quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Slaapt hij niet nog even als je hem bij je in bed (slaapplek) neemt?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb het met je te doen
ow crap..... heb het met ventje niet over "tot 7 uur op je kamer blijven" gehad...
Die gaat al vroeg aan m'n bedslaapplek staan
Dat valt vaak tegen. Die kinderen missen toch wel de dingen die ze in Nederland haddenquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die passen zich vaak het makkelijkst aan nog.
Ze moeten niet zeuren, ouders wil is wetquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat valt vaak tegen. Die kinderen missen toch wel de dingen die ze in Nederland hadden
Klopt jaquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze moeten niet zeuren, ouders wil is wet
Aardig zijn hoeft niet altijdquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde het aardig houden... Maar je hebt gelijk
Kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat valt vaak tegen. Die kinderen missen toch wel de dingen die ze in Nederland hadden
meestal niet, kan hem hooguit rustig(er) houden door de TV aan te zetten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Slaapt hij niet nog even als je hem bij je in bed (slaapplek) neemt?
Jammer is dat. Ik heb zo'n knuffelkont die makkelijk tot 9 uur nog slaapt als hij bij me mag liggen. Luxe.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
meestal niet, kan hem hooguit rustig(er) houden door de TV aan te zetten.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
Waarom kunnen ze niet in hun eigen bed blijven liggen?
Kinderen nemen mag sowieso niet tenzij ze 16+ zijnquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:39 schreef Spezza19 het volgende:
Ik lees nog meer redenen om geen kinderen te nemen
En je kan niet in bed liggen als je wakker bent?quote:
een knuffelkont is het hier ook wel, maar slapen, ho maar.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Jammer is dat. Ik heb zo'n knuffelkont die makkelijk tot 9 uur nog slaapt als hij bij me mag liggen. Luxe.
Als je drie bent is dat lastig.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
En je kan niet in bed liggen als je wakker bent?
Dat kan wel,maar niet als je een klein kind bentquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoiets dient gedeeld te worden! Blijkbaarquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies, die kan je tenminste een beetje africhten dat ze lekker moeten blijven liggenquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kinderen nemen mag sowieso niet tenzij ze 16+ zijn
Ja.. maar in de jaren 50 ging alles heel anders.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:40 schreef STING het volgende:
Ik ging vroeger om 7:00 's ochtends gewoon braaf tv kijken, of met m'n speelgoed spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |