Eigenwijsjequote:Op donderdag 2 juni 2011 21:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn baby slaapt maar is vandaag wel aan het spoken
Om 18:00 niet willen drinken en daarna natuurlijk honger hebben dus om 19:45 alvast de fles van 21:00 gegeven en nu slaapt ze
quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:32 schreef Pagan het volgende:
Beterschap ermee, zeker je krukken thuisgelaten?
Ik heb geen blauwe kont trouwensquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:17 schreef indaha het volgende:
Rewimo wat een pech, kun je wel nog lopen of wordt het een zitvakantie?
In ieder geval veel beterschap gewenst
In haar geval maakt een extra flesje als ze er later om vraagt toch niet uit?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn baby slaapt maar is vandaag wel aan het spoken
Om 18:00 niet willen drinken en daarna natuurlijk honger hebben dus om 19:45 alvast de fles van 21:00 gegeven en nu slaapt ze
*In principe niet maar ze zit al over haar max eigenlijk vandaag.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
In haar geval maakt een extra flesje als ze er later om vraagt toch niet uit?
Had je een betere titel moeten verzinnenquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:35 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nou, dat was een lekkere val RewimoWel beetje jammer dat je geen blauwe kont hebt
wie heeft t over lopenquote:
Ahhhh, alleen voor de sierquote:
op slippers naar t werk lopen, en dan aantrekken om aan t bureau te zittenquote:
degene die strakker om de enkel zitten is inmiddels geen probleem meer, mits ik niet over grasvelden moet hobbelen. waarbij de hoogste een cm of 4 is.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:03 schreef Rewimo het volgende:
Ik kan helemaal niet op hakken lopen, dus ik kijk niet eens naar zulke schoenen
t zijn mijn eerstquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:04 schreef _Multiply86_ het volgende:
Sleehakken lopen veel fijner hoor, gewone hakken kan ik ook niet op lopen, maar op sleehakken wel. Die droeg ik vroegah weleens. Nu ben ik meer van de gympies.
maatje onmogelijk? hoe groot is dat dan?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Op hakken kan ik ook niet zo goed lopen
Nu heb ik ook maatje onmogelijk dus veel keus heb ik niet
gewoon nieuwe voeten kopenquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:07 schreef Rewimo het volgende:
Ik kan niet afwikkelen, dus dan houdt het op qua hakken.
42 en een hele smalle voet. Mijn birkenstocks zijn in de kleinste stand nog te wijdquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
maatje onmogelijk? hoe groot is dat dan?
oef das idd aardigquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:09 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
42 en een hele smalle voet. Mijn birkenstocks zijn in de kleinste stand nog te wijd
Dat vind ik ook.quote:
GSM's met rijst en Rewimo die krijst, maar ja, multivlaai moest hem solo vollullen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Had je een betere titel moeten verzinnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ow, dat gaat lekker. Zo haalt ze het wel in.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:35 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
*In principe niet maar ze zit al over haar max eigenlijk vandaag.
Ze staat op 7x50 en heeft vandaag op 1x na telkens 65 gedronken
En daarmee ga ik dus echt prachtig op mijn bek. Ik zwik en voel me net een pasgeboren giraffe.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
degene die strakker om de enkel zitten is inmiddels geen probleem meer, mits ik niet over grasvelden moet hobbelen. waarbij de hoogste een cm of 4 is.
dat zijn deze ook ongeveer, vanaf de tenen gemeten, want de zool is ook best dik
Nokmanda ook. Van die leren zonder veters. Zei zijn moeder: hey! er zitten geen veters in. En dat oprecht zo'n gezichtquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:28 schreef DanseMacabre het volgende:
Een neef van mij is ook op sneakers getrouwd.
Neen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:57 schreef _Multiply86_ het volgende:
DM adopteer jij deze eens.
http://www.scadbangkok.org/adoptable-dogs/chupa-chup.php
Zo iets?quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:01 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik wil wel echt Oscar mee naar het gemeentehuis als we trouwen.
Nee, die doe ik in een trouwfundle met kant.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:06 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja ik ben toch de Oscar oppas die dag
Nee, da's een kleine gezelschapshonden.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:10 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dit is toch ook een chineesje? of ben ik nou gek..
http://dierentehuiskennem(...)eldieren/hond/4/6142
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:11 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nee, die doe ik in een trouwfundle met kant.![]()
![]()
Hij krijgt geen kleren aan.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:11 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nee, die doe ik in een trouwfundle met kant.![]()
![]()
Hij krijgt geen kleren aan.
Van mij mag je, dan heb je alleen wel een gillende pup. En hij stopt echt niet en gilt keihard.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:23 schreef DanseMacabre het volgende:
Diaz in de bench de hele dag en Oscar buiten.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Van mij mag je, dan heb je alleen wel een gillende pup. En hij stopt echt niet en gilt keihard.
Schoppen tot ze stoppen dan maar
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:32 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hier, nerd taart voor jullie bruiloft.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:15 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Jawel hoor.![]()
Maar ik krijg nog steeds 6.50 van je.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
Oow ja ik dacht er nog aan toen ik bij de starbucks was vandaag.![]()
Maak het morgen over
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:18 schreef DanseMacabre het volgende:
Ja, jij vergeet dat.
Ik ken jou.
Jij dingest AL-TIJD te laat.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:21 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dat aardbeien ding vond ik trouwens wel lekkerHad ik vandaag toch maar genomen
quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:22 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ben je jezelf al aan het voorbereiden voor maandag. De hele dag die terrorpuppy's
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:23 schreef DanseMacabre het volgende:
Diaz in de bench de hele dag en Oscar buiten.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Van mij mag je, dan heb je alleen wel een gillende pup. En hij stopt echt niet en gilt keihard.
Schoppen tot ze stoppen dan maar
quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:32 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hier, nerd taart voor jullie bruiloft.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:33 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nu ga ik echt slapen. Ff Diaz nog naar buiten schoppen
Niet om het een of ander, maar kunnen jullie niet beter gaan SMSsen, MSNnen, pingen, skypen, bellen of brieven schrijven bijvoorbeeld? 't Is maar en idee hoor!quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:33 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
![]()
Toevallig is ie net nerdstuff aan t doen.
Exactly my thoughtsquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:48 schreef Pagan het volgende:
Niet om het een of ander, maar kunnen jullie niet beter gaan SMSsen, MSNnen, pingen, skypen, bellen of brieven schrijven bijvoorbeeld? 't Is maar en idee hoor!
Grinquote:
Whatsappen, kan ook nogquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:51 schreef Pagan het volgende:
Sorry, IRC vergeten.![]()
http://irc.tweakers.net/FFSC
Neuh..smsen/bellen kost geld, msnen is saai, ik heb geen bb of iphone, skype is stom, brieven schrijven kost teveel moeitequote:Op donderdag 2 juni 2011 23:48 schreef Pagan het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Niet om het een of ander, maar kunnen jullie niet beter gaan SMSsen, MSNnen, pingen, skypen, bellen of brieven schrijven bijvoorbeeld? 't Is maar en idee hoor!
Vertel dat effe aan die glijbaanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:08 schreef ElisaB het volgende:
Rewimo
Doe 'ns voorzichtig! Je bent geen 20 meer heur
Beterschap
Nee, helaasquote:
Bikkelquote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:51 schreef Rewimo het volgende:
Vertel dat effe aan die glijbaan
En ik was net zo lekker met Christan in een tweepersoonsband aan het glijdenHoewel die trap wel killing was voor mijn heup. Maar ja, we hadden wel lol. Tot dat stomme hellinkje
![]()
Nu ben ik stijf en alles doet zeer. Ik heb overal schrammen en een miniwondje op mijn enkel dat heel gemeen prikt. Maar straks natuurlijk wel gewoon het Erlebnispfad lopen natuurlijk
Wat is de andere variant? Een peludo Goldwing?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:40 schreef Pagan het volgende:
Mogge allemaal, is het bij jullie ook zo lekker zonnig?
Barbaaf, wat voor moter wordt het, een naakte Goldwing?
Ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat is de andere variant? Een peludo Goldwing?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:54 schreef Pagan het volgende:
Dit monster zat afgelopen week in onze tuin.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:36 schreef oh-oh het volgende:
Leuk, ik heb de foto's net in het hondentopic gezet.
Concert was werkelijkwaar het kutste concert dat ik ooit gezien heb, ik ben meteen PJ Harvey fan af
Je gaat een libelle toch niet doodmeppen.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:51 schreef Pagan het volgende:
[..]
Je gaat een libelle toch niet doodmeppen.
quote:
quote:
Een nakie idd, een GL1100 uit 1980, metallic zwart. Wel met koffers (of tassen, kies ik morgen) maar die kunnen er ook af.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:40 schreef Pagan het volgende:
Mogge allemaal, is het bij jullie ook zo lekker zonnig?
Barbaaf, wat voor moter wordt het, een naakte Goldwing?
Je zei het van te voren al dat jullie eigenlijk al teveel in de Prince-modus waren he?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De recenties waren lyrisch.
Het zal wel aan ons gelegen hebben
Nou echt serieus, ze zong, als ze niet zong stond ze met dr rug naar het publiek, ze zei geen stom woord tussen de nummers, ze bewoog niet. Ze stond helemaal weg van de band, ergens alleen in een hoekje links op het podium en ze sprak ook niet met de band.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zei het van te voren al dat jullie eigenlijk al teveel in de Prince-modus waren he?
Truequote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
who cares, hij heeft bijna een motor
Dat krijg je als je je een week niet meldt he? Deze week twee gespreksrondes gehad voor een baan die me erg trektquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:36 schreef oh-oh het volgende:
Heb je bijna een baan Baaf?
![]()
Ik ga weer verder met mn eindemaand nu
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:39 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat krijg je als je je een week niet meldt he? Deze week twee gespreksrondes gehad voor een baan die me erg trekt. En m'n eindemaand was woensdag al af
Dat word dan nog ff een lang weekend! Wequote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:35 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
en dat in F&F, in je mand jij
![]()
[..]
Een nakie idd, een GL1100 uit 1980, metallic zwart. Wel met koffers (of tassen, kies ik morgen) maar die kunnen er ook af.
Wat jammer dat PJ Harvey tegenviel oh-oh.
Rewimo, sterkte vandaag![]()
Oh ja, maandag krijg ik de uitslag te horen, ik heb goede hoop na de gesprekken van vanochtend.
Das best wel jammer.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou echt serieus, ze zong, als ze niet zong stond ze met dr rug naar het publiek, ze zei geen stom woord tussen de nummers, ze bewoog niet. Ze stond helemaal weg van de band, ergens alleen in een hoekje links op het podium en ze sprak ook niet met de band.
We hadden beter de cd op kunnen zetten.
Mn beste optreden waar ik ooit bij ben geweest was ook PJ Harvey, op een festivalletje in een piepklein zaaltje jaren geleden, maar ik heb dr nu al een keer of 10 gezien of zo, altijd helemaal goed, dit sloeg echt zo dood als wat.
Stipt om 20.30 begonnen ook, om zo snel mogelijk weer depressief ergens in het donker te kunnen gaan zitten denk ik.
Mijn idool is echt van dr sokkel gevallen hoor
Och valt wel mee toch, familie krijg je, vrienden zoek jezelf uit.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind Thessa dus echt veel leuker dan mn bloedeigen nichtje, das best ernstig geloof ik he
![]()
Maandag is ze jarig![]()
Ik zit echt compleet in slaap te vallen hier vandaag, maar nog ff doorbikkelen.
De honden weten volgens mij totaal niet meer waar ze zijn vandaag, ze slapen ieg goed allemaal
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:27 schreef Strega het volgende:
[..]
Och valt wel mee toch, familie krijg je, vrienden zoek jezelf uit.
Je hebt nog veel gedaan met je pijnlijke been, een doorzetter ben jequote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:28 schreef Rewimo het volgende:
Ik duim mee, Baaf
Ben je nog wakker, oh-oh?
Ik heb het Pfad overleefd, we hebben 3 caches gevonden daar en 3 gemistEr was iets niet helemaal goed gegaan met de coördinaten of zo.
En daarna zijn we naar een voormalige mijn geweest waar je met een treintje 1,5 km de berg inging. Erg tof!En nu lig ik lui op bed met m'n laptopje. Uitblazen
Gelooft hij nog in de tandenfee of doen jullie daar niet aan?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:30 schreef Rewimo het volgende:
Oja, en er zit een melkkies van Christan in mijn portemonnee. Die heeft ie vandaag uit zijn mond gewrikt. Nu heeft ie een groot gat want zijn hoektand was er ook al uit en deze zat daar precies naast
Gelukkig dat je toch nog kon genieten, ondanks je nare val.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:28 schreef Rewimo het volgende:
Ik duim mee, Baaf
Ben je nog wakker, oh-oh?
Ik heb het Pfad overleefd, we hebben 3 caches gevonden daar en 3 gemistEr was iets niet helemaal goed gegaan met de coördinaten of zo.
En daarna zijn we naar een voormalige mijn geweest waar je met een treintje 1,5 km de berg inging. Erg tof!En nu lig ik lui op bed met m'n laptopje. Uitblazen
Jamaar das ook larie want van beide kindjes kende ik de ouders al gewoon, dus ik heb die kids beide niet "gekozen" als vriendquote:
Ik heb hem er niet over gehoordquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:43 schreef indaha het volgende:
Je hebt nog veel gedaan met je pijnlijke been, een doorzetter ben je
Gelooft hij nog in de tandenfee of doen jullie daar niet aan?
Nee, helemaal niks behalve pijnstillers. Maar die neem ik alleen voor de nacht. Heb geen zin om de boel mogelijk te forceren door overdag ook pijnstillers te nemen zolang het niet nodig is.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:43 schreef Strega het volgende:
Gelukkig dat je toch nog kon genieten, ondanks je nare val.
Heb je arnica bij je? helpt erg goed bij kneuzingen.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:46 schreef Barbaaf het volgende:
Yesyesyes, ze zijn eruit, ik heb de baan![]()
![]()
![]()
Allemaal heel erg bedankt voor jullie geduim, het heeft ongetwijfeld geholpen.
Alleen zal ik pas september beginnen, moet ik de hele zomer op m'n motor rondjes rijden![]()
Ik heb alleen die 3 van mn zusje en daarvan vind ik tot nu toe alleen de oudste leuk maar dat is ook de leeftijdquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:47 schreef indaha het volgende:
Ja maar het ene kind ligt je meer dan het andere, ik heb 7 nichtjes van broers van mijn man en met 3 ervan heb ik heel veel contact en met de anderen een stuk minder.
En met de andere 4 is verder niets mis hoor maar het is gewoon zo.
En dat familie ding heeft in mijn geval meer betrekking op de schoonzussen dan op de kinderen
![]()
![]()
Alleen zal ik pas september beginnen, moet ik de hele zomer op m'n motor rondjes rijden![]()
En heeft als voordeel ook nog een leuke vader, wat wil je nog meerquote:
Gaaf! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:46 schreef Barbaaf het volgende:
![]()
![]()
Ow gawd ja, de vader van mn nichtje is echt een eikel en een lamme luie zakquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:48 schreef indaha het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En wat erg dat je de hele zomer motor moet rijden wat een tegenvaller
![]()
![]()
Wat een strafquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:46 schreef Barbaaf het volgende:
![]()
![]()
Wees blijquote:
quote:
Ben je nog zo lang bezigquote:
Da's de NokManquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:17 schreef oh-oh het volgende:
Is dat de papegaaienman of de Nokman?
@ Baaf, nog zeker een half uur en dan moet ik nog boodschappen gaan doen want ik heb nog geen droog biscuitje meer in huis
5 kilo is hier voor 10 dagenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:35 schreef DanseMacabre het volgende:
Die bovenste is het leukste.![]()
Wij hebben vanmiddag effe 5 kilo aan carnibest gekocht.
Mooie foto's Nokwanda en wat een schatjequote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:27 schreef nokwanda het volgende:
En ik met de kleindochter, met haar muts die ze op wilde tijdens haar middagdutje(en ik had haar donkere krulletjes net zo mooi uitgekamt en een strikje erin gedaan)
En ze moest daarna ook nog haar sokken over haar schoenen aan
[ afbeelding ]
Ze zijn leuk die foto's en een heel leuk kadootjequote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:31 schreef oh-oh het volgende:
Aw![]()
Ik heb vandaag voor de Griek eindelijk zn canvasjes besteld.
Vorige foto's waren niet groot genoeg, nu dus maar ff nieuwe gemaakt en deze besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kwaliteit is niet super maar altijd nog beter dan wat ie zelf met zn supersonische Nikon maakt
Ja he. Maar hij heeft de prachtige leeftijd van 15/16 (weet niet eens preciesquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:47 schreef indaha het volgende:
Ach Oognip wat een mooie kat, wat jammer dat hij niet meer beter kon worden, veel sterkte
Ik vind poolbiljart ook vreselijk leuk. Ben er niet goed in,maar ik vind het leuk. Net als midgetgolfquote:
Ah, het is wss ook beter voor hem, maar het blijft altijd sneu. Ging ie lekker kalm?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja he. Maar hij heeft de prachtige leeftijd van 15/16 (weet niet eens precies) bereikt. Hij was al een tijdje aan het kwakkelen met 1 oogje, die was continu aan het tranen en werd niet meer beter. De DA heeft de verkeerde diagnose gesteld en nog een keer toen het echt slecht ging met Boas "nee hoor, er is niks aan de hand". Vervolgens is mijn vader naar een andere DA gegaan en die zei meteen dat het echt slecht was en dat hij waarschijnlijk al een tijd geleden een bloeding heeft gehad... Ze hebben dan ook geen vertrouwen meer in die DA dus zijn daar nu ook weg.
Zo en nu Noah een fles geven want die moet groeien
zaterdagochtend boodschappen doen is rollator happyhour hierquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:08 schreef oh-oh het volgende:
Zooooooooo en thuis![]()
Stomme Jumbo was al dicht though, dus nou moet ik morgen , op zaterdag, als ik ergens een hekel aan heb is het op zaterdag boodschappen doen zeg![]()
Maar nu moest ik wel frietjes halen anders had ik geen eten![]()
Oh Indaha en Yns bedankt voor de leuke dingessen![]()
![]()
![]()
Ja ik ga zaterdags ook nooit, verschrikkelijk boodschappen doen is datquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:08 schreef oh-oh het volgende:
Zooooooooo en thuis![]()
Stomme Jumbo was al dicht though, dus nou moet ik morgen , op zaterdag, als ik ergens een hekel aan heb is het op zaterdag boodschappen doen zeg![]()
Maar nu moest ik wel frietjes halen anders had ik geen eten![]()
Oh Indaha en Yns bedankt voor de leuke dingessen![]()
![]()
![]()
Ja, bejaarden en kinderen, jezus fuck, als ik ergens een schijthekel aan hebquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zaterdagochtend boodschappen doen is rollator happyhour hier
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:12 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee, kan een willekeurige boomer zijn met een chinezenkapsel hoor![]()
Ik haat het zo, ze hebben hier ook van die kinderkarretjes nu, t eerste kind dat me tegen de benen rijdt krijgt gratis vliegles denk ikquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ik ga zaterdags ook nooit, verschrikkelijk boodschappen doen is dat![]()
Ja ik wist niet of ik nu moest dingessen of volgende maand, dus dan doe ik het dan gewoon nog een keer
Ja ik ga morgen echt niet extra vroeg opstaan dr voor hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hier is het 's ochtends wel heel rustig in de supermarkt. 's middags is het de hel
Jezus fuck, als t ff kan elke dag man, meerdere keren per dag is ook primaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Ja lach maar, ik moet dit weekend minimaal drie keer dingessen alweer , pfffffff...quote:
Ja, levensgevaarlijk!quote:
O dat lijkt me wel geweldig , helemaal anders dan wat iedereen doet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:25 schreef oh-oh het volgende:
Mijn ouders zijn trouwens op Slot Zeist getrouwd, das ook jullie regio toch?
Keimooie lokatie.
Trouwfoto's zijn echt te episch voor woorden, met een buslading Molukkers met lang haar en veloerse pakken met wijde pijpen en blouzes met rouches en mn moeder in dr rood met gele sterren hippy jurk en het bruidsmeisje in hotpants en stars and stripes shirtje en dan de uberdegelijke familie van mn moeder dr tussen
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:29 schreef indaha het volgende:
[..]
O dat lijkt me wel geweldig , helemaal anders als wat iedereen doet.
Jouw gehate clubje is wegquote:
Mwah, mn moeder zegt dat het heel erg hielp dat mn vader geen woord Nederlands sprak en ze trouwden voor een verblijfsvergunning hoorquote:
he, beetje lief voor computers jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:36 schreef DanseMacabre het volgende:
Kutlaptops.
Ik neem nooit meer een computer en ga in een hutje wonen.
Nee joh, die zijn echt heel degelijk samen tot de dood hun scheidt, die kunnen niet zonder elkaarquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:36 schreef indaha het volgende:
Ja maar ze zijn toch nog steeds bij elkaar toch, het zal nu toch niet meer om de verblijfsvergunning gaan
Dus echte liefdequote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh, die zijn echt heel degelijk samen tot de dood hun scheidt, die kunnen niet zonder elkaar
Ik ben er klaar mee.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:39 schreef indaha het volgende:
Ja idd je moet er soms ook tegen praten DM dan werkt het veel beter en gaat ie ook niet in staking, computers hebben ook gevoel
pffffwhahahahahahaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:40 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik ben er klaar mee.
Hij is net nieuw en een toets doet al raar. WJ heef m er uit gehaald en nu snapt ie niet meer hoe die terug moet.
Nepnerd.
Ja ze heeft wel humor en neemt zichzelf ook niet zo serieusquote:
Ik vind wat ze doet echt nooit leuk maar ze is zelf wel leukquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ze heeft wel humor en neemt zichzelf ook niet zo serieus
Welterusten Oh-oh ,ik ga er ook vandoor lekker onder de douche en dan ook het bed inquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
Ik was op bezoek bij mijn zusje in Leeuwarden, en die zei "He, er is hier een winkeltje, dat ga je wel leuk vinden."
Ja dus, tis maar goed dat ik een paar honderd kilometer uit de buurt woon
Led Zeppelin - Led Zeppelin 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Arctic Monkeys - Suck It And See
[ afbeelding ]
en The White Stripes - The White Stripes & The White Stripes - De Stijl
[ afbeelding ]
en een Depeche Mode cover van Lacuna Coil
Enjoy the Silence
[ afbeelding ]
op het singletje staat op de A kant Enjoy the Silence, en op de B kant staat er [ Silence ]
ik ben benieuwd of het een nummer is, of dat ze een lege groef er op hebben gezet
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:25 schreef nokwanda het volgende:
Er zit allemaal zaad tussen mijn tanden en dat zit ik er nu steeds met mijn tong tussenuit te vissen.
Er zit allemaal zaad tussen mijn tanden en dat zit ik er nu steeds met mijn tong tussenuit te vissen.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:37 schreef nokwanda het volgende:
Dat komt omdat ik een draak heb geslacht en in de blender heb gemikt
Samen met een banaan en een mangoquote:
Dragonfruitquote:
Arme jij.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:58 schreef _Multiply86_ het volgende:
Auw..een punaise in je voet doet best veel pijn
Dat gaat dan nog aardigquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:36 schreef DanseMacabre het volgende:
Kees en Karel.![]()
Ik typ nu zonder A-toets.
De toets is eraf maar ik kan er nog wel mee typen. Op dat mechanisme eronder.quote:
Ik vergeet steeds dat je die lelijke kleintjes hebt met al dat geweld van die naakthonden en hun kapselsquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:27 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
De foto van de dierenwinkelfotograaf was binnen vandaag
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat je die lelijke kleintjes hebt met al dat geweld van die naakthonden en hun kapsels
Ik heb nog nooit een leuke chiwallie in het echt gezien.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bijna iedereen vindt die pokkepestchiwallies veeeeel leuker dan die nakies
![]()
Maar ok, mijnes zijn ook wel leuk, in tegenstelling tot het merendeel van hun soortgenoten
Zou ook wel heel sneu zijn als je Oscar niet leuk vondquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:32 schreef DanseMacabre het volgende:
Ja idd.
Ik vind de meeste teckels ook stom eigenlijk en lelijk ook. Veel te pluizig.
Oscar vind ik wel leuk en Jules ook.
Omdat ze mooi slank is.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:35 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Zou ook wel heel sneu zijn als je Oscar niet leuk vond![]()
![]()
Ik vind maar weinig teckels leuk, de meeste hebben een heel ander karakter. Jules heeft een deel het teckel karakter, maar ik vind haar veel socialer, vriendelijker. En haar buik hangt niet op de grond.
Gebruiken we wel hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
Waarom hebben jullie dan die spiegelreflex als jullie die nooit gebruiken
Oscar loopt echt heel erg netjes los. Ben 'm regelmatig kwijt, loopt ie gewoon aan m'n voet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik had donderdag langs de weg een zak kersen gekocht, naja gekregen van de Griek, ik heb me echt helemaal klem gevreten dr aan![]()
Teckels vind ik trouwens ook eigenlijk altijd stom.
Laatst wandelde er eentje mee in het veld, Daan, die bleeeeeeef keffen![]()
Los mocht ie niet want dan liep ie weg en kroop ie in dassenburchten en knijnenhollen.
Lekker veel lol heb je dr dan aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |