Eigenwijsjequote:Op donderdag 2 juni 2011 21:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn baby slaapt maar is vandaag wel aan het spoken
Om 18:00 niet willen drinken en daarna natuurlijk honger hebben dus om 19:45 alvast de fles van 21:00 gegeven en nu slaapt ze
quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:32 schreef Pagan het volgende:
Beterschap ermee, zeker je krukken thuisgelaten?
Ik heb geen blauwe kont trouwensquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:17 schreef indaha het volgende:
Rewimo wat een pech, kun je wel nog lopen of wordt het een zitvakantie?
In ieder geval veel beterschap gewenst
In haar geval maakt een extra flesje als ze er later om vraagt toch niet uit?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn baby slaapt maar is vandaag wel aan het spoken
Om 18:00 niet willen drinken en daarna natuurlijk honger hebben dus om 19:45 alvast de fles van 21:00 gegeven en nu slaapt ze
*In principe niet maar ze zit al over haar max eigenlijk vandaag.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
In haar geval maakt een extra flesje als ze er later om vraagt toch niet uit?
Had je een betere titel moeten verzinnenquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:35 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nou, dat was een lekkere val RewimoWel beetje jammer dat je geen blauwe kont hebt
wie heeft t over lopenquote:
Ahhhh, alleen voor de sierquote:
op slippers naar t werk lopen, en dan aantrekken om aan t bureau te zittenquote:
degene die strakker om de enkel zitten is inmiddels geen probleem meer, mits ik niet over grasvelden moet hobbelen. waarbij de hoogste een cm of 4 is.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:03 schreef Rewimo het volgende:
Ik kan helemaal niet op hakken lopen, dus ik kijk niet eens naar zulke schoenen
t zijn mijn eerstquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:04 schreef _Multiply86_ het volgende:
Sleehakken lopen veel fijner hoor, gewone hakken kan ik ook niet op lopen, maar op sleehakken wel. Die droeg ik vroegah weleens. Nu ben ik meer van de gympies.
maatje onmogelijk? hoe groot is dat dan?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Op hakken kan ik ook niet zo goed lopen
Nu heb ik ook maatje onmogelijk dus veel keus heb ik niet
gewoon nieuwe voeten kopenquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:07 schreef Rewimo het volgende:
Ik kan niet afwikkelen, dus dan houdt het op qua hakken.
42 en een hele smalle voet. Mijn birkenstocks zijn in de kleinste stand nog te wijdquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
maatje onmogelijk? hoe groot is dat dan?
oef das idd aardigquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:09 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
42 en een hele smalle voet. Mijn birkenstocks zijn in de kleinste stand nog te wijd
Dat vind ik ook.quote:
GSM's met rijst en Rewimo die krijst, maar ja, multivlaai moest hem solo vollullen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Had je een betere titel moeten verzinnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ow, dat gaat lekker. Zo haalt ze het wel in.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:35 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
*In principe niet maar ze zit al over haar max eigenlijk vandaag.
Ze staat op 7x50 en heeft vandaag op 1x na telkens 65 gedronken
En daarmee ga ik dus echt prachtig op mijn bek. Ik zwik en voel me net een pasgeboren giraffe.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
degene die strakker om de enkel zitten is inmiddels geen probleem meer, mits ik niet over grasvelden moet hobbelen. waarbij de hoogste een cm of 4 is.
dat zijn deze ook ongeveer, vanaf de tenen gemeten, want de zool is ook best dik
Nokmanda ook. Van die leren zonder veters. Zei zijn moeder: hey! er zitten geen veters in. En dat oprecht zo'n gezichtquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:28 schreef DanseMacabre het volgende:
Een neef van mij is ook op sneakers getrouwd.
Neen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:57 schreef _Multiply86_ het volgende:
DM adopteer jij deze eens.
http://www.scadbangkok.org/adoptable-dogs/chupa-chup.php
Zo iets?quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:01 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik wil wel echt Oscar mee naar het gemeentehuis als we trouwen.
Nee, die doe ik in een trouwfundle met kant.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:06 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja ik ben toch de Oscar oppas die dag
Nee, da's een kleine gezelschapshonden.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:10 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dit is toch ook een chineesje? of ben ik nou gek..
http://dierentehuiskennem(...)eldieren/hond/4/6142
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:11 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nee, die doe ik in een trouwfundle met kant.![]()
![]()
Hij krijgt geen kleren aan.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:11 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nee, die doe ik in een trouwfundle met kant.![]()
![]()
Hij krijgt geen kleren aan.
Van mij mag je, dan heb je alleen wel een gillende pup. En hij stopt echt niet en gilt keihard.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:23 schreef DanseMacabre het volgende:
Diaz in de bench de hele dag en Oscar buiten.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Van mij mag je, dan heb je alleen wel een gillende pup. En hij stopt echt niet en gilt keihard.
Schoppen tot ze stoppen dan maar
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:32 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hier, nerd taart voor jullie bruiloft.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:15 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Jawel hoor.![]()
Maar ik krijg nog steeds 6.50 van je.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
Oow ja ik dacht er nog aan toen ik bij de starbucks was vandaag.![]()
Maak het morgen over
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:18 schreef DanseMacabre het volgende:
Ja, jij vergeet dat.
Ik ken jou.
Jij dingest AL-TIJD te laat.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:21 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dat aardbeien ding vond ik trouwens wel lekkerHad ik vandaag toch maar genomen
quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:22 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ben je jezelf al aan het voorbereiden voor maandag. De hele dag die terrorpuppy's
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:23 schreef DanseMacabre het volgende:
Diaz in de bench de hele dag en Oscar buiten.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Van mij mag je, dan heb je alleen wel een gillende pup. En hij stopt echt niet en gilt keihard.
Schoppen tot ze stoppen dan maar
quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:32 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hier, nerd taart voor jullie bruiloft.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:33 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nu ga ik echt slapen. Ff Diaz nog naar buiten schoppen
Niet om het een of ander, maar kunnen jullie niet beter gaan SMSsen, MSNnen, pingen, skypen, bellen of brieven schrijven bijvoorbeeld? 't Is maar en idee hoor!quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:33 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
![]()
Toevallig is ie net nerdstuff aan t doen.
Exactly my thoughtsquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:48 schreef Pagan het volgende:
Niet om het een of ander, maar kunnen jullie niet beter gaan SMSsen, MSNnen, pingen, skypen, bellen of brieven schrijven bijvoorbeeld? 't Is maar en idee hoor!
Grinquote:
Whatsappen, kan ook nogquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:51 schreef Pagan het volgende:
Sorry, IRC vergeten.![]()
http://irc.tweakers.net/FFSC
Neuh..smsen/bellen kost geld, msnen is saai, ik heb geen bb of iphone, skype is stom, brieven schrijven kost teveel moeitequote:Op donderdag 2 juni 2011 23:48 schreef Pagan het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Niet om het een of ander, maar kunnen jullie niet beter gaan SMSsen, MSNnen, pingen, skypen, bellen of brieven schrijven bijvoorbeeld? 't Is maar en idee hoor!
Vertel dat effe aan die glijbaanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:08 schreef ElisaB het volgende:
Rewimo
Doe 'ns voorzichtig! Je bent geen 20 meer heur
Beterschap
Nee, helaasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |