofd moet worden is zeker niet eng genoeg voor een man hè? Ook niet als je zegt dat t een lange naald is?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en dan fijne naald-verhalen, daar ben ik goed in.
Gewoon de naald goed omschrijven!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:12 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
vertellen hoe het is als je baarmoedermond verdoofd moet worden is zeker niet eng genoeg voor een man hè? Ook niet als je zegt dat t een lange naald is?
Voor die man wel hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:12 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
vertellen hoe het is als je baarmoedermond verdoofd moet worden is zeker niet eng genoeg voor een man hè? Ook niet als je zegt dat t een lange naald is?
Is man niet ietwat overdreven?quote:
hij is mijn leidinggevende, vrijgezel, een jaar ouder dan ik, hij ziet er leuk uit (donker haar, lichtblauwe ogen, lekker kontje) en is grappig, hij geeft op een positieve manier feedback en vertelt me steeds meer persoonlijke dingen en ik heb gedroomd dat hij me tegen de muur duwde en zoende.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vertel alles!!
Wat maakt hem/haar leuk?
Omhoogneuken FTWquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:16 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
hij is mijn leidinggevende, vrijgezel, een jaar ouder dan ik, hij ziet er leuk uit (donker haar, lichtblauwe ogen, lekker kontje) en is grappig, hij geeft op een positieve manier feedback en vertelt me steeds meer persoonlijke dingen en ik heb gedroomd dat hij me tegen de muur duwde en zoende.
En hij is mijn baas.
O, hij is mijn baas.
En ik heb gedronken.
Ik zeg doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:16 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
hij is mijn leidinggevende, vrijgezel, een jaar ouder dan ik, hij ziet er leuk uit (donker haar, lichtblauwe ogen, lekker kontje) en is grappig, hij geeft op een positieve manier feedback en vertelt me steeds meer persoonlijke dingen en ik heb gedroomd dat hij me tegen de muur duwde en zoende.
En hij is mijn baas.
O, hij is mijn baas.
En ik heb gedronken.
Wanneer gaan ze dat doen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:17 schreef L-E het volgende:
Over enge dingen gesproken. Ik heb aan de binnenkant van mijn ooglid een bultje. Dat zie je aan de buitenkant niet, maar heb erg veel last van mijn oog. Nu ga ik dinsdag naar de oogarts en de huisarts zei al: 'ze gaan 'm er uit lepelen'. Dat wordt dus: een verdoving in/rondom mijn oog, en dan gaan ze LEPELEN.![]()
![]()
LEPELEN JA!
ik heb iets tegen relaties op het werk, helemaal als we zoveel samenwerken.quote:
Weet ik niet, niet meteen dinsdag hoop ik. Ik ga voorstellen of ik onder narcose mag.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze dat doen?
Klinkt scary
Wel even foto's maken als je oog er uit hangt!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:17 schreef L-E het volgende:
Over enge dingen gesproken. Ik heb aan de binnenkant van mijn ooglid een bultje. Dat zie je aan de buitenkant niet, maar heb erg veel last van mijn oog. Nu ga ik dinsdag naar de oogarts en de huisarts zei al: 'ze gaan 'm er uit lepelen'. Dat wordt dus: een verdoving in/rondom mijn oog, en dan gaan ze LEPELEN.![]()
![]()
LEPELEN JA!
dat klinkt ook niet leuk nee..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:17 schreef L-E het volgende:
![]()
LEPELEN JA!
Dokter, legt u even die pollepel opzij, hier heeft u een fototoestel..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wel even foto's maken als je oog er uit hangt!
Nou ja, laten maken dus
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:17 schreef L-E het volgende:
![]()
LEPELEN JA!
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Dokter, legt u even die pollepel opzij, hier heeft u een fototoestel..
Wat een goedkope dokter..... geeneens een assistent.....quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:20 schreef L-E het volgende:
[..]
wauw, jij hebt dus erg grote ogen!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Scherp, ondanks dat je dronken bentquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:21 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
wauw, jij hebt dus erg grote ogen!
Oh ja. Ik heb het ook wel eens aangelegd met een baas. Dat duurde niet lang trouwens. Doe maar niet dus.quote:
nee... en hij is ook niet zo voortvarend, ik denk niet dat hij ooit een vrouw/meisje tegen de muur heeft geduwd waar hij niet al m relatie meevalt had.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh ja. Ik heb het ook wel eens aangelegd met een baas. Dat duurde niet lang trouwens. Doe maar niet dus.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:25 schreef Grijsmuisje het volgende:
Normaal praat ik veel en zeg ik niets.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:25 schreef Grijsmuisje het volgende:
Normaal praat ik veel en zeg ik niets.
Ik hou van open. Open en oprecht.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:25 schreef Grijsmuisje het volgende:
Volgens mij is het grootste verschil met normaal dat ik nu best open ben
Mijn ervaring leert mij dat wanneer ik open en oprecht ben, dat mensen dat niet zo leuk vindenquote:
Dat wordt hier niet echt gewaardeerd geloof ikquote:
Ik bedoel niet bot en dominant.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mijn ervaring leert mij dat wanneer ik open en oprecht ben, dat mensen dat niet zo leuk vinden
er is een verschil tussen open en oprecht en bot he?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mijn ervaring leert mij dat wanneer ik open en oprecht ben, dat mensen dat niet zo leuk vinden
Dank u!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
er is een verschil tussen open en oprecht en bot he?
Dan bedoel ik, echt, iets heel anders.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:30 schreef Spezza19 het volgende:
Mja, open en oprecht is voor veel mensen direct bot ja.....
Mja, jij noemt het bot, terwijl jij geen idee hebt hoe ik in het echt tegen mensen ben..... dus....quote:
Ja maar niet te. Ik moet eens leren mijn hart wat minder uit te stortenquote:
dan ben ik nog niet bot.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, jij noemt het bot, terwijl jij geen idee hebt hoe ik in het echt tegen mensen ben..... dus....
Hier op Fok ben ik wel eens bot ja, maar dat is vaak tegen mensen die om koetjekroel aandacht vragen terwijl dat eigenlijk niet op z'n plek was....
True dat laatste!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:35 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
dan ben ik nog niet bot.
Ik zou botter moeten zijn.
Sommige mensen verdienen dat.
Vliegende varkens enzquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je weet wat ik gezegd heb he?
Pasen+Pinksteren+op 1 dag
Dus 12 juni gaan we neuken?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je weet wat ik gezegd heb he?
Pasen+Pinksteren+op 1 dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |