Jij hebt het voorgoed verneukt bij haarquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh dan zal ze mijn koeien boven bil verhaal wel niet leuk hebben gevonden.
Daar heb ik absoluut geen moeite mee. Ik ben geen watjequote:Op donderdag 2 juni 2011 22:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh dan zal ze mijn koeien boven bil verhaal wel niet leuk hebben gevonden.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij hebt het voorgoed verneukt bij haar
jij bent niet de enige hoorquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar ik voorspel dat zodra ik lig je zusje m'n Whatsapp spammt
Oh gelukkig.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heb ik absoluut geen moeite mee. Ik ben geen watje
dat heb ik ook steeds :pquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:40 schreef Samzz het volgende:
Nu ben ik verdorie de link naar de muziek weer kwijt
Bladwijzer makenquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:40 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
dat heb ik ook steeds :p
Schat, ik heb dingen gedaan met vlees die je niet voor mogelijk houdtquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh gelukkig.Als je maar niet denkt dat ik vegetarisch word als we gaan trouwen!
quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schat, ik heb dingen gedaan met vlees die je niet voor mogelijk houdtBewijs staat wel ergens in de general chat
hey goed ideequote:
Mja een stukje koe goed bakken snapte je net ook al niet dus ik kook wel dan ok?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schat, ik heb dingen gedaan met vlees die je niet voor mogelijk houdtBewijs staat wel ergens in de general chat
quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:43 schreef ValHallen het volgende:
Gaan er meer mensen de Finals kijken vannacht?
Ik kan heel goed vlees klaarmaken. Alleen wilden de mensen waar ik voor kookte nooit een knapperig stuk vlees, maar een zacht en mals stukjequote:Op donderdag 2 juni 2011 22:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja een stukje koe goed bakken snapte je net ook al niet dus ik koop wel dan ok?
?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:43 schreef ValHallen het volgende:
Gaan er meer mensen de Finals kijken vannacht?
Hij is idd goed! Lijkt wel een beetje Marylin Manson achtig!quote:
Knapperig van buiten, zacht en mals van binnen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan heel goed vlees klaarmaken. Alleen wilden de mensen waar ik voor kookte nooit een knapperig stuk vlees, maar een zacht en mals stukje
is het ookquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij is idd goed! Lijkt wel een beetje Marylin Manson achtig!
Bruin gebakken buitenkant, rose binnenkant. Maar niks zei knap toen ze afbetenquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Knapperig van buiten, zacht en mals van binnen.![]()
Hee jij!quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:51 schreef gewoonfaye het volgende:
Hallo mijn liefsten!
Iemand die mij even bijbrengt van alles?
Heb je een bonus kaart?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:51 schreef gewoonfaye het volgende:
Hallo mijn liefsten!
Dikke vette rellen, DDOS aanvallen, users gebant, alles draait goed nuquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:51 schreef gewoonfaye het volgende:
Hallo mijn liefsten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |